Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Motoraş ştergător faruri

    Şi, ca să mă mai laud şi cu OAMENI (cu litere mari), deşi nu mai am încredere în nimeni, se pare că al 2-lea electrician, la care am ajuns, vrea să facă treabă, îi plac provocările, şi nu se lasă. După ce mi-a pornit clima, s-a apucat de ştergătoarele de faruri. Prin bunăvoinţa lui Sovieticool (mersi, Jane, şi pe această cale) i-am dus schema electrică, a studiat-o, şi se pare că la mine e lipsă la apel releul. Am comandat un releu, iar omul mi-a promis că-mi reface circuitele după schemă. Între timp, el de capul lui, s-a apucat şi a dat jos motoraşul din stânga, care făcea figuri, să-l întrebe de sănătate. La 9 seara m-a sunat (era încă la atelier !), bucuros că i-a găsit necazul. În pozele de mai jos de vede (încercuit cu roşu) acel pinion dinţat care este angrenat de o roată dinţată mai mare (hah, ce mare-i tot motoraşul), şi are rolul de a întrerupe alimentarea cu curent, el având un pinten, care la fiecare rotaţie, atinge lamelele de curent. Această piesă este din plastic, şi s-a rupt la baza axului. Un alt OM, MESERIAŞ de data asta, a reparat piesa, punându-i o "proteză metalică" de 2,4 x 4 mm (ce se vede în poza cu liniarul), şi care intră în plastic încă 1 cm, cu grosimea de !!! 1,6 mm !!! Mai sunt şi OAMENI, dar tot mai rar, din păcate ...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Reparaţii executate la Lord

      A trecut ceva vreme de când Lord şi-a primit "buletinul" de MS, şi nu am mai relatat nimic aici despre lucrările efectuate în această perioadă. Voi încerca să păstrez o cronologie pe cât posibil.
      Într-un alt topic am menţionat că, am reuşit să dau de un electrician care mi-a rezolvat clima. De atunci am avut un necaz la ea, în sensul că mi-a cedat un filet la olandeza unui furtun (poza 1), de am pierdut freonul de 2 ori până i-am dat de cap. Dar odată cu confecţionarea altui furtun, problema s-a rezolvat.
      Ştiu că sistemul nu mă va lăsa să încarc toate pozele deodată, aşa că, voi face mai multe postări consecutive.
      Am schimbat câteva piese care s-au dovedit a fi îmbătrânite. Nu erau uzate complet, dar am considerat că, odată ce m-am apucat, schimb la ea tot ce dă semne de oboseală.
      Astfel:
      - pivoţi inferiori faţă - Lemförder
      - semicasetă de direcţie dreapta - Lemförder
      - bielete bară stabilizatoare spate - Lemförder
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        Reparaţii executate la Lord - 2

        Urmează celelalte piese schimbate:
        - telescop: toate 4 - Monroe
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #34
          Reparaţii executate la Lord - 3

          Încă un rând de piese:
          - plăcuţe de frână: toate 4 seturi - TRW
          - senzori plăcuţe frână - Ate (Polonia)
          - rulment spate stânga - SKF
          - cabluri frână de mână - Afle (Italia)
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Reparaţii executate la Lord - 4

            Lord a primit şi "machiaj" nou:
            - vopsit tot )cu vopsea pe bază de apă), în afară de plafon şi panourile uşilor din stânga (nuanţa nimerită la fix, 95% mulţumit de execuţie)
            - recondiţionat şi vopsit (vopsea mată) bară spate (avea multe julituri, una dintre ele fiind opera subsemnatului)
            - antifonat fund şi pasaje roţi
            Cireaşa de pe tort: i-am pus la loc emblema "500SE", care nu-o avea - OEM

            A mai rămas eşapamentul, revin cu poze ...
            Attached Files
            Last edited by Levi; 10-14-2010, 16:59 PM.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #36
              Masina arata foarte bine Levi !!! Sa ai bafta de ea! Cred ca multa lume isi intoarce capul dupa masina...
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #37
                Felicitari pentru masina! Sa ai parte numai de momente placute!
                Cat a costat vopsitul? Arcurile verzi sunt Weitec sport?

                Comment


                • #38
                  Masina arata bine. Cat ai dat pe emblema ? Exista si varianta 280 SEL? Sa inteleg ca ai avut 3000 dizel de cobra pe ea ? Bine ca ai scapat de motorul ala. De ce RAR-ul a aprobat numa' una din cele doua variante, aia mai mica ?
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #39
                    Răspunsuri

                    Mulţumesc de aprecieri !

                    Încerc câteva răspunsuri:

                    mihai_antony:
                    1. Vopsitul a a costat 2000 de lei, material inclus.
                    2. Da, arcurile sunt sport, scurte, dar n-am reuşit să citesc nicicum de pe ele marca, sunt montate de fostul proprietar, aduse la comandă din Germania, mai multe nu am aflat. Dar botul maşinii e mai jos cu cca. 2 ţoli faţă de cele cu arcurile de fabrică.

                    carmine:
                    1. Emblema mea a costat 95 de lei. Cea cu "280 SEL" are codul A 108 817 06 15, şi figurează disponibil la preţul de 430 lei !
                    2. Am avut 240D (2400 cmc, 72 CP, 4 trepte, motorul este de vânzare - 300 EU fix, toarce frumos, n-are niciun defect, l-am schimbat că m-a trăsnit aşa ... să-mi fac de lucru), acesta este 2.5D (2500 cmc, 92 CP, 5 trepte, AC).
                    3. Nu am primit niciodată nicio explicaţie oficială de la RAR la cererea depusă, doar un răspuns "NU" încercuit cu pixul, în dreptul motorului de 122 CP, şi un "DA" lângă cel aprobat. Adevărul este că, nici nu am întâlnit W126, cu motorul de 122 de cai trecut în acte ! Nu zic că nu există, dar chiar aş fi curios dacă are vreun coleg aşa ceva montat oficial (tip şi serie motor trecute în CI) ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      Se vede cat de mult ai lucrat si investit in masina. Felicitari!

                      P.S. Puteai sa pui si preturile pieselor schimbate , respectiv pretul manoperei!

                      Numai bine!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Levi View Post
                        . Cea cu "280 SEL" are codul A 108 817 06 15, şi figurează disponibil la preţul de 430 lei !
                        Mi-a trecut brusc dorinta de a o schimba p-asta de o am. Oricum motoru' ala de cobra era lent pentru caroseria asta. Bafta in continuare !
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Puteai sa pui si preturile pieselor schimbate , respectiv pretul manoperei!
                          Mai bine NU !!!

                          Oricum, nu mai am nicio chitanţă după piese, şi mi-ar fi greu să-mi aduc aminte cât a costat fiecare, dar nici nu vreau, bine că am reuşit şi atâta ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Puteai sa pui si preturile pieselor schimbate , respectiv pretul manoperei!
                            Ce mai conteaza? A iesit superb. Numai bine si cati mai multi Kilometri fara evenimente neplacute.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Levi View Post
                              A mai rămas eşapamentul, revin cu poze ...
                              Am făcut şi eşapamentul ! Înainte (după cum se vede în poză) aveam un traseu "miciurin": catalizator şi tobă intermediară de W201, iar cea finală de Cobra, cu nişte curbe făcute cu toporul şi suduri care nu promiteau să ţină mai mult de un an. Acum, am eliminat totul, a rămas doar toba finală (originală de W126, găsită întâmplător la dezmembrări, stare perfectă la anii ei), iar de la galerie la tobă am croit un traseu dintr-o bucată, din ţeavă de inox. Nu am poză cu ea montată, am terminat la 9 seara, şi curând nu am de gând s-o mai ridic. De acum înainte vreau să mă bucur de ea, deşi mai este mult de lucru la detalii ... La anu'
                              Attached Files
                              Last edited by Levi; 10-15-2010, 22:46 PM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                Spor la treaba, bravo tie. Baga si o foto cu bordul cu plasma sa ma gandesc de se merita sa-i pun si eu si fa o poza la interior seara fara blitz sa vada si ochii nostrii cum arata ledurile alea rosii. Ma gandeam si eu dar ma gandeam la albe.
                                Bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF