Motoraş ştergător faruri
Şi, ca să mă mai laud şi cu OAMENI (cu litere mari), deşi nu mai am încredere în nimeni, se pare că al 2-lea electrician, la care am ajuns, vrea să facă treabă, îi plac provocările, şi nu se lasă. După ce mi-a pornit clima, s-a apucat de ştergătoarele de faruri. Prin bunăvoinţa lui Sovieticool (mersi, Jane, şi pe această cale) i-am dus schema electrică, a studiat-o, şi se pare că la mine e lipsă la apel releul. Am comandat un releu, iar omul mi-a promis că-mi reface circuitele după schemă. Între timp, el de capul lui, s-a apucat şi a dat jos motoraşul din stânga, care făcea figuri, să-l întrebe de sănătate. La 9 seara m-a sunat (era încă la atelier !), bucuros că i-a găsit necazul. În pozele de mai jos de vede (încercuit cu roşu) acel pinion dinţat care este angrenat de o roată dinţată mai mare (hah, ce mare-i tot motoraşul), şi are rolul de a întrerupe alimentarea cu curent, el având un pinten, care la fiecare rotaţie, atinge lamelele de curent. Această piesă este din plastic, şi s-a rupt la baza axului. Un alt OM, MESERIAŞ de data asta, a reparat piesa, punându-i o "proteză metalică" de 2,4 x 4 mm (ce se vede în poza cu liniarul), şi care intră în plastic încă 1 cm, cu grosimea de !!! 1,6 mm !!! Mai sunt şi OAMENI, dar tot mai rar, din păcate ...
Şi, ca să mă mai laud şi cu OAMENI (cu litere mari), deşi nu mai am încredere în nimeni, se pare că al 2-lea electrician, la care am ajuns, vrea să facă treabă, îi plac provocările, şi nu se lasă. După ce mi-a pornit clima, s-a apucat de ştergătoarele de faruri. Prin bunăvoinţa lui Sovieticool (mersi, Jane, şi pe această cale) i-am dus schema electrică, a studiat-o, şi se pare că la mine e lipsă la apel releul. Am comandat un releu, iar omul mi-a promis că-mi reface circuitele după schemă. Între timp, el de capul lui, s-a apucat şi a dat jos motoraşul din stânga, care făcea figuri, să-l întrebe de sănătate. La 9 seara m-a sunat (era încă la atelier !), bucuros că i-a găsit necazul. În pozele de mai jos de vede (încercuit cu roşu) acel pinion dinţat care este angrenat de o roată dinţată mai mare (hah, ce mare-i tot motoraşul), şi are rolul de a întrerupe alimentarea cu curent, el având un pinten, care la fiecare rotaţie, atinge lamelele de curent. Această piesă este din plastic, şi s-a rupt la baza axului. Un alt OM, MESERIAŞ de data asta, a reparat piesa, punându-i o "proteză metalică" de 2,4 x 4 mm (ce se vede în poza cu liniarul), şi care intră în plastic încă 1 cm, cu grosimea de !!! 1,6 mm !!! Mai sunt şi OAMENI, dar tot mai rar, din păcate ...
Comment