Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
    Daca webasto are trei incercari de pornire, nefinalizate din diferite cauze, atunci incalzitorul intra in stand by, iar pentru a fi pornit, mai intai se inlatura cauzele, iar dupa aceea se scoate siguranta lui generala (cred ca are 20A), pentru minim 20 sec-este un fel de reinitiere. Cauzele pentru care nu porneste pot fi multiple, asa ca atunci cand incercati sa il porniti, observati cum se manifesta, si detaliati putin ca sa va putem ajuta. Ordinea operatiilor, atunci cand se comanda pornirea incalzitorului, este urmatoarea: mai intai porneste pompa de recirculare antigel, concomitent cu ventilatorul ce asigura aerul necesar arderii si evacuarii mai tarziu a gazelor arse (sunet asemenator cu mersul motorului de elicopter), dupa aceea pompa dosing (dozare combustibil), incepe sa impinga combustibilul in arzatorul incalzitorului (este o pompita impulsorie, gen electro-magnet, ce pompeaza picatura dupa picatura, consumul acestor incalzitoare fiind de 200ml/ora), se aprinde combustibilul cu ajutorul bujiei incandescente, iar dupa aprindere bujia nu mai este alimentata cu curent, arderea facandu-se prin injectarea combustibilului, iar controlul se face de catre un senzor de temperatura, care, atunci cand temperatura incalzitorului creste peste o anumita limita maxima, taie alimentarea cu combustibil. Dintre cauzele care fac imposibila pornirea incalzitorului webasto, enumaram: lipsa alimentarii cu curent (siguranta arsa, conexiuni imperfecte), lipsa comenzii de pornire (de la ceasul programator, de la buton sau telecomanda), bujia incandescenta arsa sau nu ajunge la incandescenta necesara aprinderii combustibilului, sita catalitica prin care trece combustibilul infundata sau ancrasata cu zgura, teava prin care se evacueaza gazele arse din webasto obturata cu pamant sau orice altceva. In functie de simtomele pe care le observati, si detaliati, veti primi si sfaturile de rigoare. Toate cele bune.
    sal am si eu un v-klasse 220 cdi din 1999 eu am doar un webasto linga motor in partea stinga a masina opresc motorul scot cheia da si porneste ventilatorul dar webasto ala care spui tu ca nu se aude ,poate ma sfatuiti si pe mine unde e bujia sau cum il dau jos ca am vazut ca are doua furtune care vin de la motor si imi este groaza caa trebuie sa le desfac ,dar unde se gaseste siguranta aia 20 a sau o schema unde o gasesc multumesc astept orice sfat multumesc

    Comment


    • #32
      Originally posted by marian_grasu View Post
      sal am si eu un v-klasse 220 cdi din 1999 eu am doar un webasto linga motor in partea stinga a masina opresc motorul scot cheia da si porneste ventilatorul dar webasto ala care spui tu ca nu se aude ,poate ma sfatuiti si pe mine unde e bujia sau cum il dau jos ca am vazut ca are doua furtune care vin de la motor si imi este groaza caa trebuie sa le desfac ,dar unde se gaseste siguranta aia 20 a sau o schema unde o gasesc multumesc astept orice sfat multumesc
      Deci:aparatul e sub masina (bujia e in aparat) deci nu confunda pompa cu aparatul.Ca sa schimbi bujia nu trebuie sa desfaci furtunele de apa.Desfaci prima data scutul aparatului(sub masina)iar dupa, capacul de unde ies firele electrice.Acolo vei vedea bujia.La noi costa originala in jur de 40 de euro(cluj)La mercedes mi-au cerut 6 milioane!!!Bafta

      Comment


      • #33
        Originally posted by antidotu View Post
        as dori si eu documentatia pe antidotu2003@yahoo.com si daca aveti ceva manual services pentru un v220 din an 2000.As mai dori daca stiti cei care a-ti schimbat bujia la sirocou sa imi dati un cod de original de pe ea sa mi-o identific si eu, daca se poate?
        25 2106 01 10 00
        daca nu e bine mai verific

        Comment


        • #34
          Originally posted by Vmatic View Post
          25 2106 01 10 00
          daca nu e bine mai verific
          Uite am gasit codul de pe bujia cumparata de la Eberspacher
          251 864 011 000

          Comment


          • #35
            as vrea si eu daca nu deranjez ne_mai_vedem@yahoo.com multumer

            Comment


            • #36
              intrebare

              Originally posted by Vmatic View Post
              scuze daca raspund tarziu...
              pompita o gasesti in spatele motorului (partea de sus,cam la mijloc)daca urmaresti furtunul de apa din spate o gasesti usor.
              am montat pe Sprinter sirocou ebespacher D5W Z care porneste la buton dupa pornirea motorului.Pot monta ceas programator original de Sprinter folosind aceleasi fire de la programatorul tip buton sau este necesara o alta instalatie? Nu am incercat sa fac probe ca am inteles ca se blocheaza .

              Comment


              • #37
                Originally posted by Gavaniuc Silviu View Post
                am montat pe Sprinter sirocou ebespacher D5W Z care porneste la buton dupa pornirea motorului.Pot monta ceas programator original de Sprinter folosind aceleasi fire de la programatorul tip buton sau este necesara o alta instalatie? Nu am incercat sa fac probe ca am inteles ca se blocheaza .
                Probabil ceea ce ai montat tu este auxiliary heating , altceva decat stationary heating , deoarece este necesar sa aiba motorul pornit.Incalzire suplimentara am si eu pe Vito si nu se poate monta ceas programator.Acel ceas programator il are numai incalzirea stationara.Asta am cautat si am vazut pentru masina mea.Sa vedem poate stie cineva cum se poate lega.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Gavaniuc Silviu View Post
                  am montat pe Sprinter sirocou ebespacher D5W Z care porneste la buton dupa pornirea motorului.Pot monta ceas programator original de Sprinter folosind aceleasi fire de la programatorul tip buton sau este necesara o alta instalatie? Nu am incercat sa fac probe ca am inteles ca se blocheaza .
                  Daca nu ai rezolvat,incerc sa fac rost de numarul de telefon a unui meserias faimos in domeniu.

                  Comment


                  • #39
                    mesaj

                    Originally posted by Vmatic View Post
                    Daca nu ai rezolvat,incerc sa fac rost de numarul de telefon a unui meserias faimos in domeniu.
                    Nu am rezolvat.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Gavaniuc Silviu View Post
                      Nu am rezolvat.
                      Scuze,meseriasul respectiv nu accepta sa-i pun numarul pe net.Daca te pot ajuta cu altceva,cu placere.

                      Comment


                      • #41
                        mesaj

                        Originally posted by grigorean View Post
                        Probabil ceea ce ai montat tu este auxiliary heating , altceva decat stationary heating , deoarece este necesar sa aiba motorul pornit.Incalzire suplimentara am si eu pe Vito si nu se poate monta ceas programator.Acel ceas programator il are numai incalzirea stationara.Asta am cautat si am vazut pentru masina mea.Sa vedem poate stie cineva cum se poate lega.
                        Am promisiune ca se poate face transformarea / dupa sarbatori.Am gasit pe forum la poloni ca se face modificare pe ceas si schema respectiva,dar poate apare o relatie de la noi.Cum intru in posesia unor informatii am sa le postez cu litere mari sa dispara acesta enigma.

                        Comment


                        • #42
                          mesaj

                          Originally posted by Gavaniuc Silviu View Post
                          Am promisiune ca se poate face transformarea / dupa sarbatori.Am gasit pe forum la poloni ca se face modificare pe ceas si schema respectiva,dar poate apare o relatie de la noi.Cum intru in posesia unor informatii am sa le postez cu litere mari sa dispara acesta enigma.
                          problema s-a rezolvat.Daca este cineva interesat se rezolva.

                          Comment


                          • #43
                            Buna.legat de webasto am o rugaminte

                            Te rog sa imi trimiti si mie documentatia pentru webasto..
                            sascsaby@yahoo.com

                            multumesc

                            Comment


                            • #44
                              da ca puteti sa imi trimiteti si mie documatatia la yai_85@yahoo.com va multumesc

                              Comment


                              • #45
                                problema la mine este k in momentul in care dau drumul la sirocou imi scoate mult fum cenusiu in dreptul roti drepta fata puteti sa ma ajutati si pe mine in aceasta privinta cum asi putea sa nu mai scaoata atat fum cenusiu si daca deschid capota la fel imi scoata fum prin dreapta fata

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF