Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De ce intra in viteze greu vito

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ionut burlacu View Post
    Ce ar mai trebui verificat la timonerie este jocul schimbatorului de viteze e f imp se deregleaza pozitia si intra f greu in viteza si k rezolvare avem o bucsa de plastic in jurul bilei schimbatorului se poate remedia prin adaugarea unor pucioruse de siguranta fuzibila pe exteriorul bucsei . O sol f buna daca restul timoneriei este ok. Una noua este 2800 lei si bucsa nu se gaseste ca piesa. Sper sa foloseasca cuiva aceasta poveste.
    Salut Ionut , fii mai explicit te rog pentru ca eu am o astfel de problema . Am un Vito 111 CDI 11/2004 si de curand am schimbat ambreajul , placa de presiune , si intra foarte greu in viteze , mai ales a-I-a si a-II-a , iar a VI-a nu mai intra deloc , adica am doar 5 viteze acum . Stie cineva ce s-a intamplat sau cum am ajuns in situatia asta ?! Mecanicu' nu prea a stiut ce sa-mi spuna .

    Comment


    • #32
      SAlut.
      Vin si eu cu niste intrebari : doresc sa fac o ungere la cablurile de timometrie.Pe unde fac ungerea? Prin interior ,adica pe la schimbator? CE e recomandat sa bag ca lubrifiant? ulei sau WD-40 ?.AM si eu ceva joc la schimbator ,dar intra ok in viteze .
      Si inca o intrebare: Cum verific nivelul uleiului din cutie? M-am bagat in groapa si am observat ca are un buson care se desface cu un imbus MARE .Acela e? nivelul de ulei trebuie sa fie pana in dreptul busonului?
      Multumesc.La multi ani!
      ____________________________________________

      Comment


      • #33
        Eu am facut-o pe la schimbator.
        Trebuie sa dai jos scrumiera si ajungi pe acolo.
        De folosit eu am folosit WD 40 din belsug.

        La cutie sunt doua busoane.Unul jos prin care il scurgi si unul sus prin care il umpli si care iti da si nivelul maxim.De verificat nu prea ai cum...parerea mea e ca mai degraba il schimbi si stii o treaba.
        Ai nevoie de 2 litri.Eu am pus Castrol(a fost 46 ron 2 litri) dar iti recomand sa pui original MB.Eu am vazut prea tarziu diferenta )

        Comment


        • #34
          Si eu am o problema cu vitezele mai ales in a 2-a cand reduc din a 3-a, dar problema este din timonerie, un cablu s-a lungit cu cativa milimetri

          Comment


          • #35
            Salut,
            aveti idee care e codul de ulei de cutie original MB pentru Vito 112 CDI ( nu stiu daca e aceeasi cutie la toate). Multumesc anticipat.

            Comment


            • #36
              Problema viteza 2 Vito

              Am achiziționat recent un Vito 2006 motor 2150 cutie manualĂŁ. Cand reduc din a treia Ă®n a doua intra foarte greu sau deloc. Din a Ă®ntâia Ă®n a doua tot greu. Asta se intampla cu motorul pornit. La ,,rece" intra normal. Restul vitezelor funcționeazĂŁ bine. Intreb daca a avut cineva problema asta si cum a rezolvat-o?

              Comment


              • #37
                Si cum ai rezolvat problema?

                Comment


                • #38
                  Trebuie schimbata o bucsa de teflon.
                  Urmariti aici: https://www.youtube.com/watch?v=LZi_gtSvWII

                  Comment


                  • #39
                    Salutare am un w638 am.aerisit ambreajul dar a curs ceva lichid in interiorul carcasei de la cutie adica intre cutie si motor iar acum imi patineaza putin ambreajul in treptele superioare ...a mai patit careva ?se arde in timp sau trebuie demontat si degresat??

                    Comment


                    • #40
                      Asemanatoare era si problema.mea!Am schimbat cablurile ....erau intepenite!
                      VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                      Comment


                      • #41
                        Fiind prima postare pe acest forum,sper ca nu am gresit ceva dar m-am gandit ca pot ajuta in aceasta mare problema cu intratul in viteze la Vito w639.Dupa ce am inlocuit vestita bucsa de la levier,verificat functionare cabluri,articulatii cutie,tampon dar fara vreun rezultat,la ultima verificare la service,deoarece uzura era ceva mai pronuntata acum decat la momentul cand am verificat cele enumerate mai sus,baietii au descoperit ca sunt probleme cu parghia de actionare a selectorului de viteze.Desi jocul era foarte mic,era suficient ca selectorul sa nu poata fi tras pe pozitia exacta,era chestie de doi,trei milimetri.Acum functioneaza impecabil,dupa mult chin cu intratul in viteza 1,2 si uneori marsarier.Cred ca ar fi primul pas de facut in diagnosticarea acestei probleme.Eram aproape gata sa demontez volanta...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF