Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

De ce intra in viteze greu vito

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu dus masina la un service "pex" in ploiesti (reprezentanta seat) si mecanicul de acoli nici nu a vrut sa se uite daca am ulei in cutie pt ca a zis el ca nu este nici o pata de ulei pe tot motorul
    chiar daca nu este nici o pata de ulei exista posibilitatea sa nu am ulei indeajuns in cutie ?
    MB 180C Sport Coupe W203

    Comment


    • #17
      aceeasi problema cu vito si la mine...nush ce dracu au astea cu spania lor cu tot!!

      Comment


      • #18
        da poate curge uleiul in burduful de plnetara sau pe la simeringul volantului pe ambreiaj !

        Comment


        • #19
          Si la mine la Vito 115 intra greu in a5-a si a6-a ,indiferent de vreme si de temperatura motorului,se simte parca ar freca fier pe fier,o senzatie de la care tremuri,nush ce poate sa aiba ?/?/?

          Comment


          • #20
            Originally posted by vlad View Post
            Si la mine la Vito 115 intra greu in a5-a si a6-a ,indiferent de vreme si de temperatura motorului,se simte parca ar freca fier pe fier,o senzatie de la care tremuri,nush ce poate sa aiba ?/?/?


            Verifica timoneria.Eu am patit asa la Vito meu , intra foarte greu in treptele 1,3,5 iar in scurt timp , pana sa ajung acasa nici nu iti dadeai seama daca intra intr-a 1 .Paraca invarteam in mamaliga...Asa era.
            Si am schimbat timoneria.Totul ok acum, a costat 1600 lei la Casa Auto Iasi

            Comment


            • #21
              Din cate stiu eu timoneria se poate regla
              MB 180C Sport Coupe W203

              Comment


              • #22
                Originally posted by air_catalin View Post
                Din cate stiu eu timoneria se poate regla
                Nu aveam ce sa reglez in cazul meu .Erau distruse cablurile de otel in interiorul furtunaselor ...o am acasa si acum ...e deteriorata tare.

                Comment


                • #23
                  am si eu probleme cu intratul in viteza si tot aceleasi simptome le are,isi revine dupa ceva timp;unde-i vasul ala in care se completeaza lichidul de ambreiaj? am un vito 113 benzina din 1996
                  condusul sportiv costa scump

                  Comment


                  • #24
                    Ambreiajul hidraulic lucreaza pe aceeasi instalatie , si implicit cu acelasi lichid cu sistemul de franare.Deci daca vrei sa completezi pune in vasul de expansiune de la lichidul de frana.Eventual poate cu o aerisire a ambreiajului rezolvi problema.

                    Comment


                    • #25
                      multumesc Grigorean pentru sfaturi,o sa incerc sa aerisesc ambreiajul,am completat cu un litru de ulei T-90 azi si o sa urmaresc cum se comporta;acum am un suierat ,pe langa motor,nu stiu exact de la ce se aude,e deranjant,se aude si scoasa din viteza si in mers,nu sunt curele ,sa fie ceva de la instalatia de gaz ca porneste masina pe gaz si merge pe gaz de vreun an si jumatate,s-a stricat pompa de benzina
                      Last edited by danyelys28; 05-17-2010, 09:25 AM.
                      condusul sportiv costa scump

                      Comment


                      • #26
                        sal am un vito v220 cdi 2002 care intra greu in viteze cand e rece , dupa ce se incalzeste caraie in viteza 2 si 4 cand merg si schimb a 2 sau a 4 . dar are si momente cand e ok doar la cald . Am inteles ca exista o aerisire sau ceva de genul pentru ambreiaj . Am schimbat de curand lichidul de frana , uleiul din cutie e ok si de placa si restul ambreiajului nu se pune problema ca le-am schimbat de vreo 3000 de km.( apropo am de vanzare volanta , disc si placa de presiune pt mercedes vito 220 cdi secondhand la pret de 400 eu nu 1000 eu cat e pe piata noua ionut81pim@yahoo.com ).Ar mai fi o chestie de cand am schimbat ambreiajul pedala de ambreiaj prinde mai jos si parca e mai moale . Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? mersi fain !

                        Comment


                        • #27
                          Vezi ca pe cutie in spre radiator este un dop galben. Scoate-l afara si acolo ai sa gasesti un aerisitor, e la ambreaj. Incearca sa bagi pe aerisitor cu o seringa mai mare si un furtunas lichid de frana si aeriseste-l asa. schimba-i uleiul din cutie cu unul recomandat nu dupa ureche. Bafta!

                          Comment


                          • #28
                            ok am gasit aerisitorul dar nu trebuie sa completez si lichid in vas sau sa ii desfac capacul , si se aeriseste asa usor cu o sreinga nu e presiune acolo ? uleiul din cutie nici nu ma-am atins de el e cel original din 2002 cred ? doar am verificat nivelul si e ok. Pentru cei care vor sa schimbe filtrul de clima la vito e sub bord se da consola din centru de sub bord jis ( 2 piulite cu cheia de 10 ) dupa care se de suportul unde este prinsa consola ( un U de fier ) si apoi pe langa cablurile de la ambreiaj pe sub bord se vede un capac de plastic care culiseaza si iese afara , apoi se scoate filtrul care este ca si cum ar fi rupt in doua .Trebuie un pic de maiestrie pentru treaba asta ! SUCCES.
                            Poate i-mi explica cineva mai amanuntit cum se aeriseste ambreiajul ca nu vreau sa fac vreo gresala care dupa aceea ma costa ceva pentru ca eu acuma sunt prin italia si pe aici daca ajung la mecanic CAM COSTA ! MERSI FAIN

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ionut81pim View Post
                              ok am gasit aerisitorul dar nu trebuie sa completez si lichid in vas sau sa ii desfac capacul , si se aeriseste asa usor cu o sreinga nu e presiune acolo ? uleiul din cutie nici nu ma-am atins de el e cel original din 2002 cred ? doar am verificat nivelul si e ok. Pentru cei care vor sa schimbe filtrul de clima la vito e sub bord se da consola din centru de sub bord jis ( 2 piulite cu cheia de 10 ) dupa care se de suportul unde este prinsa consola ( un U de fier ) si apoi pe langa cablurile de la ambreiaj pe sub bord se vede un capac de plastic care culiseaza si iese afara , apoi se scoate filtrul care este ca si cum ar fi rupt in doua .Trebuie un pic de maiestrie pentru treaba asta ! SUCCES.
                              Poate i-mi explica cineva mai amanuntit cum se aeriseste ambreiajul ca nu vreau sa fac vreo gresala care dupa aceea ma costa ceva pentru ca eu acuma sunt prin italia si pe aici daca ajung la mecanic CAM COSTA ! MERSI FAIN
                              Salut!
                              Ambreiajul se aeriseste scotand dopul galben si desurubezi aerisitorul dupa care infigi un furtunas care sa duca jos intr-un recipient sa nu risipesti lichidul de frana. verifici sa vezi cum curge (cu bule sau nu), dupa care strangi artisitorul si dai la pedala pana se intareste. O sa-ti ia ceva timp. Apropo, cum ai verificat nivelul de ulei in cutie si pe unde? STIMA!
                              Dumitru Tanase

                              Comment


                              • #30
                                Ce ar mai trebui verificat la timonerie este jocul schimbatorului de viteze e f imp se deregleaza pozitia si intra f greu in viteza si k rezolvare avem o bucsa de plastic in jurul bilei schimbatorului se poate remedia prin adaugarea unor pucioruse de siguranta fuzibila pe exteriorul bucsei . O sol f buna daca restul timoneriei este ok. Una noua este 2800 lei si bucsa nu se gaseste ca piesa. Sper sa foloseasca cuiva aceasta poveste.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF