Salutare!
Am un Sprinter 519 basculabil din 2011 achizitionat pe la inceputul anului, km am putin peste 200k( reali - verificati cu Star).
Este primul V6 pe care-l am de la Mercedes si am o intrebare privind temperatura antigelului. Este normal sa-mi ajunga la 100 de grade Celsius cand urc o rampa cu inclinatie mica sau merg ceva mai tare in linie dreapta, asta cu masina goala(cantareste 2.900 de kg)? Isi revine relativ repede intre 90-95 daca merg mai incet( la consum, cum s-ar spune).
Pana acum am schimb urmatoarele: termostat, pompa apa, antigel, cele 2 role de ghidaj, rola intinzatoare, vasc + rulment de sustine si curea mica. Cureaua mare era in stare buna si nu a necesitat sa o schimb. Toate reperele pe original. Antigel am pus 325.0 ( cel albastru). Am clatit instalatia cu apa distilata inainte sa pun noul antigel, am verificat radiatorul sa nu fie infundat pe interior sau pe exterior si era ok. Antigelul vechi era turcoaz la culoare.
Am observat unele “depuneri” pe termostat si pompa de apa cand le-am dat jos, dar in interior motorului( cat am putut sa vad pe la termostat si pompa de apa) nu erau. Nu am curatat sistemul cu nicio solutie minune.
Ce imi scapa?
Am un Sprinter 519 basculabil din 2011 achizitionat pe la inceputul anului, km am putin peste 200k( reali - verificati cu Star).
Este primul V6 pe care-l am de la Mercedes si am o intrebare privind temperatura antigelului. Este normal sa-mi ajunga la 100 de grade Celsius cand urc o rampa cu inclinatie mica sau merg ceva mai tare in linie dreapta, asta cu masina goala(cantareste 2.900 de kg)? Isi revine relativ repede intre 90-95 daca merg mai incet( la consum, cum s-ar spune).
Pana acum am schimb urmatoarele: termostat, pompa apa, antigel, cele 2 role de ghidaj, rola intinzatoare, vasc + rulment de sustine si curea mica. Cureaua mare era in stare buna si nu a necesitat sa o schimb. Toate reperele pe original. Antigel am pus 325.0 ( cel albastru). Am clatit instalatia cu apa distilata inainte sa pun noul antigel, am verificat radiatorul sa nu fie infundat pe interior sau pe exterior si era ok. Antigelul vechi era turcoaz la culoare.
Am observat unele “depuneri” pe termostat si pompa de apa cand le-am dat jos, dar in interior motorului( cat am putut sa vad pe la termostat si pompa de apa) nu erau. Nu am curatat sistemul cu nicio solutie minune.
Ce imi scapa?
Comment