Salut tuturor!
De ceva vreme ma confrunt cu o problema destul de mare la un Sprinter 519CDI din 2016, 216.000 km. Totul a inceput cu demontarea injectoarelor pentru a se inlocui saibele de foc (rasuflau de nu mai puteai sta in masina). Dupa montarea injectoarelor pe masina, aceasta a inceput sa faca figuri, intra in limp mode, aprinde check-ul, plus ca a crescut si consumul cu aproape 2l/100km. Au fost facute n diagnoze, inclusiv la dealer ( surprinzator mi-au spus ca masina nu are nimic, i-au bagat versiunea nou de soft). Ca sa pot circula cu masina sunt nevoit sa scot mufa de la debitmetru, moment in care se comporta relativ normal.
In urma diagnozelor efectuate (atat Xentry, cat si multimarca) singurul cod care apare este P017200 - amestec prea bogat banc 1.
Prin urmare am luat-o cu inceputul:
- schimbat debitmetru - Bosch nou
- demontat injectoarele si duse la verificat - chipurile sunt bune
- facut probe cu senzorul de presiune gaze arse
- verificat tubulatura
plus toate celelalte verificari pe care le da Xentry in cazul acestui cod de eroare.
Ca si particularitate a momentului in care incepe distractia, este atunci cand afara este cald peste 27,28C, momentul in care incep sa urc (gen Dealul Negru) sau la mers constant cu a 6-a la 80-85 km/h (pur si simplu taie puterea, cu pedala de acceleratie la fund in loc sa accelereze, viteza incepe sa scada).
Deja am ajuns la capatul rabdarii cu ea, nu mai stiu incotro sa o apuc si ce sa-i fac. Tind sa cred ca in cele din urma ar fi un injector, dar problema este ca la diagnoza nu apare nimic ( nu este diferenta mare la corectie), iar din punct de vedere mecanic, in urma verificarii mi s-a spus ca sunt ok.
DPF-ul il scot din discutie, toti mi-au spus ca este ca nou, inclusiv cei din reprezentanta.
Tinand cont se cele enumerate mai sus, exista vreun coleg care s-a mai lovit de acest tip de problema, sau macar o alta parere/sfat.
Multumesc
De ceva vreme ma confrunt cu o problema destul de mare la un Sprinter 519CDI din 2016, 216.000 km. Totul a inceput cu demontarea injectoarelor pentru a se inlocui saibele de foc (rasuflau de nu mai puteai sta in masina). Dupa montarea injectoarelor pe masina, aceasta a inceput sa faca figuri, intra in limp mode, aprinde check-ul, plus ca a crescut si consumul cu aproape 2l/100km. Au fost facute n diagnoze, inclusiv la dealer ( surprinzator mi-au spus ca masina nu are nimic, i-au bagat versiunea nou de soft). Ca sa pot circula cu masina sunt nevoit sa scot mufa de la debitmetru, moment in care se comporta relativ normal.
In urma diagnozelor efectuate (atat Xentry, cat si multimarca) singurul cod care apare este P017200 - amestec prea bogat banc 1.
Prin urmare am luat-o cu inceputul:
- schimbat debitmetru - Bosch nou
- demontat injectoarele si duse la verificat - chipurile sunt bune
- facut probe cu senzorul de presiune gaze arse
- verificat tubulatura
plus toate celelalte verificari pe care le da Xentry in cazul acestui cod de eroare.
Ca si particularitate a momentului in care incepe distractia, este atunci cand afara este cald peste 27,28C, momentul in care incep sa urc (gen Dealul Negru) sau la mers constant cu a 6-a la 80-85 km/h (pur si simplu taie puterea, cu pedala de acceleratie la fund in loc sa accelereze, viteza incepe sa scada).
Deja am ajuns la capatul rabdarii cu ea, nu mai stiu incotro sa o apuc si ce sa-i fac. Tind sa cred ca in cele din urma ar fi un injector, dar problema este ca la diagnoza nu apare nimic ( nu este diferenta mare la corectie), iar din punct de vedere mecanic, in urma verificarii mi s-a spus ca sunt ok.
DPF-ul il scot din discutie, toti mi-au spus ca este ca nou, inclusiv cei din reprezentanta.
Tinand cont se cele enumerate mai sus, exista vreun coleg care s-a mai lovit de acest tip de problema, sau macar o alta parere/sfat.
Multumesc
Comment