Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cod eroare P-017200 Sprinter 519CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cod eroare P-017200 Sprinter 519CDI

    Salut tuturor!

    De ceva vreme ma confrunt cu o problema destul de mare la un Sprinter 519CDI din 2016, 216.000 km. Totul a inceput cu demontarea injectoarelor pentru a se inlocui saibele de foc (rasuflau de nu mai puteai sta in masina). Dupa montarea injectoarelor pe masina, aceasta a inceput sa faca figuri, intra in limp mode, aprinde check-ul, plus ca a crescut si consumul cu aproape 2l/100km. Au fost facute n diagnoze, inclusiv la dealer ( surprinzator mi-au spus ca masina nu are nimic, i-au bagat versiunea nou de soft). Ca sa pot circula cu masina sunt nevoit sa scot mufa de la debitmetru, moment in care se comporta relativ normal.
    In urma diagnozelor efectuate (atat Xentry, cat si multimarca) singurul cod care apare este P017200 - amestec prea bogat banc 1.
    Prin urmare am luat-o cu inceputul:
    - schimbat debitmetru - Bosch nou
    - demontat injectoarele si duse la verificat - chipurile sunt bune
    - facut probe cu senzorul de presiune gaze arse
    - verificat tubulatura
    plus toate celelalte verificari pe care le da Xentry in cazul acestui cod de eroare.

    Ca si particularitate a momentului in care incepe distractia, este atunci cand afara este cald peste 27,28C, momentul in care incep sa urc (gen Dealul Negru) sau la mers constant cu a 6-a la 80-85 km/h (pur si simplu taie puterea, cu pedala de acceleratie la fund in loc sa accelereze, viteza incepe sa scada).

    Deja am ajuns la capatul rabdarii cu ea, nu mai stiu incotro sa o apuc si ce sa-i fac. Tind sa cred ca in cele din urma ar fi un injector, dar problema este ca la diagnoza nu apare nimic ( nu este diferenta mare la corectie), iar din punct de vedere mecanic, in urma verificarii mi s-a spus ca sunt ok.

    DPF-ul il scot din discutie, toti mi-au spus ca este ca nou, inclusiv cei din reprezentanta.

    Tinand cont se cele enumerate mai sus, exista vreun coleg care s-a mai lovit de acest tip de problema, sau macar o alta parere/sfat.

    Multumesc

  • #2
    Salutare, am patit eu asa ceva la un 318 din 2009.Dupa cum o sa citesti in postare masina a trecut prin reprezentanta si nimeni nu a descoperit asta...E totusi o idee de la care sa pleci in cazul in care eroarea e doar pe debitmetru....
    In alta ordine de ideii, observ ca pe Euro 6 e o moda sa pice saibele de la injectoare la km asa putini...Pe E4 am schimbat una la 700 tkm iar pe E5 toate pe la 600 tkm....Am acum un E6 cu 3 saibe schimbate la 196 tkm...Stima.



    Ca si probleme de final, destul de curios deoarece nu inteleg cum s-a ajuns la ea, am patit urmatoarele: plecare din parcare din Viena spre tara, mers 2-3 km si apoi descoper ca masina nu prea trece de 90-92 km/h....Suspectez prima data ca ar bate foarte tare vantul dar constat si ca motorul scoate un zgomot mai mare, gen inercooler sau esapament spart !!Opresc in parcare si incep sa verific vizual tot ce se poate:tubulatura admisie turbina,intercooler dar nu gasesc nimic suspect in afara zgomotului ,identic ca in momentul in care masina intra in regenerare !!!Apoi la pornire ma trezesc ca si becul de motor clipeste in bord,intelegand clar ca masina este in avarie !!Ajuns la Arad intru in service la Autoschoon (parca asa-i spune.. ) unde se constata eroare pe debitmetru si atat.Sters eroare,resetat valorile debitmetrului si mi se spune ca poate merge 100 sau 1000 sau chiar 10000 de km de acum fara probleme, dar imi recomanda sa il schimb daca am posibilitatea....Nu se constata nimic altceva, dar nici nu s-a omorat nimeni sa vada mai mult !!!
    Cumpar debitmetru nou, montez pe masina si plec.Traseu pana sus in Belgia si retur pana in Luxembourg unde ma opresc noaptea sa dorm...Dimineata, dau cheie si plec...Mers 5 km si.....surpriza, masina se plafoneaza la 90 km /h ,fara sa intre in avarie si sa clipeasca becul in bord si cu tendinta sa treaca totusi de pragul de 90 km dar foarte greu....Opresc in prima parcare, ridic capota si incep sa imi pun intrebari...Am totusi inspiratia sa deschid cutia filtrului de aer si constat ceea ce vedeti in poze:cutia sparta intrun fel inexplicabil pentru mine!!!Cata presiune sa se faca in acea cutie incat sa crape in acel fel??Sa o fi lovit cineva la schimbarea filtrului ar fi trebuit sa dea cu ciocanul in ea ca sa ajunga asa...
    Asa ca, am scos din masina toate rolele de scotch existente, am lipit cutia pe exterior, am montat totul la loc si am plecat mai departe...Acasa am tras un strat bun de silicon folosit la izolarea geamurilor termopan si asta e...cutia functioneaza ca noua !!!Plus ca am montat vechiul debitmetru la loc si masina functiona impecabil dupa 7-8000 de km !!Nu imi pot da seama cum s-a spart, dar cercetez in continuare la gura sobei Stima.
    Attached Files

    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Partea interesanta este ca de multe ori intra in limitare fara sa se aprinda check-ul. De exemplu acum o jumatate se ora, la urcarea Podului Basarab, venind dinspre Cotroceni cu 70-75 km/h, a intrat in limp mode si pana in varful dealului abia mai aveam 30-35 km/h, martorul ramanad stins (poate s-o fi ars

      Comment


      • #4
        Inca ceva, mai verifica si tubulatura pe admisie in turbina.Cotul unde vine furtunul de la Egr sau exact intrarea in turbina la imperecherea cu garnitura portocalie de pe turbina.Am avut tubulatura rupta exact in dreptul garniturii dar venea colierul de prindere deasupra si nu se vedea nimic!Apoi acel cot unde vine lipit din fabrica era pe jumatate dezlipit iar la verificarea vizuala nu aparea nimic !!Avand in vedere ca eroarea e pe debitmetru, aflat pe traseul de admisie aer turbina, eu acolo as mai cauta mai in amanunt.....Daca in reprezentanta nu au vazut ditamai spartura in filtru si m-au pus sa schimb debitmetru, e posibil sa fii si tu pe aproape...... Nu as suspecta injectoarele, alea cand se duc sau se strica partea electronica (greu de crezut de la o simpla demontare) dau eroare clara si......se strica !!! Spor la treaba....
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Multumeac de info Cristi, dar din pacate codul generat nu este strict de debitmetru. Este un cod general de OBD care poate avea ca si cauza incepand de la injector pana la tubulatura neetansa, trecand prin debitmetru, senzor presiune gaze arse, sonda lambda, supapa gaze carter chiar si termostat blocat pe deschis. Nenorocirea asta de cod P-017200, surprinzator nu se regaseste in lista de coduri Xentry pt aceasta masina

          Comment


          • #6
            Stai sa inteleg.....P-017200 e cod generat si depistat de un Star/Xentry si nu se regaseste in lista lui?????Daca acest cod e depistat de un tester multimarca......atunci am pierdut timpul degeaba pana acum, eu,tu si restul......Iti repet si tie si altora , din umila mea experienta pe masinile proprii ca testarea multimarca e doar asa sa ai o idee dar daca te apuci sa repari si sa cauti raspuns dupa aceasta de cele mai multe ori e pierdere de timp,bani si nervi !!!!!!!!! Mercedesul 319, asta am si am avut, se repara doar cu Starul/Xentry de la inceput si pana la sfarsit, indiferent de ce spune si crede orice mecanic !!!Diagnoza cu Star si reparatie in functie de ce zice el !!!! PUNCT !!! Restul e doar bataie de cap !! Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              48501BFB-83C7-4217-85FA-67E0CABE4A8E.jpegCodul este depistat de Xentry, asta este problema. Tocmai asta incercam sa spun, in momentul in care apesi sa vezi posibile cauze ale acestui defect iti da o lista intreaga de verificari (debitmetru, injector, tubulatura aer, termostat, sonda lambda, etc...). Spun ca nu se regaseste in lista de coduri pt aceasta masina pt ca la un moment dat, cineva a sters erorile si cand a vrut sa intre iar pe codul respectiv nu l-a gasit. Cele cu P se opresc undeva pe la 016... si reincep pe la 018... Atasez poza facuta astazi la ultima diagnoza. Din pacate este in turca pentru ca daca la ai nostri nu i-am dat de cap, am inceput sa ma duc si pe la prietenii nostri turci (la ei reparam autocarele si in 99% din cazuri au cam nimerit-o). A nu se lua in seama restul codurilor, deoarece masina a functionat fara mufa la debitmetru, plus ca a fost scoasa si mufa de la senzorul de presiune gaze arse (dupa cum bine stim, erorile raman stocate).
              Attached Files

              Comment


              • #8
                La sfatul colegului Cristi Nazarov, am demontat tubulatura de aer de la filtru la turbo, iar rezultatul se poate vedea in pozele atasate.
                Maine iesim la cumparaturi si poate avem noroc sa o gasim si pe stoc la Mercedes.

                Comment


                • #9
                  E pe stoc in orice reprezentanta, 65-80 lei din cate imi aduc aminte.Dupa culoare imi pare mie sau e garnitura originala???Din fabrica vine neagra iar apoi o gasesti pe portocaliu.Nu a fost schimbata niciodata??Zii mersi ca nu a plecat prin turbina sa faci altele .Sa nu te zgarcesti sa pui aftermarket ca te injura masina... Dea Domnul sa fie de acolo !!
                  Cat priveste testerul lui Ismail, ma gandesc sa fie vre-o chinezarie piratata.....De cand merg pe la testere, la voi in Bucuresti, nu am auzit sa emita Starul un cod de eroare care sa nu apara in lista lui.. E ca si cum nu ai sti tu cum te cheama cu buletinul in mana !
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF