If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Sprinter 313
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
ambreiaj sprinter 411
se monteaza tinind cont de adincimea volantei
sun te doua tipuri la mine a fost de 12
la care am postat mai sus cod produs nou luk
Ajuta la comprimare placi de presiune, la demontare si montare ambreajului, la repozitionarea arcului de reglaj si la centrarea supapei cu ghidajul rulmentului.
Cu ce ajuta scula la demontarea ambreiajului?Ce supapa se centreaza cu scula asta?
Eu cred ca e mai mult un dispozitiv inutil unui mecanic.Ambreiajele se schimba de zeci de ani fara asemenea dispozitive,si cine a schimbat ambreiaje poate confirma .
(consider totusi ca nu ai postat exact unde trebuia)
ambreiaj sprinter 411
se monteaza tinind cont de adincimea volantei
sun te doua tipuri la mine a fost de 12
la care am postat mai sus cod produs nou luk
Colegule "citisi" si tu putin regulamentul acestui forum ?
Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
Cu ce ajuta scula la demontarea ambreiajului?Ce supapa se centreaza cu scula asta?
Eu cred ca e mai mult un dispozitiv inutil unui mecanic.Ambreiajele se schimba de zeci de ani fara asemenea dispozitive,si cine a schimbat ambreiaje poate confirma .
(consider totusi ca nu ai postat exact unde trebuia)
Da mi voie sa te contrazic, sunt niste dispozitive foarte bune,priza de centrat discul si dispozitivul de debraiere sunt scule care garanteaza o lucrare facuta corect(cu conditia sa sti sa le folosesti), si fara riscul de a strica ceva din start!
Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!
Stiu asta Sebi doar ca sunt mirat cum colegul de mai sus se uita la clipurile de pe youtube,si poate se repara sprinterul lui.Nu cred ca tu folosesti la fiecare surub dinamometrica sau nu ai folosit vreun kit universal de aliniat ambreiaje .Sunt scule cu adevarat necesare (prese dedicate,extractoare injectoare,extractoare bujii rupte),fara de care lucrarea e anevoioasa si de multe ori se termina cu complicatii,dar presa aia de ambreiaj, pe mine unul nu ma ajuta.Am ani buni decind centrez discurile de ambeiaj(mai greu la cele cu dublu disc,gen KERAX,UNDE AI NEVOIE DE COECHIPIER) ,,din ochi,,si nu am dat gres.Ce am face la o cutie transversala care stim cu totii ca in multe cazuri,nu trebuie scoasa de pe autovehicul si abia ai loc sa schimbi rulmentul si ambreiajul?Sunt de acord cu SDV-urile,dar cele care sunt de ajutor, restul mi se par inutile.Sper sa nu se generalizeze,este doar parerea mea.
O zi buna
Da, dar pe actros e aur!(daca nu vrei sa schimbi volanta) Cat de dinamometrica nu prea o mai folosesc mana strange cat trebuie si intradevar sunt multe dispozitive, comerciale, care nu prea ajuta!(Experienta e cel mai bun dispozitiv)
Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!
daniel ma uita la clipurile de pe youtube
in primul rind repar de foarte mult timp si unde nu stiu ma informez corect o reglare am facuto asemanator cu clipul acela
diferenta se cunoaste noi folosim o priza centrare disc
corect pt reglarea repozitionarea arcului de reglaj nu folosim nimic
am facut eczat ca in clipul acela si am repozitionarea arcului de reglaj
am montat cutia pina la proba final
observ ca pedala functioneaza la prima apasare corect
se poate face acel dispozitiv usor ok bafta in continuare eu am incercat varianta cu reglare repozitionarea arcului de reglaj
daniel ma uita la clipurile de pe youtube
in primul rind repar de foarte mult timp si unde nu stiu ma informez corect o reglare am facuto asemanator cu clipul acela
diferenta se cunoaste noi folosim o priza centrare disc
corect pt reglarea repozitionarea arcului de reglaj nu folosim nimic
am facut eczat ca in clipul acela si am repozitionarea arcului de reglaj
am montat cutia pina la proba final
observ ca pedala functioneaza la prima apasare corect
se poate face acel dispozitiv usor ok bafta in continuare eu am incercat varianta cu reglare repozitionarea arcului de reglaj
presa simplu de facut
eu am facut modelul cel cu surub gros ca sa imi treaca priza de centrat prin centru lui
Buna seara!! Pentru un Sprinter 411 din 2002, ce ulei pentru diferential imi recomandati?De la Mercedes , doua reprezentante mi-au dat uleiuri diferite: una mi-a dat : MB 235.20 sau 235.8 (2,6 l) iar alta mi-a dat MB 235.0(1,8 l)
Cineva care se vinde piese numai de Marcedes mi-a recomandat MB 235.7, pe caba de grafit, care costa in jur de 250 lei/litru. Ce parere aveti?
Motorul se opreste in mers pe tester arata cind il Pui mufa injector 2 sarita dar mufa este ok mai scoti mufa si o Pui la loc apoi arata mufa sarita injector 3 si 4 si Asa Mai departe problema rezolvata numai daca scoti mufele de la calculator si le
Pui la loc porneste merge un timp si se opreste motorul Pe tester apart mufa injector sarita schimbat calculator aceasi problema Merge bine un timp se opreste mufa injector sarita schimbat instalatiea injectoare sperind ca am rezolvat dar aceasi problema merge un timp si se opreste pe tester mufa sarita Injectoare apoi demufez mufele calculator misc si reporneste
rezolvarea este simpla si tot ce trebuiea facut este mufa din instalatiea nu cea care Duce la injectoare care a fost schimbata
Mufa se scoate din calculator este ce cu firele Mai groase apoi se observa la conectare cu firul in mufa o usoara oxidare lipind cu un pistol de lipit cositorind firul si pinul papucului lipind toate firele din mufa montezi la loc si motorul merge fara oprire si nu mai ai problema cu mufa injector sarita
Buna seara!! Pentru un Sprinter 411 din 2002, ce ulei pentru diferential imi recomandati?De la Mercedes , doua reprezentante mi-au dat uleiuri diferite: una mi-a dat : MB 235.20 sau 235.8 (2,6 l) iar alta mi-a dat MB 235.0(1,8 l)
Cineva care se vinde piese numai de Marcedes mi-a recomandat MB 235.7, pe caba de grafit, care costa in jur de 250 lei/litru. Ce parere aveti?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment