Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 313

    Imi poate spune cineva de ce la un Sprinter 313 din 2005 daca il turez brusc in mers peste 3000 ture apoi iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste motorul aprinzandumi se martorul EDC, apoi dau la cheie si porneste. Si alta problema este aceea ca uneori mi se aprinde martorul (un cerc inconjurat pe laterale de cate 3 liniute), iar acum sta aprins mai tot timpul. Si inca ceva, mi se incalzeste foarte greu motorul, cel putin asa imi arata in bord si da foarte putina caldura, am pus mana pe furtunele care duc la calorifer si sunt calde, dar nu foarte.....oare e termostatul dus?

    Va multumesc

  • #2
    Originally posted by comerciant View Post
    Imi poate spune cineva de ce la un Sprinter 313 din 2005 daca il turez brusc in mers peste 3000 ture apoi iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste motorul aprinzandumi se martorul EDC, apoi dau la cheie si porneste. Si alta problema este aceea ca uneori mi se aprinde martorul (un cerc inconjurat pe laterale de cate 3 liniute), iar acum sta aprins mai tot timpul. Si inca ceva, mi se incalzeste foarte greu motorul, cel putin asa imi arata in bord si da foarte putina caldura, am pus mana pe furtunele care duc la calorifer si sunt calde, dar nu foarte.....oare e termostatul dus?

    Va multumesc
    Buna.Cand a fost schimbat ultima data filtrul de motorina? Intreb asta deoarece cea mai ieftina operatie care se poate face pentru remedierea defectiunii este schimbarea filtrului.EDC reprezinta Electronic Diesel Control , cand se aprinde in bord acesta semnaleaza o problema la sistemul de injectie , cel mai bine este sa mergi sa faci un test cu Star Diag , pentru a afla exact cauza. Tinand cont ca daca o accelerezi brusc peste 3000 de ture se opreste motorul cand iei piciorul de pe acceleratie , problema poate fi de la pompa de injectie.

    Daca nu ma insel cercul care are pe laterale cate 3 liniute este martor care iti indica faptul ca placutele de frana sunt uzate.

    In legatura cu temperatura apei , trebuie schimbat termostatul.

    O zi buna , Sarbatori Fericite.

    Comment


    • #3
      Filtrul este schimbt acum 5000 km, nu as crede ca asta e cauza. Placutele pe spate le-am schimbat acum 1000 km iar pe fata erau ok atunci cand am verificat. O sa schimb si termostatul, sper asta sa fie problema. Multumesc, cu stima.

      Comment


      • #4
        Originally posted by comerciant View Post
        Si inca ceva, mi se incalzeste foarte greu motorul, cel putin asa imi arata in bord si da foarte putina caldura, am pus mana pe furtunele care duc la calorifer si sunt calde, dar nu foarte.....oare e termostatul dus?
        Mai intai pune un carton la radiator cum se facea pe vechile Dacii si vezi daca urca apa daca nu cum a spus si colegu' mai sus trebuie schimbat termostatu si eu am patit la fel nu urca apa mai sus de 60 grade.

        Originally posted by comerciant View Post
        Imi poate spune cineva de ce la un Sprinter 313 din 2005 daca il turez brusc in mers peste 3000 ture apoi iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste motorul aprinzandumi se martorul EDC, apoi dau la cheie si porneste.
        S-ar putea sa fie debitmetrul de aer dar un tester spune sigur care e problema.
        Last edited by vizyboss; 12-27-2009, 20:33 PM.

        Comment


        • #5
          M-am gandit si eu la varianta in care ar fi debitmetrul , insa atunci motorul nu se tureaza mai mult de 3000 de ture si nici nu are putere.

          Comment


          • #6
            Buna

            Din cate stiu eu acel cerc inconjurat de 3 liniute este de la "frana cardanica" asa mia spus cineva care conduce camion si se aprinde pe senzor cand e frig afara si vreme aiurea . Zic asta ca si la mine se tot aprinde cand e rece rau si se stinge cand se imbunatateste vremea este un sistem pt masinile care transporta marfa pt a avea frana de motor mai eficienta.

            Comment


            • #7
              Eu am o alta problema daca stie cineva cam ce euro sunt sprinterele astea din 2002 313CDI ca al meu momentan este pe ungaria dar as vrea sal inmatriculez in octombrie si eram curios cam la cat sa ma astept. MS

              Comment


              • #8
                Originally posted by cristian_me21 View Post
                Din cate stiu eu acel cerc inconjurat de 3 liniute este de la "frana cardanica" asa mia spus cineva care conduce camion si se aprinde pe senzor cand e frig afara si vreme aiurea . Zic asta ca si la mine se tot aprinde cand e rece rau si se stinge cand se imbunatateste vremea este un sistem pt masinile care transporta marfa pt a avea frana de motor mai eficienta.
                Acela este martorul de uzura a placutelor.

                Originally posted by cristian_me21 View Post
                Eu am o alta problema daca stie cineva cam ce euro sunt sprinterele astea din 2002 313CDI ca al meu momentan este pe ungaria dar as vrea sal inmatriculez in octombrie si eram curios cam la cat sa ma astept. MS
                Este Euro 3 dar poti sa te uiti si aici:http://www.clubmercedes.ro/norme-de-...des-t3834.html
                Last edited by vizyboss; 02-04-2010, 14:39 PM.

                Comment


                • #9
                  1.Sigur martor placute uzura.Cand ai schimbat placutele ti-au pus senzor placute noi?
                  Verifica inca o data la alt mecanic.A 2 parere conteaza.
                  2.EDC am patit si eu acest lucru cu un 313 Doka cand l-am adus din germania,pateam in timpul mersului se oprea motoru imi aparea EDC-ul cand puneam contactu doar a doua a oara pornea.A fost un injector problema.Incerca o diagnoza in cel mai rau caz o verificare de injectoare.Sunt 90% sigur ai problema cu un injector.
                  Sper sa iti rezolvi problema cat mai repede sa ne trazimiti rezolvarea

                  Comment


                  • #10
                    Daca sa aprins EDC fara tester nu ai cum sa-l repari.
                    Eu repar mai zilnic cite un sprinter.
                    Mergi la tester si noteaza DTCs.
                    Originally posted by comerciant View Post
                    Imi poate spune cineva de ce la un Sprinter 313 din 2005 daca il turez brusc in mers peste 3000 ture apoi iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste motorul aprinzandumi se martorul EDC, apoi dau la cheie si porneste. Si alta problema este aceea ca uneori mi se aprinde martorul (un cerc inconjurat pe laterale de cate 3 liniute), iar acum sta aprins mai tot timpul. Si inca ceva, mi se incalzeste foarte greu motorul, cel putin asa imi arata in bord si da foarte putina caldura, am pus mana pe furtunele care duc la calorifer si sunt calde, dar nu foarte.....oare e termostatul dus?

                    Va multumesc

                    Comment


                    • #11
                      eu am tester si pot sa te ajut dar problema poate fi de ordin mecanic pe partea de injectie caz in care tot eu te pot ajuta.tel 0722628459

                      Comment


                      • #12
                        Daca un injector este dus.Cum se controleaza care este dus?

                        Comment


                        • #13
                          Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Legat de oprirea motorului in mers si aprinderea EDC-ului va pot spune ca doar atunci cand ii schimb filtrul de motorina se intampla asta in primii 100-150 km, apoi nu mai are nici o problema. martorul la placute se aprinde si se stinge, acum e stins insa de 10000 km , placutele fiind schimbate fata/spate.
                          In schimb am o alta problema:
                          In mers, sa spunem cand urcam o panta ceva mai lunga mi s-a "taiat" turbina si nu stiam de ce de la 110 km/h, in varful pantei am ajuns la 60 km/h! Atunci am vorbit cu un coleg care mi-a zis ca a avut o problema asemanatoare si ca era de la un releu sau ceva de genul. Chestiunea s-a remediat oprind motorul, scotand cheia din contact, lasat 4-5 min, apoi l-am pornit si turbina mergea. Mi-a mai facut faza asta dupa aproximativ 1000 km, apoi la fel, am oprit, am scos cheia din contact, am lasat asa 5 min, dupa care turbina mergea iar. Ce credeti ca ar fi??? Cum e posibil sa se opreasca turbina, apoi dupa 5 min sa mearga iar? "Luminati-ma " daca stiti !

                          Comment


                          • #14
                            Turbina are o electrovalva care comanda geometria variabila de la turbina (costra vreo 360 lei in reprezentanta). Daca nu functioneaza acea electrovalva, motorul ti se plafoneaza dupa prima talpa (adica iti merge bine la prima talpa, maxim de 2 ori).

                            Daca te duci la cineva priceput poate sa se uite la ea. Imediat dupa ce pornesti motorul, trebuie sa se miste usor tija de comanda de la geometria variabila. Daca ai una de proba, poti sa incerci.

                            Iti recomand totusi un tester inainte de a te apuca sa schimbi piese. Cauta pe cineva cu Star (softul de reprezentanta), pentru Bosch si restul nu prea dau erorile exact).
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Problema poate fi de la valva de vacuum care comanda turbina.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF