Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unimog

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    As vrea sa achizitionez un asemenea utilaj de la o firma de dezapezire si sa-l modific putin pentru off-road, stie cineva ce model sa caut, ce motorizre ar fi necesara (am auzit ca unele au putere cam mica in ciuda capacitatii uriase a motorului), care model are si discuri pe spate, etc. Multumesc!

    Comment


    • #17
      sal

      Vladd, stii ceva despre ..motorizarile UNIMOG ?, si astea sint zapacite cu multa electronica ? eu as dori ca si "560SEL", sa incerc sa cumpar unul, ...un Unimog, pe care sal transform pentru OFF-Road ,iar in spate as dori sa fac o carosare pentru 2 paturi..., sincer, as dori sa incerc sa ajung in sate izolate, cocotate in zone greu accesibile.

      Comment


      • #18
        Adica asa ceva ...

        Uploaded with ImageShack.us
        Uploaded with ImageShack.us
        Uploaded with ImageShack.us
        Uploaded with ImageShack.us
        Uploaded with ImageShack.us
        Uploaded with ImageShack.us...adevarate...frumuseti

        Comment


        • #19
          Inteligenta Tehnica Germana,...nu a capitulat


          Uploaded with ImageShack.usUNIMOG ----1945
          O idee născută în circumstanţe dramatice, în vremuri dificile

          Modelul Unimog face faţă sarcinilor de lucru în cele mai dificile condiţii, diferitelor condiţii economice şi grupuri de cumpărători. Acesta se poate deplasa pe teren extrem de accidentat, tractează trenuri de marfă încărcate la capacitate maximă, poate fi utilizat pe carosabil/pe şine şi este prevăzut cu puncte de fixare pentru un număr mare de echipamente. Chiar şi debutul său pe piaţa auto a fost destul de neobişnuit.

          Legendarul model Unimog a avut un început la fel de aventuros precum era perioada în care a fost proiectat acest autovehicul extraordinar. Inventatorul său a fost Albert Friedrich, fost director al departamentului de design de motoare aeronautice în cadrul Daimler-Benz AG. Încă de la începutul celui de-al Doilea Război Mondial, Friedrich era preocupat de proiectarea unui tractor compact şi a început să dezvolte modelul Unimog în 1945, imediat după război. Acesta a fost conceput ca autovehicul agricol, însă avea să fie foarte diferit de tractoarele convenţionale. Printre partenerii pe care Friedrich a reuşit să îi câştige de partea sa pentru acest proiect se afla şi fostul său coleg, Heinrich Rößler, care lucrase de asemenea la dezvoltarea motoarelor Daimler-Benz înainte de război. Alegerea a fost perfectă - Rößler îşi câştiga existenţa ca lucrător agricol după război şi astfel a putut să contribuie cu o bogată experienţă valoroasă.
          La început o maşină pentru agricultură

          Schiţele iniţiale realizate de Friedrich ilustrează un „utilaj agricol universal motorizat” - nu fusese încă descoperită denumirea Unimog. Acest autovehicul simplu era prevăzut cu tracţiune integrală şi patru roţi de dimensiuni egale. Dezvoltând o putere de 25 CP, era conceput ca tractor, utilaj agricol, mecanism de acţionare a utilajelor şi autovehicul de transport agricol. La începutul perioadei postbelice, nimeni nu se gândise încă la multitudinea de utilizări viitoare posibile.

          Au fost proiectate şase trepte de viteză de până la 50 km/h, cu priză de putere pentru echipamentele agricole în partea din faţă, un dispozitiv de tractare în partea din spate şi un spaţiu de încărcare în partea mediană. Pe scurt, acesta era un prototip simplu, totuşi neobişnuit şi unic, foarte diferit de tractoarele convenţionale.

          Friedrich a contactat forţele americane ocupante şi a reuşit să obţină o „Comandă de producţie” rară sau o licenţă de funcţionare. Partenerul de dezvoltare şi de producţie ales a fost compania de prelucrare a aurului şi argintului Erhard & Söhne din Schwäbisch Gmünd. Inginerii dezvoltau acum autovehiculul în etape rapide.

          Schiţele au indicat în curând un design modificat, extrem de raţional: carcase identice din tablă de oţel pentru punţile faţă şi spate, butuci de frână identici pentru punţile faţă şi spate, numai patru articulaţii.
          Un concept care diferă mult faţă de tractoarele convenţionale

          Proiectanţii au fost înclinaţi către partea practică: un ecartament de 1270 de milimetri era echivalentul a două rânduri de cartofi.

          Numeroase dotări confereau unicitate noului autovehicul, printre acestea fiind viteza destul de ridicată, suspensiile cu arcuri elicoidale pe punţi, tracţiunea integrală cu diferenţial blocabil în partea din faţă şi din spate, o construcţie a cadrului comparabilă cu cea a camioanelor sau autoturismelor, dispozitive de montare a echipamentelor în partea frontală, mediană, în părţile laterale şi în spate, funcţionarea unei prize de putere în faţă, centru şi spate.Modele noi şi

          UNIMOG 1976
          expansiunea gamei de modele UNIMOG

          În acest timp, Daimler-Benz a restructurat de asemenea denumirile modelelor. Modelele Mercedes-Benz Unimog U 600/L, U 800/L, U 900 şi U 1100/L primiseră între timp forma clasică, rotundă.

          Noua formă unghiulară era caracteristică modelelor Unimog U 1000, U 1300/L, U 1500 şi vârfului de lance U 1700/L cu motorul său de 124 kW (168 cp). Litera L desemna o variantă cu ampatament lung, dat fiind faptul că majoritatea modelelor erau acum disponibile cu două tipuri de ampatamente diferite.

          Deşi modelul Unimog cu cabină rotunjită constituia seria cu gabarit redus, noile modele cu cabină unghiulară au fost împărţite în gama cu gabarit mediu şi gama cu gabarit mare, în funcţie de masa maximă admisă, iar anumite motoare au fost utilizate în ambele categorii - sistemul de denumire a modelelor nu era deloc uşor de înţeles.
          Şi ultimul, dar nu cel din urmă, robustul model Unimog S a rămas singurul model din gamă cu motor pe benzină, deşi volumul său de vânzări scădea vertiginos.
          Frâne pe disc pentru Unimogs cu mult înainte să fie folosite pentru camioane

          Cu siguranţă, mai uşor de înţeles erau atracţiile tehnice: exceptând modelul de bază al gamei, în momentul introducerii noilor denumiri ale modelelor, toate autovehiculele Unimog de la Mercedes-Benz erau prevăzute peste tot cu discuri de frână - cu mult înainte ca acest echipament de siguranţă să devină tehnologie de ultimă generaţie pentru camioane. Eforturile depuse de angajaţii implicaţi în proiectul Unimog pentru a oferi fiecărui client modelul de care acesta/aceasta avea nevoie s-au concretizat sub forma unei alte cifre record: în 1977, a fost produs cel de-al 200.000-lea autovehicul Unimog.
          P.S. preluare de pe pagina Mercedes -Benz

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF