Buna seara,
Am o problema la un Sprinter w906 motor OM 651 EURO 5.
S-a rectificat vibrochen-ul la biela si la palier la R1, cuzineti, suruburi biela si arbore noi, pompa ulei originala noua.
S-au montat toate sus pe masina; pornim masina merge bine si frumos. Verificam presiunea cu un manometru si ne arata 1.9 bar si la relantiv si in turatii de 4000 RPM( masina aflandu-se inca in service ), incepem sa verificam care este problema si gasim ca modelul nostru are si un senzor A6511800315 ( vezi foto ), este montat in blocul motorului, deasupra pompei de ulei, care in cazul in care presiunea este prea mare din ce am aflat peste 10 bar ar reintoare in baia de ulei o parte din presiune.
Nu am aflat insa cine ii spune calculatorului cand este aceasta presiune de 10 bar sau in cazul nostru cine ii transmite informatii eronate calculatorului, care este senzorul?
Pe diagnoza nu exista nici o problema, toti senzorii de pe masina sunt buni.
Am o problema la un Sprinter w906 motor OM 651 EURO 5.
S-a rectificat vibrochen-ul la biela si la palier la R1, cuzineti, suruburi biela si arbore noi, pompa ulei originala noua.
S-au montat toate sus pe masina; pornim masina merge bine si frumos. Verificam presiunea cu un manometru si ne arata 1.9 bar si la relantiv si in turatii de 4000 RPM( masina aflandu-se inca in service ), incepem sa verificam care este problema si gasim ca modelul nostru are si un senzor A6511800315 ( vezi foto ), este montat in blocul motorului, deasupra pompei de ulei, care in cazul in care presiunea este prea mare din ce am aflat peste 10 bar ar reintoare in baia de ulei o parte din presiune.
Nu am aflat insa cine ii spune calculatorului cand este aceasta presiune de 10 bar sau in cazul nostru cine ii transmite informatii eronate calculatorului, care este senzorul?
Pe diagnoza nu exista nici o problema, toti senzorii de pe masina sunt buni.
Comment