Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor Mercedes Sprinter 315cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor Mercedes Sprinter 315cdi

    Va salut!

    De curand i-a picat boala tatalui meu pe un Sprinter.. Si am gasit ceva..

    Insa vreau sa stiu cateva detalii,cam ce consuma la suta de km , cum se comporta la mers....

    Am gasit pana acum unul , cica are km reali..50.000 aproape..

    Am seria de sasiu si cateva poze

    WDB9066351S128992 omul pretinde ca are acum 49,225km si ca toate service-urile sunt in reprezentanta



    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

  • #2
    Salut, posibil sa fie reali km daca a apucat sa o bage pe un traseu care intre timp a fost desfiintat(asa au patit multi in Galati ca au scos cursele de maxi-taxi).Zic posibil dar cel mai usor o verifici la o reprezentanta.
    Bun, consumul e in functie de ce faci cu ea,dar ia in calcul un 9 sau 10 %.
    Apoi daca modelul e 315 ia in calcul urmatoarele aspecte pentru a te bucura de ea cat mai mult:unii zic la 200 000 de km dar eu spun ca la 120-150000 de km sa schimbi epuratorul de ulei de pe ea !Aceasta este o piesa care in timp duce la distrugerea motorului!!!Se schimba in 10 minute fara mari batai de cap si costa in jur de 200 lei pe original.Acest epurator stricat duce la consum de ulei apoi din aceasta cauza la infundarea filtrului de particule si tot restul !!
    Apoi ,pune doar uleiul cerut de masina, de preferat original si schimbat la maxim 15 000 de km !!
    Cunoscatorii de 315 stiu problemele acestui motor doar ca englejii" le duc lejer la 500 000 de km doar din ulei si epurator cum se spune !!Stiu asta ditr-o discutie pe ferry in drum spre UK, cand ne umflam muschii cu V6 versus 315 !!
    In rest, sa ai bafta la ea.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
      Salut, posibil sa fie reali km daca a apucat sa o bage pe un traseu care intre timp a fost desfiintat(asa au patit multi in Galati ca au scos cursele de maxi-taxi).Zic posibil dar cel mai usor o verifici la o reprezentanta.
      Bun, consumul e in functie de ce faci cu ea,dar ia in calcul un 9 sau 10 %.
      Apoi daca modelul e 315 ia in calcul urmatoarele aspecte pentru a te bucura de ea cat mai mult:unii zic la 200 000 de km dar eu spun ca la 120-150000 de km sa schimbi epuratorul de ulei de pe ea !Aceasta este o piesa care in timp duce la distrugerea motorului!!!Se schimba in 10 minute fara mari batai de cap si costa in jur de 200 lei pe original.Acest epurator stricat duce la consum de ulei apoi din aceasta cauza la infundarea filtrului de particule si tot restul !!
      Apoi ,pune doar uleiul cerut de masina, de preferat original si schimbat la maxim 15 000 de km !!
      Cunoscatorii de 315 stiu problemele acestui motor doar ca englejii" le duc lejer la 500 000 de km doar din ulei si epurator cum se spune !!Stiu asta ditr-o discutie pe ferry in drum spre UK, cand ne umflam muschii cu V6 versus 315 !!
      In rest, sa ai bafta la ea.Stima.

      Iti multumesc din suflet pentru informatii!

      Omul pretinde ca masina este cumparata de un inspectorat scolar judetean care a facut o cursa speciala cu profesori , locala si ca toate service-urile apar in reprezentanta , de aceea ceream ajutorul unui coleg de pe forum care are acces, poate nu mai bat un drum pana la autoklass.

      Bine de stiut faza cu epuratorul de ulei, o sa tin cont.

      Crede-ma ca daca vine vorba de schimburi eu nu sar 10.000...

      O sa mai astept putin , momentan i-a scazut pretul cu vreo 500 euro
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #4
        Din 2006 cu km astia e ca fata mare,nu cred ca e schimbat nimic la masina inafara de ceva ulei si filtru.
        Daca te intereseaza in primul rind consumul eu la 311 nu reusesc sa scad sub 10/100km.Daca faci mult urban oricum schimbi uleiul la maxim 10000 asta pe assistserv.Din poza nu-mi dau seama de tabla da parca arata ok,sint curios daca ajungi sa o iei daca mai are bateria originala pe ea.La mine inca merge bateria din 11.2006

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF