Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme turatie sprinter 313 din 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turatie sprinter 313 din 2008

    Buna seara. am luat acum cateva zile din germania un sprinter 313, anul 2008 din germania, l-am probat cativa km, mergea destul de bine. l-am cumparat, am facut actele, si am plecat spre romania. dupa 30-40 km pe autobanda mi s-a aprins martorul de bord si se tura foarte greu, dar trecea de 3000 de ture, m-am speriat destul de tare dar am continuat drumul. la prima oprire, nu a mai vrut sa porneasca la cald decat dupa 15 min de asteptare. asa am ajuns in Romania, am fost la un tester unde mi-au zis ca problema este de la un injector care baga mai multa motorina pe retur. astazi am schimbat injectorul care baga mai mult, cu unul sh si acum dau toate normal. problema este ca se tureaza la fel de greu si martorul nu s-a stins. ma gandesc ca eroarea trebuie stearsa tot din tester. daca m-ati putea ajuta v-as ramane recunoscator si va multumesc anticipat.

  • #2
    Diagnoza tre sa o pui oricum pe ea pentru linistea ta.In mod normal daca era doar din cauza injectorului dupa remedierea lui martorul in cativa km ar fi trebuit sa se stinga.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Atunci ce crezi ca ar putea sa fie? sa incerc sa sterg eroarea la un alt tester si sa cer parerea si acolo?

      Comment


      • #4
        Inainte sa o stergi acea eroare vezi daca e aceeasi care tio dadea si prima data.Noteaz-o si posteaz-o aici.Odata notata se poate sterge si vedea daca reapare daca este acceasi ca si prima data dar repet deobicei dupa un anumit numar de km daca calculatorul vede in regula totul stinge becul singur.
        Last edited by cl600; 11-17-2015, 08:14 AM.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          am fost astazi din nou la tester, si acum imi spunea ca presiunea e prea mare, mai exact: Supraveghere presiune rail prin supapa de reglare capacitate. presiune sina este prea ridicata. cu alte cuvinte, mi-a spus ca la regulatorul de presiune este o sita care ar trebui curatata. am scos-o si am curatat-o cu ultrasunete. dupa ce am remontat-o masina si-a schimbat mersul in normal drum de vreo 15 20 de km. Ajuns acasa si repornind masina dupa cca 15 min, dupa cativa km facuti la o turatie mai puternica s-a reaprins martorul de motot. mentionez ca si in primi 20 de km, atunci cand masina a mers bine, turatia a fost spre maxim si s-a comportat foarte bine. nu stiu ce sa-i mai fac...

          Comment


          • #6
            Schimba regulatorul!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Inca o zi in care nu am rezolvat nimic, am schimbat filtrul de mot, am curatat din nou regulatorul si la fel, cativa km a mers bn si dupa s-a limitat. Am tot sperat ca nu va fi nevoie, regulatorul nefiind asa de ieftin, dar acum dupa cv m-am convins l-am comandat, undeva pe la 500 de lei. Sper ca acum sa se rezolve problema. Va multumesc pt sfaturi, o sa continui sa postez ce am facut

              Comment


              • #8
                Azi am comandat regulatorul, si surpriza: eu pana acum curatasem piesa din spatele rampei de injectoare care o o sita foarte mica, iar acm cand am comandat regulatorul, asta este langa pompa de inalte. Am zis sa-l schimb daca asta mi-a zis testerul. L-am schimbat dar degeaba, in primele 4 trepte se tureaza normal, iar cand ii dau a 5-a simt imediat cum se plafoneaza. Si bineinteles ca becul nu s-a stins

                Comment


                • #9
                  Am schimbat si regulatorul de presiune ieri, si astazi crezusem ca am rezolvat intr-un final problema. Dar, surpriza , dupa vreo 200 de km s-a aprins din nou... Nu stiu ce sa-i mai fac... Cineva mi-a spus ca ar fi trebuit sa schimb si rampa odata cu regulatorul

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF