Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme turatie sprinter 313 din 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turatie sprinter 313 din 2008

    Buna seara. am luat acum cateva zile din germania un sprinter 313, anul 2008 din germania, l-am probat cativa km, mergea destul de bine. l-am cumparat, am facut actele, si am plecat spre romania. dupa 30-40 km pe autobanda mi s-a aprins martorul de bord si se tura foarte greu, dar trecea de 3000 de ture, m-am speriat destul de tare dar am continuat drumul. la prima oprire, nu a mai vrut sa porneasca la cald decat dupa 15 min de asteptare. asa am ajuns in Romania, am fost la un tester unde mi-au zis ca problema este de la un injector care baga mai multa motorina pe retur. astazi am schimbat injectorul care baga mai mult, cu unul sh si acum dau toate normal. problema este ca se tureaza la fel de greu si martorul nu s-a stins. ma gandesc ca eroarea trebuie stearsa tot din tester. daca m-ati putea ajuta v-as ramane recunoscator si va multumesc anticipat.

  • #2
    Diagnoza tre sa o pui oricum pe ea pentru linistea ta.In mod normal daca era doar din cauza injectorului dupa remedierea lui martorul in cativa km ar fi trebuit sa se stinga.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Atunci ce crezi ca ar putea sa fie? sa incerc sa sterg eroarea la un alt tester si sa cer parerea si acolo?

      Comment


      • #4
        Inainte sa o stergi acea eroare vezi daca e aceeasi care tio dadea si prima data.Noteaz-o si posteaz-o aici.Odata notata se poate sterge si vedea daca reapare daca este acceasi ca si prima data dar repet deobicei dupa un anumit numar de km daca calculatorul vede in regula totul stinge becul singur.
        Last edited by cl600; 11-17-2015, 08:14 AM.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          am fost astazi din nou la tester, si acum imi spunea ca presiunea e prea mare, mai exact: Supraveghere presiune rail prin supapa de reglare capacitate. presiune sina este prea ridicata. cu alte cuvinte, mi-a spus ca la regulatorul de presiune este o sita care ar trebui curatata. am scos-o si am curatat-o cu ultrasunete. dupa ce am remontat-o masina si-a schimbat mersul in normal drum de vreo 15 20 de km. Ajuns acasa si repornind masina dupa cca 15 min, dupa cativa km facuti la o turatie mai puternica s-a reaprins martorul de motot. mentionez ca si in primi 20 de km, atunci cand masina a mers bine, turatia a fost spre maxim si s-a comportat foarte bine. nu stiu ce sa-i mai fac...

          Comment


          • #6
            Schimba regulatorul!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Inca o zi in care nu am rezolvat nimic, am schimbat filtrul de mot, am curatat din nou regulatorul si la fel, cativa km a mers bn si dupa s-a limitat. Am tot sperat ca nu va fi nevoie, regulatorul nefiind asa de ieftin, dar acum dupa cv m-am convins l-am comandat, undeva pe la 500 de lei. Sper ca acum sa se rezolve problema. Va multumesc pt sfaturi, o sa continui sa postez ce am facut

              Comment


              • #8
                Azi am comandat regulatorul, si surpriza: eu pana acum curatasem piesa din spatele rampei de injectoare care o o sita foarte mica, iar acm cand am comandat regulatorul, asta este langa pompa de inalte. Am zis sa-l schimb daca asta mi-a zis testerul. L-am schimbat dar degeaba, in primele 4 trepte se tureaza normal, iar cand ii dau a 5-a simt imediat cum se plafoneaza. Si bineinteles ca becul nu s-a stins

                Comment


                • #9
                  Am schimbat si regulatorul de presiune ieri, si astazi crezusem ca am rezolvat intr-un final problema. Dar, surpriza , dupa vreo 200 de km s-a aprins din nou... Nu stiu ce sa-i mai fac... Cineva mi-a spus ca ar fi trebuit sa schimb si rampa odata cu regulatorul

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF