Salut, caut de vreo 4 ore pe forum si nu numai raspunsul la problema mea: De cand am cumparat masina(3 ani), cand o acceleram tare pe liber se auzea foarte foarte tare, ceva in genul unui atomizor( VUMMM!
) si initial am crezut ca e de la turbina. Am verificat-o si era plina de ulei tubulatura pana la filtrul de aer, compresorul dinspre intercooler fiind curat nu mi-a ramas decat epuratorul de gaze ca fiind cauza problemei! Cand m-am uitat pe furtunul care duce la capacul culbutorilor era plin de ulei(picura putin) si stutul care intra in capac se misca rau si era ulei pe langa). Apoi am desfacut aproape toata tubulatura de admisie si am descoperit ca era plina cu ulei imbacsit in zona EGR-ului, deci acel epurator nu isi mai face treaba si elibereaza ulei in admisie, dar oare si EGR-ul?
Stie cineva cum se scoate furtunul din capac si unde gasesc altul? Precizez ca masina scoate putin fum albastru doar la pornire, si are pierderi de ulei nu prea mare, tinand cont ca mai pierde si pe la un simering. Multumesc!


Comment