Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Epurator gaze la Sprinter 312d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Epurator gaze la Sprinter 312d

    Salut, caut de vreo 4 ore pe forum si nu numai raspunsul la problema mea: De cand am cumparat masina(3 ani), cand o acceleram tare pe liber se auzea foarte foarte tare, ceva in genul unui atomizor( VUMMM!) si initial am crezut ca e de la turbina. Am verificat-o si era plina de ulei tubulatura pana la filtrul de aer, compresorul dinspre intercooler fiind curat nu mi-a ramas decat epuratorul de gaze ca fiind cauza problemei! Cand m-am uitat pe furtunul care duce la capacul culbutorilor era plin de ulei(picura putin) si stutul care intra in capac se misca rau si era ulei pe langa). Apoi am desfacut aproape toata tubulatura de admisie si am descoperit ca era plina cu ulei imbacsit in zona EGR-ului, deci acel epurator nu isi mai face treaba si elibereaza ulei in admisie, dar oare si EGR-ul? Stie cineva cum se scoate furtunul din capac si unde gasesc altul? Precizez ca masina scoate putin fum albastru doar la pornire, si are pierderi de ulei nu prea mare, tinand cont ca mai pierde si pe la un simering. Multumesc!

  • #2
    salut!
    Eu am intalnit problema asemanatoare la un autoturism....La rece imi scotea fum albastru si implicit consuma ulei! Deschizand multe usi si intreband, am primit fel de fel de raspunsuri(unii mecanici mi-au spus ca sunt segmentii, altii ca turbina). Citind pe forumuri, am ajuns la concluzia ca acest filtru epurator este de vina(se infunda si gazele din carter nu mai ies, se formeaza presiune si de aici consum de ulei)!
    Am rezolvat schimband acest filtru, masina nu mai consuma ulei si nu mai scoate fum albastru..!
    La tine cred ca este pe duca si turbo daca ai ulei in admisie, eu nu aveam ulei in admisie si in tubulatura(axul fiind uzat pierde ulei si il baga in admisie)! app: EGR-ul nu are treaba cu consumul de ulei!
    Last edited by lukalinu; 02-28-2015, 21:44 PM.

    Comment


    • #3
      Am verificat si turbo, axul are doar foarte putin joc, masina trage, dar tot uleiul de pe tubulatura provine din furtunul epuratorului, si cand am ajuns cu, curatatul in zona EGR-ului acolo era mai mult calamina intarita. As vrea sa schimb si eu acest epurator pentru ca se misca in capacul culbutorilor si da si ulei pe langa, dar nu am gasit niciunde asa ceva, mai ales de 312d!

      Comment


      • #4
        Revin cu poze in care se vede epuratorul plin de ulei, zona EGR-ului in care am gasit calamina si tubulatura turbinei care era improscata cu ulei de pe furtunul epuratorului, tot nu am resusit sa gasesc macar o poza cu un epurator de Sprinter!
        Attached Files
        Last edited by kraiova00; 03-01-2015, 11:35 AM.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF