Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 308CDI intrerupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 308CDI intrerupe

    Am un Sprinter din 2000 308CDI 2.2L automat, a inceput de ceva timp sa imi taie acceleratia, de exemplu merg la 90km/h constant si imi taie acceleratia, e ca si cum a-si ridica piciorul de pe acceleratie, frana d motor. Ca sa isi revina ori accelerez aproape de kick down ori iau piciorul de tot de pe acceleratie si apas din nou. Precizez ca are zile cand face foarte des, iar zile in care fac 200km fara sa intrerupa. La tester nu.mi tine minte nici o eroare, imi arata ca pedala de acceleratie functioneaza. Daca a mai patit cineva ceva de genu sau are vreo idee cum pot rezolva problema, de o luna ma chinui si nu.i dau de cap.

  • #2
    Am descoperit intamplator la mine(cutie SprintShift-semiautomata),daca apesi cat de putin frana iti taie acceleratia,chiar daca o tin accelerata.
    Asa ca verifica si comutatorul de la frana sa nu aiba vreo lamela rupta inauntru sau vreun fir cu probleme....etc
    E doar o idee....dar eu am patit-o cu comutatorul de la frana,sa defectat inauntru si cand apasam frana imi trecea cutia de pe automat pe manual,plus martor in bord(anti-patinare)aprins.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, este posibil sa ai dreptate, cand am cumparat masina din Germania anul trecut imi facea figuri senzorul de la frana. O sa.l dau maine jos sa studiez problema si revin cu raspuns.

      Comment


      • #4
        Intrerupatorul de la frana apare pe tester daca e defect,acuma depinde de tester si de cel care i l foloseste!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #5
          Intradevar am schimbat contactul de frana si merge masina. Dar acum am alta problema, am patit sa o bag in automat si accelerez si masina nu pleaca, daca o turez la 2500 rpm bruscheaza foarte rau. Precizez ca am verificat uleiul la cutie si este la nivel. Daca are cineva idee ce poate sa aiba. Cred ca ii pun cutie manuala zilele astea dar nu prea stiu ce implica, teoretic cutie ,timonerie, pedala de ambreiaj si pompa. O avea legatura calculatorul sau alte elemente electronice cu schimbarea cutiei in manual?
          Daca stie cineva si doreste sa ma ajute , macar cu un sfat 0735 178 179.

          Comment


          • #6
            Dacă a mers cutia pana acum 15 ani reparo si va merge in continuare câțiva ani, nu fa prostia sa treci pe manual căci eu am pățit-o si îmi pare tare rău după mașina , un 313 CDI din 2003 niciodată nu a mai mers cum a trebuit in final sa dus turbo, calculatorul si partea finala sa rupt vibrochenul si am dato pe bani de nimic așa sticata , acuma tu știi dar îți recomand sa o reconditionezi!! Bafta!!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by iulian_amator View Post
              Intradevar am schimbat contactul de frana si merge masina. Dar acum am alta problema, am patit sa o bag in automat si accelerez si masina nu pleaca, daca o turez la 2500 rpm bruscheaza foarte rau. Precizez ca am verificat uleiul la cutie si este la nivel. Daca are cineva idee ce poate sa aiba. Cred ca ii pun cutie manuala zilele astea dar nu prea stiu ce implica, teoretic cutie ,timonerie, pedala de ambreiaj si pompa. O avea legatura calculatorul sau alte elemente electronice cu schimbarea cutiei in manual?
              Daca stie cineva si doreste sa ma ajute , macar cu un sfat 0735 178 179.
              Am pãțit si eu,foarte rar, sa aibã o întârziere la plecare,dar nu smucește extraordinar de tare....e ca o plecare mai forțatã.
              Du te la Mercedes la reprezentanta,ei au tester si soft pt.cutie semiautomata,sa ii facã o testare completa.
              Eu am 270.000 km cu mașinã,fãcuți la drum întins,numai pe Ro si in afara de schimbat ambreiaj si recondiționat pompa hidraulica nu am avut alte probleme.(am luat-o la 106.000,dar a fost la DHL-Olanda,folosita pe transport local)
              Ambreiajul a început sa patineze din cauza uzurii ....avea mașinã pe bord vreo 220.000....acum am 374.000

              Ca sa pui manuala trebuie umblat in calculator,oricum e vreo 800 Euro toatã afacerea.....dar nu știi ce junghi de cutie manuala îți pun bãieții,daca ai" norocul "sa nimerești una care a fost pe maxi-taxi sau de la unul care schimba fara ambreiaj pot apãrea probleme in viitor.
              Last edited by cruiser; 03-28-2015, 07:35 AM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF