Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor baterie aprins mereu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Acuma am verificat in programul de piese, dupa codul de pe alternator, a iesit ca da vine separat releul de incarcare din alternator.
    Asa ca cine ti-a zis ca nu vine decat doar cu tot cu alternator, a vrut sa te faca sa cumperi tot alternatorul.
    Atentie poate sa nu fie releul de vina si o sa-l cumperi degeaba.
    Unul original Valeo este in jur de 150 RON.
    Inainte de acumpara acest regulator, trebuie verificat amanuntit alternatorul in sine, daca sunt bune diodele si bobinele din stator, respectiv de pe rotor.

    Da jos alternatorul si dul la un electrician auto, care repara astfel de piese.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      multumesc ptr ajutor.Am sa merg la un atelier electric maine.Ma gandesc sa ma duc si la reprezentanta mercedes sa fac o diagnoza...

      Comment


      • #18
        Colegu,mai ales ca ai piesa in mana si nu trebuie demontata,du-te la "nea Jan" cel cu atelierul electric de pe Cosbuc,pe stanga dupa ce treci de spalatoria Berin si vezi ca omul se pricepe si are si piese pe stoc.Recomand ca acolo am facut si eu alternatorul la dihania cea veche.Daca ai nevoie de mai multe informatii,0722525076 Cristi, ca doar suntem vecini si poate ne cunoastem...Stima
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #19
          Multumesc Cristi ptr indicatie.Daca nu te deranjez am sa te sun sa vobim.Alternatorul nu este demontat de pe masina .Poza am facut/o cu telefonul la alternatorul montat.Este mai bine sa ma duc cu masina cu tot sau sa demontez alternatorul?

          Comment


          • #20
            Du te cu masina,atunci ai garantie pe toata lucrarea!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #21
              Asa ar fi corect,doar ca acolo este un atelier electric care are o singura camera in care nu intra Sprinterul nou.Pe parte electrica sunt cei mai vechi din oras doar ca tre sa te duci cu alternatorul in mana,mai ales pe frigul asta....nu stau afara sa-l demonteze...Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Am sa ma duc intai cu masina sa vada despre ce este vorba ,eventual sa faca ceva masuratori si pe urma sa vad ce or sa spuna ei.

                Comment


                • #23
                  Du-te,sper sa ai succes...am fost si eu azi cu instalatia electrica de la platforma,dar nu au timp asa ca o sa imi aduc aminte iar ca am in buzunar o diploma de electromecanic auto.... ) .Cam frig afara,dar cu ocazia asta raman si cu bani in buzunar...Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    chiar nu/mi trebuia problema asta acum ca numai timp prin sevice nu am ,dar asta e...problema e ca de incarcat incarca dar becul sta aprins...am sa dau azi o fuga acolo.

                    Comment


                    • #25
                      La acest tip de alternator se defecteaza frecvent releul de incarcare.
                      Practic in interiorul corpului regulatorului se afla un mic montaj electronic cu smd-uri.
                      Acesta este conectat cu niste firisoare subtiri iar tot montajul se afla imersat in silicon transparent.Unele firisoare se pot rupe din cauza vibratiilor.
                      Un electronist poate rezolva usor problema.
                      Costul releului la alternatorul de 180A este destul de mare,in jur de 400-500 lei asa ca merita incercata reparatia lui.

                      Cu stima,Darie D.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Jacob View Post
                        Salutare, imposibil sa nu vina releu separat la ambele marci.
                        Eu am comandat si pentru BOSCH si pentru VALEO, si au venit.
                        Un alternator nou original BOSCH sau VALEO sare de 1000 RON.
                        Astea ce sunt in link, sunt turcesti sau chinezarii.
                        Releul fara consumatori baga intre 13,2 si 13,8 iar cu consumatori ajunge pana la 14,2 maxim 14,3.
                        Daca sare de acest prag e problema ca va supra incarca bateria si dupa un timp o sa inceapa sa fiarba si apoi adio acumlator.
                        Nu sunt chinezarii ,sunt preturi reale nu ca si cele care le gasesti la magazine.
                        Si daca ai obs sunt si mai scumpe probabil exista diferente intre ele nu doar de pret.
                        App. Vad ca ziceai de incarcare :mie la bmw imi incarca 14.8-15 si nu fierbe ce zici de asta?
                        Last edited by gabybuz; 02-18-2015, 22:22 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by darie2d View Post
                          Costul releului la alternatorul de 180A este destul de mare,in jur de 400-500 lei asa ca merita incercata reparatia lui.
                          Da , imi spusese baietii care se ocupa de piese auto ca releul de incarcare este 480 de lei...Acum stau si ma gandesc ca daca incerc sa repar releul asta si ma aunge la jumate de pret cred ca nu e o varianta foarte buna ,ptr ca e posibil sa cada din nou.Inca nu am ajuns la atelierul auto sa vad ce spune specialistul.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gabybuz View Post
                            Nu sunt chinezarii ,sunt preturi reale nu ca si cele care le gasesti la magazine.
                            Si daca ai obs sunt si mai scumpe probabil exista diferente intre ele nu doar de pret.
                            App. Vad ca ziceai de incarcare :mie la bmw imi incarca 14.8-15 si nu fierbe ce zici de asta?
                            Nu zic nimic , dar mi se pare foarte mult deja 15 Volti, daca acumlatorul este nou, inca nu ai probleme, dar cu timpul o sa isi dea duhul foarte rapid.
                            Cel mult un 14,5 este acceptat, asta e maxim, scrie si in orice manual auto.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Gino View Post
                              Da , imi spusese baietii care se ocupa de piese auto ca releul de incarcare este 480 de lei...Acum stau si ma gandesc ca daca incerc sa repar releul asta si ma aunge la jumate de pret cred ca nu e o varianta foarte buna ,ptr ca e posibil sa cada din nou.Inca nu am ajuns la atelierul auto sa vad ce spune specialistul.
                              Cauta un amic priceput care poate sa dea releul jos,asta daca nu poti sa o faci singur.
                              Cu varful unui cutter desfaci capacelul regulatorului (este sigilat cu silicon).
                              Daca releul incarca si totusi ai martorul aprins in bord vei gasi in interior un singur fir rupt.
                              Apoi cauti un alt amic,priceput la electronica de asta data,care sa-ti rezolve problema (cu foarte mare atentie se indeparteaza siliconul din jurul conexiunii respective si se reface cu un fir flexibil).
                              Din punctul meu de vedere merita incercat.

                              Cu stima,Darie D.

                              Comment


                              • #30
                                Tot am mers asa in speranta ca se va stinge asa cum s/a mai intamplat dar se pare ca nu vrea.De maine trebuie sa ma hotarasc sa rezolv problema ca am planificat si un drum de Italia pe la sfarsitul lunii.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF