Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor baterie aprins mereu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor baterie aprins mereu

    Va salut.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ...
    Detin o duba mercedes sprinter 311 cdi din 2007 .Am fost plecat din tara ptr doua saptamani si acum trei zile cand am venit acasa,dupa doua spatamani de stat in parcare am pornit masina,totul normal dar dupa 5 minute s/a aprins martorul de la incarcare baterie.Am masurat incarcarea si ea este urmatoarea,14,2 in relanti si 13,6 / 13,7 cu luminile aprinse.Mentionez ca martorul se stinge dupa ce pornesc motorul odata cu toti martorii din bord si se reaprinde singur dupa 15 / 20 secunde.Masina este cumparata din Spania acum 8 luni si nu s/a intervenit la alternator sau altceva de cand am cumparat/o.Am verificat dupa codul alternatorului si este cel original.
    Va multumesc anticipat .

  • #2
    Martorul de baterie nu se aprinde doar daca alternatorul nu da tensiunea necesară pentru incarcare.La un Sprinter 411 imi stătea aprins ca avea bornele oxidate si probabil uneorinu făcea contact bine.Leam curatat am pus pa loc si de un an si ceva nu am mai avut nici un fel de problema.Incearca si o diagnoza daca ai posibilitatea!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Nu mai incarca suficient e pe moarte releul sau vreo dioda , normal ar trebui sa stea peste 14 daca alternatoru baga bine !

      Comment


      • #4
        Va multumesc ptr sfaturi,problema e ca la tipul asta de alternatoare nu vine releu separat.Doar alternator cu totul.
        Ar trebui sa incarce cel putin 14 v cu consumatori?
        Am facut ieri diagnoza dar nu a gasit nimic.Posibil ca nu a fost un tester dedicat Mercedes.
        Last edited by Gino; 02-13-2015, 18:08 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Gino View Post
          Va multumesc ptr sfaturi,problema e ca la tipul asta de alternatoare nu vine releu separat.Doar alternator cu totul.
          Ar trebui sa incarce cel putin 14 v cu consumatori?
          Am facut ieri diagnoza dar nu a gasit nimic.Posibil ca nu a fost un tester dedicat Mercedes.
          Sau probabil nu este destul de competent cine face diagnoza.
          Releul regulator trebuie sa bage 14,2-14,5v indiferent de consumatori.
          Ce alternator ai de nu vine separat releul bosch sau valeo?

          Comment


          • #6
            Nu stiu ce alternator este,i s/a luat doar codul de pe el ,fara sa fie demontat.

            Comment


            • #7
              Din cate stiam doar la bosch nu vine releu separat dar la valeo vine .Eu am tot 906 din 2007 si am valeo.

              Comment


              • #8
                Din ce am aflat eu la tipul si anul acesta de masina releul de incarcare nu venea separat.Luni am sa dau alternatorul jos sa demontez releul sa vad daca se potriveste cu noile releie de incarcare ptr tipurile mai noi de alternatoare.Pretul unui releu este de 500 lei,pe original.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gino View Post
                  Din ce am aflat eu la tipul si anul acesta de masina releul de incarcare nu venea separat.Luni am sa dau alternatorul jos sa demontez releul sa vad daca se potriveste cu noile releie de incarcare ptr tipurile mai noi de alternatoare.Pretul unui releu este de 500 lei,pe original.
                  Vrajala .Cu 6,7 sute cumperi alternator nou .Fie el valeo sau bosch doar nu face mercedesul alternatoare.Multa bafta.
                  Asa ca idee:
                  Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

                  Comment


                  • #10
                    multumesc ptr link...

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, imposibil sa nu vina releu separat la ambele marci.
                      Eu am comandat si pentru BOSCH si pentru VALEO, si au venit.
                      Un alternator nou original BOSCH sau VALEO sare de 1000 RON.
                      Astea ce sunt in link, sunt turcesti sau chinezarii.
                      Releul fara consumatori baga intre 13,2 si 13,8 iar cu consumatori ajunge pana la 14,2 maxim 14,3.
                      Daca sare de acest prag e problema ca va supra incarca bateria si dupa un timp o sa inceapa sa fiarba si apoi adio acumlator.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        La tipul de alternator ce este pe masina conform codului de pe el nu vin relee de incarcare separat...

                        Comment


                        • #13
                          Ia pune codul alternatorului sa vedem!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Poate faci o diagnoza inainte, s-ar putea ca defectul sa fie in alta parte.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              postez doua fotografii cu seria alternatorului





                              Diagnoza am facut dar nu cu tester dedicat.Problema e ca vineri,sambata si duminica becul a fost stins.Am sperat ca problema s/a rezolvat dar nu a fost sa fie asa...Azi dimineata s/a aprin la fel dupa 20 de secunde dupa pornirea motorului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF