Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am montat baterie auxiliara .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am montat baterie auxiliara .

    Datorita faptului ca consumatorii de noapte,gen sirocoul,frigider consuma mult din baterie pe timpul staționãrii iar in timp destul de scurt aceasta nu se mai incarca suficient din cauza ciclurilor de descarcare-incarcare repetate am hotãrât sa montez o baterie auxiliara care sa alimenteze acești consumatori.
    Un mare plus al auxiliarei este ca poți porni motorul fara a opri sirocoul(se știe ca cãderea de tensiune de la pornire poate afecta electronica sirocoului).
    Exista automatizãri care încãrca bateria auxiliara dupã pornirea motorului...dar prețul destul de piperat ma fãcut sa renunț la așa ceva.

    Am ceva cunoștințe elementare de electrica auto,așa ca am gândit totul cat mai simplu si logic,ușor de verificat si întreținut.
    Am pus o baterie clasica de 100 Ah in duba(se poate pune si sub scaun daca este loc),dar sa fie cat mai aproape de bateria mașinii pt.a nu lungi cablurile inutil.

    Am tras un plus si un minus de la ea la masa cabinei,respectiv la borna de (+) a bateriei printr-o siguranțã de 30 Ah montata in spatele scaunului meu.
    Automatizarea încãrcãrii am facut-o cu ajutorul unui releu de pornire care suporta pana la 40 A,un întrerupãtor cu brat basculant,un voltmetru,un buton simplu si un cooler de procesor.

    Am trecut firul de (+) dintre baterii prin releul de pornire,comanda releului este data de întrerupãtorul basculant acționat de frana de mana.
    Am montat pe circuitul de comanda al releului un buton lângã voltmetru pt.a întrerupe la nevoie comanda releului.

    Așa ca in momentul in care frana de mana este lãsatã jos,se comanda releul care face legãturã intre baterii.
    Dimineața întrerup încãrcarea (din butonul de langa voltmetru)timp de o ora sau 50-60 km pt.a se încãrca bateria de la motor dupã care închid circuitul si încãrcarea trece pe automat ațâța timp cat frana de mana este lãsatã si eu sunt in mers.
    Eu folosesc frana de mana la fiecare staționare din cauza cutiei semiautomate,nu pot lãsa mașinã in viteza.
    Releul l-am lãsat fara capac si am pus cooler-ul pt.ca are o tendințã de a se încãlzi.

    Am atașat niste poze,pt.cei interesați.
    Va rãspund cu placere la orice nelãmurire.
    Attached Files

  • #2
    Felicitari ! .

    Comment


    • #3
      Originally posted by nstoe View Post
      Felicitari ! .

      Mulțumesc.

      Am omis unele aspecte in descriere.
      Cablurile de legãturã dintre baterii trebuie sa fie destul de groase,nu ca cele de pornire,dar eu am luat din Dedeman cablu de cupru gros de 5 mm in secțiune.
      Pe unde trece prin caroserie am imbracat cablul in furtun PVC.
      Totul trebuie trecut prin siguranțe,pt.a evita eventuale surprize foarte neplacute.

      Pe viitor am in plan sa schimb bateria din duba clasica cu una de tip Agm,care suporta cicluri de încãrcare descãrcare.

      Comment


      • #4
        Elegant util si sigur.O treaba facuta ca la carte felicitari .

        Comment


        • #5
          Azi am luat si baterie noua pt.auxiliara...Varta AGM de 95 Ah,fãcutã sa suporte cicluri de încãrcare descãrcare.
          Mergea si cu cea normala...dar nu se știe cat timp.

          Comment


          • #6
            Frumos lucrat,bravo.Totusi cred ca era bine daca incercai sa iesi din iarna cu cea normala (daca mai ducea) si te echipai pentru iarna urmatoare.Oricum ai ales-o bine de tipul start-stop pentru ca la nevoie o poti folosi si pt pornire,iar sirocoul oricum se opreste la 10,5 v dar si pretul este pe masura.Nu recomand una cu descarcare profunda pentru ca nu se va descarca niciodata '' profund''.La mine auxiliara a fost profunda,a decedat (dar nu din vina ei),iar acum este cea veche de pornire care face 6 ani.O folosesc din toamna,merge 4 ore continuu (atat poate programatorul) si mai duce,desi am impresia ca merg amandoua in paralel.Consumul de curent il am oricum destul de mare : sirocoul (pe apa) 45w,pompa de apa si aeroterma,cam dublu fata de cel pe aer.Dar ce bine e sa te urci dimineta in masina,sa fie cald,geamurile dezghetate si motorul la 60 de grade.
            O zi buna tuturor

            Comment


            • #7
              Originally posted by florin.s View Post
              Frumos lucrat,bravo.Totusi cred ca era bine daca incercai sa iesi din iarna cu cea normala (daca mai ducea) si te echipai pentru iarna urmatoare.Oricum ai ales-o bine de tipul start-stop pentru ca la nevoie o poti folosi si pt pornire,iar sirocoul oricum se opreste la 10,5 v dar si pretul este pe masura.Nu recomand una cu descarcare profunda pentru ca nu se va descarca niciodata '' profund''.La mine auxiliara a fost profunda,a decedat (dar nu din vina ei),iar acum este cea veche de pornire care face 6 ani.O folosesc din toamna,merge 4 ore continuu (atat poate programatorul) si mai duce,desi am impresia ca merg amandoua in paralel.Consumul de curent il am oricum destul de mare : sirocoul (pe apa) 45w,pompa de apa si aeroterma,cam dublu fata de cel pe aer.Dar ce bine e sa te urci dimineta in masina,sa fie cald,geamurile dezghetate si motorul la 60 de grade.
              O zi buna tuturor
              Am luat-o de acum ca cea care era pe aux.era inca buna si sa nu se sulfateze de tot pana la primãvara.
              Oricum aux.va lucra tot anul,iarna pe sirocou iar vara pt.frigiderul care il am in mașinã(Waeco cu compresor),care din cauza cãderii de tensiune de la pornire,mai intrã in eroare.
              Am luat start-stop ca suporta si descãrcare profunda si cicluri de inc-desc.
              Dupã o noapte de stat tensiunea scade la bat.aux de la 12,5 la 12....12,2 V ,dar deocamdatã e noua bateria.

              Oricum am folosit-o intensiv de când am montat si totul este ok,sistemul merge fara probleme,încãrca ambele baterii.

              Comment


              • #8
                daca tot sunt atatia electronisti pe aici.. poate ma ajuta si pe mine careva..
                am un eberspecher care consuma 45w... sirocou meu merge doar ON / OFF deci nu are timer. imi puteti zice in cat timp raman fara baterie? multumesc

                Comment


                • #9
                  Salut. Am si eu o problema. Am un mercedes e210 320 cdi si nu imi ajunge curent pe plusul cel mare care vine la alternator si nu stiu dc. Specific la elecromotor vine curent masina porneste doar la alternator nu am curent si la bujii si nici nu imi incarca. Alternatorul este bun. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Multumesc


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Robertzel View Post
                    daca tot sunt atatia electronisti pe aici.. poate ma ajuta si pe mine careva..
                    am un eberspecher care consuma 45w... sirocou meu merge doar ON / OFF deci nu are timer. imi puteti zice in cat timp raman fara baterie? multumesc
                    Teoretic nu stiu vreo formula de calcul al amperilor consumați .nu mi-a plãcut scoala...dar practic cred ca in maxim 24 ore de mers al sirocoului ar consuma bateria.
                    Problema este ca daca consuma mult din baterie,aceasta intra in proces de sulfatare,proces care afecteazã încãrcarea comp!eta.
                    Asta in cazul unei baterii foarte buna de minim 100 Ah.
                    Eu am de 100 Ah pe mașinã,cea noua dupã 12-14 ore de mers inca pornea mașinã.
                    Cealaltã..... mai obosita.... nu mai reușea sa învârtã motorul.

                    Comment


                    • #11
                      mersi de lamurire.
                      am cautat eu ceva pe net.. si bateria de 100 ah are 1200w..
                      12v X 100ah = 1200 w
                      la un consumator de 45 w
                      1200w/45w =26.6 ore
                      acuma sper sa fie bine

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Robertzel View Post
                        mersi de lamurire.
                        am cautat eu ceva pe net.. si bateria de 100 ah are 1200w..
                        12v X 100ah = 1200 w
                        la un consumator de 45 w
                        1200w/45w =26.6 ore
                        acuma sper sa fie bine
                        Cei 45 w care scrie pe sirocoul,cred ca este consumul constant,dar....la pornire consuma mult mai mult din cauza bujiei incandescente.
                        Daca afara nu este foarte frig si el pornește de câteva ori pe noapte,atunci consumul de curent total este foarte mare peste noapte
                        ...
                        Last edited by cruiser; 02-25-2015, 20:55 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF