Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 311,313 vs Lt 35

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am un LT35 in posesie de aproape 2 ani, pana in prezent nu am schimbat nimic important. Minusuri la LT ar fi volanta care se strica o idee mai repede decat la Sprinter, suruburile de la palier sunt recomandate sa se schimbe la 400mii km, pompa de vacuum se strica si ea, filtrul de motorina e pozitionat cam aiurea, distributia e pe curea si personal o schimb la 50mii km sa stau linistit (450ron kit-ul fata-spate si 150-200ron pompa de apa + manopera la ele) si cam atat. Daca as avea de ales intre 311 si LT35 ANJ sau AVR, adica cel de 109 cai, eu as alege oricand LT-ul, motorul in 5 mi se pare mult mai echilibrat decat cel de 311. 313 e superior ca demaraj. Diferenta de consum intre ele e de 2-3litri la 100km, LT-ul e mai putin pretentios la capitolul injectie si mai ieftin la intretinere. La LT pompa de injectie face figuri dupa 600mii km. Un coleg a zis ceva de 316, acolo e alta mancare de peste, e vorba in primul rand de diferenta de pret la achizitie. Si realistic vorbind, la Sprinter cand ai probleme la injectie, in primul rand iti trebuie meserias bun si in al doilea rand te cam ustura la buzunar. Deci daca vrei masina care sa tina cu casa, ia-ti LT. Daca vrei demaraj, ia-ti Sprinter 313 sau 316

    Ps: sau daca vrei o masina care sa te tina o viata, cauta un 312 sanatos si nu o sa-ti para rau, chiar daca o sa consume mai mult.
    Last edited by mbenz; 01-10-2015, 16:50 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by mbenz View Post
      Am un LT35 in posesie de aproape 2 ani, pana in prezent nu am schimbat nimic important. Minusuri la LT ar fi volanta care se strica o idee mai repede decat la Sprinter, suruburile de la palier sunt recomandate sa se schimbe la 400mii km, pompa de vacuum se strica si ea, filtrul de motorina e pozitionat cam aiurea, distributia e pe curea si personal o schimb la 50mii km sa stau linistit (450ron kit-ul fata-spate si 150-200ron pompa de apa + manopera la ele) si cam atat. Daca as avea de ales intre 311 si LT35 ANJ sau AVR, adica cel de 109 cai, eu as alege oricand LT-ul, motorul in 5 mi se pare mult mai echilibrat decat cel de 311. 313 e superior ca demaraj. Diferenta de consum intre ele e de 2-3litri la 100km, LT-ul e mai putin pretentios la capitolul injectie si mai ieftin la intretinere. La LT pompa de injectie face figuri dupa 600mii km. Un coleg a zis ceva de 316, acolo e alta mancare de peste, e vorba in primul rand de diferenta de pret la achizitie. Si realistic vorbind, la Sprinter cand ai probleme la injectie, in primul rand iti trebuie meserias bun si in al doilea rand te cam ustura la buzunar. Deci daca vrei masina care sa tina cu casa, ia-ti LT. Daca vrei demaraj, ia-ti Sprinter 313 sau 316

      Ps: sau daca vrei o masina care sa te tina o viata, cauta un 312 sanatos si nu o sa-ti para rau, chiar daca o sa consume mai mult.

      E incredibil pana acum am auzit doar pareri bune despre Lt... Si despre Sprintere si ca ar fi bune,si ca nu,dar 80% zic ca e mai bun Lt-ul.. Nu-mi vine sa cred cum poate fi duba de la Volkswagen mai buna decat cea de la MERCEDES...si totusi modelul vechi de sprinter a fost foarte bun..cum de actualul nu e la fel de bun? Cei de la Mercedes oare nu-si pun un semn de intrebare? Totusi Mercedes e Mercedes,se presupune a fi peste Vw..si Lt-ul castiga prin consum mai mic,fiabilitate ridicata,motor de 2,5 .. Doar aspectul exterior e mai placut la Sprinter,fata este mai "furioasa" vw bate Mercedes?!

      Comment


      • #18
        Tocmai ce am achizitionat un Sprinter 311 cdi MWB Panel VAN din 2005 din UK. Va rog sa imi spuneti ce surprize neplacute as putea intampina, care sunt problemele des intalnite la astfel de modele? Multumesc anticipat

        Comment


        • #19
          Deci din punct de vedere al fiabilitatii, topul meu ar fi urmatorul:
          1. Sprinter 312
          2. LT35 de 109 cai (ANJ sau AVR cod motor)
          3. Sprinter CDI (311,313,316)

          Ai auzit doar pareri bune despre LT pentru ca impreuna cu T4 sunt cele mai reusite dube de la Vw. Motorul ala in 5 cilindri sa stii ca e foarte elastic si are un cuplu foarte bun. Iar faptul ca treci mai rar pe la peco decat cu Sprinterul, conteaza foarte mult, ca o duba in primul rand trebuie sa fie profitabila. Singurul lucru la care sa ai grija, sa nu pui constant peste 4 tone pe ea, se strica linia indiferent ca e LT sau Sprinter. Daca totusi cari constant minim 4 tone, iti recomand 316 sau mai bine 416.

          Daca vrei masina de consum si ieftina de intretinut, ia-ti LT.

          Comment


          • #20
            "Bugetul este de 5500-6000 E poate 6000 si ceva daca gasesc ceva bun."
            Asta ai scris in primul post,deci am gandit ca te incadrezi perfect pentru ca acea masina nu are pret fix si dupa calculele mele cred ca in maxim 6000-6300 o ai acasa inmatriculata.Cat priveste raspunsul la ambele tale intrebari,daca toata lumea de pe aici iti spune "popa,popa" si tu "nu,Batman,Batman"... ))
            Eu iti arat 313,Sprinter,lumea spune la fel dar tu o tii cu Lt-ul...
            Personal nu am nimic cu Lt-ul, am avut si condus doar Sprinter,dar nu as lua altceva decat Sprinter ,minim 313 cdi !!!! De ce???Pentru ca daca o alegi si o nimeresti buna si mai ales daca apoi ai grija de ea si nu iti bati joc te duce o viata...
            Stiu bine ce face si Lt-ul,adus de mine unui prieten bun cu care vorbesc zilnic.E masina de pensionari,ma refer la putere si anume la cel de 109 cai,e destul de scumpa la unele piese facand comparatie cu ce am schimbat eu si prietenul(bujii incandescente,termoflot,pompa de apa,intinzator curea accesorii)ale lui mult mai scumpe ,iar cat priveste consumul,am scris pe aici daca o sa cauti,ca am lucrat pe tara pe un 313 cdi,din 2001,lung in 3 panouri si normam consum pe luna maxim 8, cu 1500 de kg pe ea !!!!!Bine ,omul in general e foarte multumit de Lt-ul lui ,pentru ce face el cu ea,dar recunoaste ca nici nu poate sa se laude cu ea sa sa nu recunoasca ca ar vrea un Sprinter....
            Multumit domnu' Jump135 ??!!?? Stima.
            PS:nu am nimic impotriva Lt-ului si cu cei care-l lauda,dar cred ca "tot tiganu isi lauda ciocanul" propriu.....Stima.
            Last edited by Cristi Nazarov; 01-11-2015, 21:12 PM.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #21
              Colegu, la piesele pe care le-ai enumerat tu, doar intinzatorul de la curea e mai scump la LT, restul sunt mai scumpe la Sprinter, daca vrei iti fac print screen la programele de piese. Iar daca tu scoti consumul ala la 313, sunt curios daca mergi cu un LT ce consum ai scoate, cred ca ar fi record
              In ansamblul prezentat in poza, adica 6 tone total, Skodele mai aveau cate ceva prin portbagaje, eu pe autostrada de la Nurnberg pana in vama am scos consum 8,5 mers constant cu 100, iar din Nadlac pana la Galati 11.
              Nu vad in schimb nici un posesor sa-ti spuna de pilitura pe care o face pompa de inalte la Sprinter si iti strica dupa si injectoarele, de niste calculatoare care mai fac si alea figuri, astea nu exista?
              E in Galati un mecanic care repara dube de mai bine de 15 ani, iar anul trecut a vrut sa-si cumpere una, ghici dupa ce se uita: LT46. Oare de ce? Nici el nu mai stie ce e ala Sprinter?

              Ps: rog a nu se considera reclama poza prezentata
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Dragul meu coleg si vecin,nu vreau sa intru in polemica cu tine si atat mai putin cu Lt-ul,nu vreau sa dau sfaturi de achizitie a unei masini din prisma soferului care o conduce si a consumului care-l scoate fiecare si nu vreau sa atac sau sa acuz pe nimeni ci doar vorbesc in parte despre fiecare dihanie,Lt sau Sprinter, in functie de ceea ce stiu eu !!!
                Da consumul acela era scos de mine,pe parcursul a 2 ani cat am mers cu masina si nu este absolut relevant si nici de folos cat as scoate eu daca as conduce un Lt !
                Esti prima persoana pe care o aud de span in sistemul de alimentare la Sprinter,poate te referi la cel din filtru de ulei dar asta e cu totul alta problema !!
                Nu stiu despre ce mecanic vorbesti dar daca e vorba de Leonard,sa avem pardon...
                Cat priveste Lt-ul, da e o masina buna,consuma putin,e fiabila si putin pretentioasa,dar asta nu inseamna ca daca eu imi iau o Corsa de 1,2 benzina,un Cl 65 Amg,care costa enorm si consuma cat un vitel flamand e o masina proasta si nu o recomand nimanui !
                Asa ca sustin in continuare:luati Sprinter 313 cdi,desi Lt-ul e o masina buna,consuma putin si nu are problemele Sprinterului... ))
                Bun,acum putem ramane prieteni si sa ne salutam pe strada??Eventual sa bem o cafea,dai tu ca Lt-ul tau consuma mai putin si ai mai multi bani ca mine.. !! Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  Colegu mi-a placut cum ai raspuns la toate intrebarile mele... Despre dubele Transit si Master ce parere ai?
                  Cel putin Ford Transit vad ca au marea majoritate a firmelor de curierat sau transporturi.. Sunt asa bune?

                  Comment


                  • #24
                    Cristi, daca esti pe acasa zilele astea, chiar o sa te sun cand am timp sa schimbam doua vorbe, doar nu o sa ma supar pe cineva ca nu imparte aceeasi idee ca mine legat de o masina, Doamne fereste! Iar cafeaua bineinteles ca o dau eu, ca doar a facut bani LT-ul ))
                    Iar legat de Transit si Master, nu prea stiu nimic de ele. Dar stiu in schimb ca la revanzare nu isi tin pretul la fel de bine ca Sprinter-ul sau LT-ul. Parerea mea e sa alegi intre una din astea doua, dar sa fie minim de 110 cai, nu-ti lua LT de 90 sau Sprinter 309. Sau mai bine zis, ia o masina care sa fie cat mai bine intretinuta!

                    Comment


                    • #25
                      Domnule Nazarov va multumesc ca ati raspuns la toate intrebarile mele,am inteles numai ca vreau sa va cer asa pe final 2 lucruri,sper sa nu va suparati si sa aveti putin timp ca va raman dator.

                      1. Daca vreti sa-mi scrieti ca o concluzie,plusurile sprinterului fata de Lt sa analizez

                      2. Mi-a placut mult masina aia care ati gasit-o pe mobile,cea gri...numai ca nu ma incadrez la bani ...6000 e cam mult...sa zic ca as vrea in 5000 si ceva mai pun daca e ceva bun si sa o aduc acasa Poate gasiti un anunt similar.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Jump135 View Post
                        Domnule Nazarov va multumesc ca ati raspuns la toate intrebarile mele,am inteles numai ca vreau sa va cer asa pe final 2 lucruri,sper sa nu va suparati si sa aveti putin timp ca va raman dator.

                        1. Daca vreti sa-mi scrieti ca o concluzie,plusurile sprinterului fata de Lt sa analizez

                        2. Mi-a placut mult masina aia care ati gasit-o pe mobile,cea gri...numai ca nu ma incadrez la bani ...6000 e cam mult...sa zic ca as vrea in 5000 si ceva mai pun daca e ceva bun si sa o aduc acasa Poate gasiti un anunt similar.
                        Va spun si eu cateva plusuri, chiar daca nu mi le-ati cerut!
                        -in primul rand confortul(pozitionare schimbator, geamuri electrice, bord) este diferit, este mai placut, mai ergonomic...
                        -in al doilea rand, sunt soferi de autoutilitare, care vor cai putere, vor sa depaseasaca unele tiruri, vor un pic de adrenalina chiar daca conduc o autoutilitara!
                        Din punctul meu de vedere, LT-ul este mai lent si mai batranesc dar este mai economic per total...!
                        Va spun toate astea, datorita faptului ca detin de ceva vreme un 316cdi, masina de la care obtin ceea ce vor unii soferi de autoutilitare....!

                        Comment


                        • #27
                          Cel mai corect post de pana acum Deci daca vrei masina economa, ia LT. Daca vrei cai, ia Sprinter.

                          Comment


                          • #28
                            Dar 313 consuma mai putin decat 311 nu? Eu asa ma gandesc

                            Comment


                            • #29
                              311-le e un fel de 313 gatuit pentru consum, dar la incarcatura mai mare, 313-le e superior ca demaraj si cred ca si consum

                              Comment


                              • #30
                                Degeaba iti tot spunem noi impresii si cat de bune sunt ale noastre, tu trebuie sa te convingi singur, pe propria duba, pe propriul noroc, pe propriul picior(referitor la consum), pe propriul buzunar(referitor la cat de bine intretii duba respectiva).....etc....si atunci vei gasi singur toate aceste raspunsuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF