Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Sprinter 313 CDI 2009 Euro 5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sprinter 313 CDI 2009 Euro 5

    In urma cu cateva luni am intampinat o problema, plecand in Franta dintr-o data masina a inceput sa nu mai traga, mergand cu ea dupa un timp s-a aprins si martorul. Ajuns in tara am fost pe la 100 de mecanici, fiecare cu parerea lui, ajungand sa schimb toata admisia, garnituri, furtune, EGR, intercooler si degeaba.. In prezent masina tot asa merge, urc pantele cu a 2-a.. nimeni nu intelege ce poate avea. Daca ma puteti ajuta cu o parere as fi recunoscator, am ajuns la capatul rabdarii. Va multumesc!

  • #2
    Star+ unnul care sa stie ce sa faca cu el rezolva problema in 10 min fara cheltuiala mare(cei 100 cred ca erau mecanici de carlige de rufe)
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Am fost la Pitesti la un tip care se ocupa cu Sprintere, cu Star cu tot m-a pus sa schimb ceva pe la vacuum, ceva pe la pedala de frana si degeaba, eu cred ca e o problema pe electric, electronic pentru ca ba se aprinde ESP, se stinge, ba martorul, daca o las cateva ore se stinge si masina merge foarte bine iar dupa 50-60-100 de km iar se limiteaza.. Si daca merg asa cu ea din nou se aprinde martorul.. Nu inteleg ce poate sa aiba, d.p.d.v mecanic masina merge 100% perfect..
      Last edited by vilceanucristi; 08-23-2014, 14:33 PM.

      Comment


      • #4
        Pune si aici erorile vazute cu Star.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Erorile si eventual parametri de functionare!(cu motorul cald)
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Arata scurtcircuit la pedala de frana, atat.. dar ciudat e ca nu tot timpu apare.. cineva de la Mercedes mi-a spus ca poate fi o mufa miscata, oxidata sau un pin sau fir rupt undeva si calculatoru isi ia erori si baga masina in limp mode..

            Comment


            • #7
              99 % sigur ca e caea supapa care da drumu la regenerare pt filtru de particule e undeva in spatele motorului !

              Comment


              • #8
                Pune pe cineva priceput sa-ti desfaca instalatia electrica si sa verifice in detaliu toate cablurile de la comutatorul de sub pedala, pana in calculator.

                Comment


                • #9
                  O sa verific si supapa de la filtru iar daca nu rezolv trec la partea electrica fir cu fir.. au trecut cateva luni si nu ii dau de cap, sper ca intr-un final sa o scot la capat. Va multumesc din suflet! Revin sa va spun daca am rezolvat. Sanatate si numai bine tuturor!

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este sa verifici doar ce spune testerul sa verifici.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Am schimbat dupa tester tot si m-a costat 100 de milioane iar masina tot nu merge si cand m-am dus la alt mecanic incepuse si ala sa ma puna sa schimb aceleasi piese care fusesera puse cu 1 saptamana inainte.. ce fac le iau sa le schimb iar? O aiureala, mai trebuie sa ai si putin cap sa gandesti nu sa lase doar un laptop sa faca treaba.. Va multumesc!
                      Last edited by vilceanucristi; 08-24-2014, 12:01 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Probabil ai schimbat dupa cap, testerul cu siguranta nu te-a pus sa schimbi atatea piese.

                        Posteaza eroarea prezenta, motorul Euro5 este foarte fiabil si foarte rar cere piese scumpe la schimb.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Nu am schimbat dupa cap, asa au considerat mecanicii ca trebuie schimbate o gramada de piese in urma zecilor de diagnoze.. ca la urma sa vad ca banii i-am dat degeaba pentru ca masina face la fel.. o sa postez si eroarea prezenta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Probabil ai schimbat dupa cap, testerul cu siguranta nu te-a pus sa schimbi atatea piese.

                            Posteaza eroarea prezenta, motorul Euro5 este foarte fiabil si foarte rar cere piese scumpe la schimb.
                            Nu mi se pare fiabil din moment ce la sub 200 de mii am lantul intins de la distributie...

                            Comment


                            • #15
                              Salut masina mea făcea la fel nu se accelera mai mult de 2000 ture era moarta, am anulat filtru de particule și masina e avion acum sigura problema pe care o mai am e cu pedala de accelerație îmi sta martorul motor Aprins

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF