Salutare la toata lumea.
Mi-am cumparat in urma cu 2 zile un 412 carosat, este recent adus din olanda.
Cand am ajuns cu ea acasa am observat ca injectorul cu fir era agatat cu un colier de plastic, undeva prin spatele coloanei de aer de la aeroterma, iar mufa de la fir mufata la locul ei, iar in locul injectorului cu fir era un injector normal.Deci pe scurt eu am 5 injectoare fara fir in chiuloasa, iar injectorul cu fir este numai mufat atat.
Si am mai observat ca acea tija de la turbina nu se misca la acceleratie in gol.
Masina porneste perfect si la rece si la cald, dar parca urca greu in ture si de la 80 in sus nu prea mai merge.
Dimineata dupa ce o pornesc si plec de pe loc scoate fum alb -albastrui pana ai schimb viteza a 2 a si gata nu prea mai vad fum, la fel scoate si daca o tin turata peste 2800 3000.In sarcina la deal nu vad sa scoata fum.
Mi-am cumparat in urma cu 2 zile un 412 carosat, este recent adus din olanda.
Cand am ajuns cu ea acasa am observat ca injectorul cu fir era agatat cu un colier de plastic, undeva prin spatele coloanei de aer de la aeroterma, iar mufa de la fir mufata la locul ei, iar in locul injectorului cu fir era un injector normal.Deci pe scurt eu am 5 injectoare fara fir in chiuloasa, iar injectorul cu fir este numai mufat atat.
Si am mai observat ca acea tija de la turbina nu se misca la acceleratie in gol.
Masina porneste perfect si la rece si la cald, dar parca urca greu in ture si de la 80 in sus nu prea mai merge.
Dimineata dupa ce o pornesc si plec de pe loc scoate fum alb -albastrui pana ai schimb viteza a 2 a si gata nu prea mai vad fum, la fel scoate si daca o tin turata peste 2800 3000.In sarcina la deal nu vad sa scoata fum.
Comment