Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 412 nu trage!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 412 nu trage!!

    Salutare la toata lumea.
    Mi-am cumparat in urma cu 2 zile un 412 carosat, este recent adus din olanda.
    Cand am ajuns cu ea acasa am observat ca injectorul cu fir era agatat cu un colier de plastic, undeva prin spatele coloanei de aer de la aeroterma, iar mufa de la fir mufata la locul ei, iar in locul injectorului cu fir era un injector normal.Deci pe scurt eu am 5 injectoare fara fir in chiuloasa, iar injectorul cu fir este numai mufat atat.
    Si am mai observat ca acea tija de la turbina nu se misca la acceleratie in gol.
    Masina porneste perfect si la rece si la cald, dar parca urca greu in ture si de la 80 in sus nu prea mai merge.
    Dimineata dupa ce o pornesc si plec de pe loc scoate fum alb -albastrui pana ai schimb viteza a 2 a si gata nu prea mai vad fum, la fel scoate si daca o tin turata peste 2800 3000.In sarcina la deal nu vad sa scoata fum.

  • #2
    Salut!La munca utilizez un 410d tot carosat si facea cam aceleasi probleme din cauza ca ai mei sefi nu se preocupa de revizii,ulei filtre...Ei merg pe ideea ca merge pana crapa.Dupa cum spuneam la 410d din 99 motor 2.9 am rezolvato cu schimbul de filtre care erau pe masina de la 256000 de km iar cand le-am schimbat eu nu avea decat 329.000.Dupa schimb merge impecabil se tureaza nu mai are probleme.De la evenimentul cu pricina a trecut deja un an si masina are acum 380000 km.Daca nu rezolvi cu schimbul de consumabile fa o diagnoza cu StarDiag!Recent am achizitionat un 211 cdi si la fel nu se tura acolo a fost problema la un ax cu rugina in geometria variabila dar nu stiu daca tu ai geometrie variabila.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      La mine nu e cu geometri variabila,dar are o tija care deschide ceva in turbina si acea tija nu culiseaza cand turez motorul.am sa schimb ulei +filtre zilele astea si sa vad daca se schimba ceva.mersi oricum.

      Comment


      • #4
        Te referi la actuator?Dedesubt are si o parte electronica si un tub mic de unde iese tija aia?
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Nu are parte electronica.e o tija care iese din capsula de vacuum.Acea tija la o anumita turatie ar trebui sa se miste si deschide turbina mai tare si face mai multa presiune,si daca face mai multa presiune ar trebui sa traga si mai bine.Mecanicul meu a zis ca ar trebui curatata turbina.cand am sa schimb ulei si filtre am sa demontez si turbina so curat si va tin la curent.

          Comment


          • #6
            Vezi ca daca e pe vacum, ai o electrovalva care o gestioneaza(verifica si etansietatea instalatiei de vacum)
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Nu are electrovalva ca la cdi.Din turbina iese o tevusca subtire cu o bucata de furtun care intra in capsula de vacuum,autovacum i se mai zice,asa mia zis mecanicul.

              Comment


              • #8
                Cu junghiul celalalt, care avea bube similare, ce-ai facut?
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  L-am vandut ca m-a disperat)).
                  Attached Files
                  Last edited by cutaresku; 05-26-2014, 08:26 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Carlaniasi View Post
                    Nu are electrovalva ca la cdi.Din turbina iese o tevusca subtire cu o bucata de furtun care intra in capsula de vacuum,autovacum i se mai zice,asa mia zis mecanicul.
                    Nu functioneaza pe presiune, cumva, nu pe vacum? In capsule la tipul acesta se aduna ulei de la turbo, trebuie curatata!
                    Last edited by sebi11; 05-26-2014, 07:22 AM.
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Vorbim cumva de wastegate?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Nu e pe vacuum ca la cdi.nu vine nici un furtun de la vacuum la turbina.Asa mia spus si mecanicul ca e infundata,numai ca nu prea are timp zilele astea si mai merg asa cu ea.
                        Sa consume si mai multa motorina din cauza asta?ca ami ia vreo 12 13 la suta si nu o incarc prea mult pana intr-o tona si mai are si ea 2900.

                        Comment


                        • #13
                          Clar, consuma mai mult!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            A si am mai vazut ca furtunul de la egr e scos si infundat cu un surub.E bine sa il las asa anulat?
                            Si cu injectorul cu fir e in regula sa il las asa numai mufat,cum am mai spus el scos din chiuloasa si in locul lui am injector normal?

                            Comment


                            • #15
                              Egr ar trebui dat jos si curatat pentru a fi sigur ca inchide! Injectorul cu fir eu l as pune, ca scade consumul!
                              Last edited by cutaresku; 05-27-2014, 08:03 AM.
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF