Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj sprinter 311

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj sprinter 311

    Va salut.am si eu o intrebare in legatura cu debraierea la sprinter:cateodata cand stau la semafor si dau sa bag a intaia se simte cum cupleaza cardanul(da ca un ghiont asa)asta pe langa faptul ca in toate vitezele mai putin a cincea intra cam greu si chiar si scoaterea din viteze e grea fata de alte masini.Din cunostintele mele eu zic ca nu face debraierea cum trebuie.Ambreiajul are vreo 30000 zice fostul proprietar si cand am schimbat cutia am verificat si ambreiajul si arata bine se vede ca e pus recent.Se poate ca pompa de ambreiaj sau rulmentul de presiune sa nu impinga cat trebuie???Si ami tine si jos jos ambreiajul,cum iau oleaca piciorul a si plecat,nu prea poti so tii din ambreiaj,ridic putin a si plecat.A si am mai vazut ca sunt doua tipuri de ambreiaj pe sprinter,pentru adancime volanta de 8 si de 12 mm,este vreo sansa sa se fi montat disc de ambreiaj pentru volanta de 12 mm in volanta cu adancime de 8mm,si fiind mai gros sa tina de jos ambreiajul si nici debraierea sa se faca pana la capat?multumesc anticipat
    Last edited by Carlaniasi; 03-26-2014, 22:30 PM.

  • #2
    Vezi ca mai degraba apar probleme la timonerie, la Sprinter, e pe cabluri. Avea Cristi pe undeva un topic de cum se regleaza sau schimba timoneria. Si eu am patit cu al Sprinter mai demult, sarea din a1-a....

    Comment


    • #3
      Am condus si eu 3 sprinteruri, 311 311 si 313 la toate tine ambreiajul jos jos de tot. La una intra foarte greu in orice viteza si la un moment dat a ramas blocata cutia in march arriere.
      http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

      Comment


      • #4
        Daca e placa cu autoreglare si a fost demontata, trebuia readus autoreglajul la capat din nou. Faza cu discurile iese din discutie diferenta dintre ele fiind prea mare(nu ar mai functiona deloc)! Nu ar strica sa incerci o aerisire!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #5
          Am facut aerisire la greu.Pai cand am schimbat cutia am dat jos si placa sa vad cum arata discul.Si autoreglajul ala unde e?

          Comment


          • #6
            Pe placa are trei gheare cu 3 arcuri!
            Attached Files
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sebi11 View Post
              Pe placa are trei gheare cu 3 arcuri!
              Din ce tin minte nu arata asa placa mea,avea soarele intrerupt daca pot sai zic asa.Oricum am schimbat azi schimbatorul cu tit cu sufe si intra mai bine in toate vitezele,dar nu revine la mijloc daca il duc inspre a cincea,ramane acolo si trebuie sal trag eu inapoi.Am masurat sufele si era diferenta,la cea alba,care o aveam eu pe masina este mai mica cu vreo 15 20 de cm.Sufele vechi in care cea alba era mai lunga,erau pentru volan pe partea dreapta ca se cunostea la mansonul ala de cauciuc ce vine pe podeaua masinii,el directiona sufele in spre partea dreapta.Asa este la sufe pntru dreapta cea alba este mai mica ca mie mi se pare ca stau prea incordate pe cutie sufele.
              Poate are cineva o poza doua de sub masina sa vad cum stau sufele normal.
              Va multumesc

              Comment


              • #8
                Vezi poate te ajuta cu ceva asta.....

                Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Am citit topicu tau dar nu ma ajuta pozele de acolo.

                  Comment


                  • #10
                    Eu cand schimb cablurile, bag maneta si cv in retur si alte reglaje nu mai sunt necesare!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Mie ami intra in toate darnu revine la pozitia de mijloc cand o dau in spre unu sau cinci si cand bag in toate vitezele parca e elastica maneta.mie mi se par ca is prea lungi si stau prea fortate sufele.
                      Sebi nu ai o poza cum tre sa stea cablurile pe cutie,ma refer la cum stau cand is indoite,sau daca stii ce dimensiune au, ca la mine la cele vechi sufa alba era mai scurta decat la astea care le am montate acuma.Sunt doua feluri de sufe?

                      Comment


                      • #12
                        Pana la urma am rezolvato intr-un fel cu maneta,am facuto sa revina singura la mijloc.Am dat jos sufele,le-am decapsat la capete,si printre sufa de otel si camasa sufei am dat cu wd40 cate putin,lasam sa traga si tot asa pana a iesit prin capatul celalalt.Am montat la loc si revine la mijloc singura da tot am o problema care ma dispera si anume din treapta patru in trei intra foarte greu,din doi in trei grelut sa zicem,in rest intra bine in toate.Ce ma dispera e ca asa facea si inainte de a schimba cutia de viteze,apoi am schimbat si maneta cu sufe cu tot si tot ami intra greu din 4in 3,si mai grelut din 2 in 3.Ce dracu sa maischimb ca ma zapacit masina asta??

                        Comment


                        • #13
                          Eu raman la parerea ca toate problemele tale sunt din reglajul sufelor.Daca ai timp da o fuga la Galati si o rezolvam .
                          Apoi,vezi ca atunci cand bagi capatul sufei in acea capsa de plastic care se prinde pe cutie,acolo trebuie gasita pozitia corecta,adica se baga mai mult sau mai putin,in functie de cat de bine merge.
                          Sfat: pune pe cineva in masina si tu intra sub ea.Vezi ca o sufa este pentru inainte - inapoi si una pentru stanga dreapta.Decapseaza capatul sufei din capsa de plastic si incepe sa te joci cu ea inainte si inapoi pana gasesti pozitia potrivita.Nu e greu de loc,spun asta pentru ca eu am facut practica pe masina mea cand le-am schimbat si a iesit ca din fabrica apoi.Plus ca eu eram singur si trebuia sa reglez si sa ies afara sa verific cum e.Dar am reglat o singura data si gata. Rabdare si...tutun daca servesti...Stima.
                          Last edited by Cristi Nazarov; 04-18-2014, 15:36 PM.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF