Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tutorial inlocuire timonerie cutie de viteze Sprinter 2000-2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial inlocuire timonerie cutie de viteze Sprinter 2000-2006

    Avand in vedere ca am fost baiat cuminte a venit Mos Craciun mai devreme pe la mine cu o timonerie completa pentru cutia de viteza originala.Avand in vedere ca la noi in oras e o problema cu a gasi un loc liber la un service si programarile ,la cei priceputi, sunt la 1-2 saptamani am decis sa o schimb singur.Apoi timoneria mea cea veche am donat-o unui prieten caruia i-am si schimbat-o pe masina.Avand in vedere experienta capatata la cele 2 operatiuni m-am gandit sa scriu aici cum decurge aceasta si ce ar trebui stiut cand vreti sa va apucati de ea,mai ales ca prin aceasta se pot rezolva si alte probleme.O sa pun si poze ca sa vedeti despre ce e vorba mai exact.
    1.Se demonteaza panoul central care sustine butoanele aferente,gen ASR, inchidere,etc.Se incepe cu glisiera de acte,din dreapta in spatele careia gasiti primul surub.Pentru el aveti nevoie de torx de 25.Apoi scoateti usor mansonul de la schimbator si sub el veti gasi in stanga tot un surub cu torx de 25.Apoi scoateti cutia de plastic de deasupra scrumierei si in spatele ei veti gasi stanga-dreapta 2 suruburi tot de 25.Atentie,pentru cei ce au in acel loc tahograf au nevoie de 2 cheii speciale pentru al scoate.Trageti usor apoi de tot panoul incepand din ce parte doriti pentru ca mai este prins doar in niste clipsuri de plastic.Butoanele de pe el,gen Asr trebuie intai trase in afara,desfacute din mufa si impinsa apoi mufa in spate pentru ca butonul nu trece prin capac si riscati sa-l rupeti.Deasemenea butoanele au 2 clame de plastic sus-jos ce trebuie impinse pe rand cu mana altfel riscati sa se rupa plasticul in jurul lui si apoi sa nu mai stea butonul la locul lui.Indepartati apoi tot panoul pentru a avea front de lucru.
    2.Demontati cele 2 suruburi de 13 si trageti spre voi de tot ansamblu cu maneta pentru ca acesta se va elibera,avand in partea de jos 2 urechi in care intra de sus in jos in momentul montarii.
    3.Intoarceti presul de cauciuc ce acopera tot planseul pedalier pentru a avea acces la desfacutul pieselor urmatoare.Partea de jos a bordului e formata din 2 parti stanga - dreapta de plastic, ce se imbina jos la mijlocul bordului.Are un surub in partea stanga,in dreptul pedalei de acceleratie prins in podea si o clema de plastic in dreapta si una sus deasupra ei.Scoateti surubul apoi eliberati clemele de plastic dupa care trageti de ea spre stanga pentru a o scoate cu totul.Apoi veti gasi o patina metalica ce prinde cablurile de la timonerie cu 2 suruburi cu torx de 30.Desfaceti acele surubiri si eliberati patina.
    4.Intrati sub masina,pe partea soferului,nu e nevoie sa fie ridicata sau pe groapa,e loc suficient pe plan drept.Dupa ce identificati cele 2 sufe,trageti pe rand de ele sa le scoateti din canalele in care sunt prinse fiecare.Apoi pentru eliberarea finala cu o surubelnita faceti parghie si scoateti clipsurile de plastic (e vorba de piesa din capul sufei care se prinde pe parghia cutiei de viteze si care nu stiu exact cum ii spune) de pe parghia cutiei.
    5.Iesiti afara si trageti tot ansamblu in sus pana se elibereaza tot.
    La montaj ,retineti,sufa neagra vine montata jos iar cea alba sus, cea neagra fiind pentru viteze 1,2 etc, cea alba e cea care face cursa stanga dreapta.
    Daca va cumparati piesa noua trebuie sa urmariti urmatoarele:
    sufele vin separat si se monteaza cea alba in dreapta si cea neagra in stanga asta uitandu-va la piesa din partea din spate.Pentru siguranta va uitati la cea demontata.
    -sufele se fixeaza in schimbator cu 2 sigurante metalice ce se demonteaza de pe piesa veche
    Pentru a nu va chinui mult apoi la reglaj semnati cu un marker pe sufele vechi pozitia clipsurilor de plastic si apoi desfacatile.In functie de distanta de acolo le montati pe cele noi si astel cand veti termina nu o sa va chinuiti cu reglajul vitezelor.
    La montaj e bine sa ungeti cu vaselina sau cu un spray toata timoneria metalica ,fixa de pe cutia de viteze.Astfel nu veti avea probleme cu aceasta mult si bine.E bine de facut asta si ca intretinere chiar daca nu aveti probleme aparente cu maneta de viteze.Toata operatiunea se poate face de unul singur neavand nevoie de nimeni.Daca urmati pasii acestia nu aveti nevoie de ajutor eu rezilvand singur.
    De stiut: pentru cei care au probleme gen sarit din viteza 1 la pornire,intrat greu viteze spate sau 5, nu va luati dupa prima recomandare a mecanicilor: desfa cutia ca e stricata, ca dati bani degeaba !!!!!Problema se rezolva din acel clips de la sufa neagra care are uzura sau a fost fortat si a sarit de la locul lui.Se desface acel clips de pe sufa si se regleaza inainte inapoi in functie de nevoie.Cand sare din viteza 1 trebuie tras cativa milimetri sufa afara din clips.
    Daca mai sunt intrebari raspund cu mare placere la telefon sau aici,asta cand sunt acasa.
    Incerc sa atasez si pozele exact in ordinea pasilor expusi Stima.
    PS: daca mai apar si greseli de scris rog sa fiu iertat ca o fost scrisoarea lunga si ziua de munca plina, cu 2 timonerii de schimbat.
    Attached Files
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    Continuam cu pozele ca nu au incaput toate.
    Attached Files
    Last edited by Cristi Nazarov; 09-04-2013, 21:34 PM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      In primul rand,mulțumim pentru toate informatiile.as avea o rugãminte.se poate regla timoneria direct pe masina?problema mea:intra f greu in treapta 1,treb s-o introduc repede in 2si apoi intra .face asta dupã ce fost demontata cv.

      Comment


      • #4
        Se poate regla simplu si pe masina,umbli doar la sufa neagra,desfaci clipsul de plastic si tragi putin sufa metalica afara,cred.Daca ai umblat la cutie recent,banuiesc ca uleiul este schimbat,daca nu schimba-l pentru ca este un lucru important mai ales in perioada rece.Nu asculta sfaturi gen "uleiul din grup si cutie nu se schimba,doar se complecteaza" ca asta era pe timpuri la Dacia Papucel....In principiu altceva nu ar trebui sa fie,dar ar fi bine sa dai jos tot clipsul acela negru si sa te uiti la acei dinti de plastic sa vezi daca nu sunt uzati,in acel caz o reglezi degeaba pentru ca nu o sa stea sufa fixa acolo,iar acea piesa nu se gaseste decat impreuna cu toata timoneria.Sau poti gasi piesa doar la dezmembrari.Un alt artificiu pe care-l poti face este sa schimbi acele clipsuri intre ele,fiind absolut la fel,doar ca cel de pe sufa neagra e mai solicitat motiv pentru care se uzeaza mai repede.Eu asa am facut prima data si a mers bine pana am cumparat toata timoneria.Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Ok.am inteles ideea,mentionez ca stiu despre ce e vb,dar nu am vrut sa umblu la ea pana nu ma lamureste cineva si iti multumesc frumos! Cam cat ar costa tot ansamblu de timonerie si aici ma ref nu doar la cabluri si clipsuri,inclusiv sistemul d p cutie?app de ulei:la motor-mobil 1(10w40);cutie-revenol(75w85);grup-parca tot mobil-(80w90.)inca o data iti multumesc!sper sa mai discutam.eu am cumparat de putin timp masina si poate mai am nevoie de ceva inf si ma puteti ajuta. Stima!

          Comment


          • #6
            Timonerira consta in maneta de viteze+burduf din masina,sufele 2 si clipsurile de plastic de pe sufe,cele care se prind pe cutie si cam atat, care costa 600-620 de lei doar pe original!!Din cate stiu pe producator nu sunt..Daca te referi si la partea metalica ce vine pe cutie, nu cunosc cat costa dar te sfatuiesc sa ungi absolut toate parghiile cu vaselina,eventual un spray degripant inainte si apoi o sa mearga masina ca noua!!Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Multumesc mult! Am sa le ung. Sa auzim numai d bine!
              Last edited by Zeus; 10-26-2014, 08:09 AM.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF