Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes Zetros

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Zetros

    Un Mercedes bun pentru drumurile romanesti. Tot articolul aici : http://emercedesbenz.com/Jun08/23_00...oad_Truck.html
    Last edited by VLADD; 12-23-2009, 23:44 PM.

  • #2
    Pentru "drumurile noastre toate" pe primul loc e TATRA deocamdata.

    Comment


    • #3
      Faina jucarie!
      CUORE SPORTIVO

      Comment


      • #4
        Tatra e inca nr1 in camioane ... suspensia aia independenta ... alt nivel
        C200T CDI w203 FL

        Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

        http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

        Comment


        • #5
          Suspensia e independenta la aproape orice auto in lumea asta. Trenul de rulare cu semipunti de la TATRA e genial pentru ca rezolva o problema foarte mare. Adica ordinea transmiterii fortei e inversata: CARDAN -- DIFERENTIAL -- GRUPURI CONICE. Observati ca grupurile conice sunt mai multe de 1 deoarece diff are 2 iesiri. Si ce inseamna asta ? Diferentialul este mult mai mic deoarece acesta duce de atatea ori mai putina forta -- cat e raportul din punte. Daca puntea are un grup cu raport de 7:1 diff de Tatra va suporta o forta de 7 ori mai mica si o viteza de 7 ori mai mare (pot fi 2,3,4, 5 sau chiar 8 diferentiale in aplicatii militare cu 8 punti si 16x16 roti) Asta inseamna ca nu se mai rumpe in veac. Alt avantaj la Tatra e transmisia finala cu angrenaj planetar (dar asa e la toate camioanele grele) Totusi io zic ca un SK 3253 adica V10 de 20 de litri si 530hp e mult mai bun. Semipuntile au marele dezavantaj ca nu pastreaza garda la sol constanta ca o punte rigida si e mai probabil sa ramai suspendat
          BENZ people ONLY BENZ
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #6
            Mercedes-Benz Zetros

            Comment


            • #7
              Mercedes-Benz Zetros

              In sfarsit am gasit o prezentare reala.

              Comment


              • #8
                Mercedes Zetros




                Comment


                • #9
                  In ce conditii se impotmoleste ''tancul'' asta?....iti multumim de filmulete vlade....

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    In ce conditii se impotmoleste ''tancul'' asta?....iti multumim de filmulete vlade....
                    Cu placere...
                    Daca e condus de cineva priceput se apropie de performantele Unimog-ului...putine sint locurile inaccesibile Zetros-ului si asta in conditiile in care mai duce si incarcatura.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF