Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare, pinion pompa injectie.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare, pinion pompa injectie.

    Va salut, un prieten are un sprinter model 208 cu motor de 2,3 diesel simplu din anul 1995.
    Pompa de injectie este clasica in linie.
    Problema lui este ca s-a uzat pinionul de pe pompa ce antreneaza pompa de vacum de pe motor.
    Toate bune si frumoase, cand am desfacut si am scos acel pinion, surpriza nu era decat un singur arc in el, desi defapt ar trebui sa fie doua la numar.
    Intrebarea mea este, ce se intimpla daca ramane doar un arc acolo?

    Am atasat doua imagini cu pinionul in cauza.

    A doua intrebare, este pe pompa acel surub (dop) unde se pune surubul de blocare pentru a pune pompa la semn, acolo e normal sa fie ulei din motor?
    Caci cand am desfacut acel surub, a curs ulei de motor deacolo, cam 150 de grame.
    Eu ma asteptam sa curga motorina, dar nu.

    Masina a functionat asa de 2 ani de cand e la el, pana acuma cu problema la acel pinion.
    Attached Files
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Este normal sa curga ulei pe acolo o parte din pompa e unsa cu ulei de motor. Cat despre partea cu arcul lipsa unde e? Sau gasit bucati din el la schimbul de ulei? Din cate sti ansamblul respectiv se mai ocupa si de avansul centrifugal, este posibil sa nu raspunda la accelerare bine fara un arc!
    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, acel arc lipsea in totalitate, nu l-am gasit nicaieri, poate ca o mai fost umblat in motor, si atunci a disparut deacolo.

      Chiar vroiam sa intreb, ce rol are acel mecanism.

      Ca idee, pana acuma a fost masina foarte puturoasa, nu avea sprint aproape deloc, doar in treaptele de viteza 2 si 3 simteai ca parca este ceva dar si atunci salbut, fata de alte motoare identice.

      Arcul acela lipsea cand am dat jos pinionul respectiv.
      Oricum o sa-l montez inapoi asa cum era.

      Inca o intrebare referitor la semnele pentru montaj, inafara de faptul ca trebuie pus pompa la semn, prin acel surub de blocare, si semnul de pe fulia vibrocenului, mai trebuie sa fiu atent la ceva sus la axul cu came?
      Ca dupa cum arata programul, acolo specifica doar aceste doua lucruri de care trebuie avut grija la montare.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF