Va salut, un prieten are un sprinter model 208 cu motor de 2,3 diesel simplu din anul 1995.
Pompa de injectie este clasica in linie.
Problema lui este ca s-a uzat pinionul de pe pompa ce antreneaza pompa de vacum de pe motor.
Toate bune si frumoase, cand am desfacut si am scos acel pinion, surpriza nu era decat un singur arc in el, desi defapt ar trebui sa fie doua la numar.
Intrebarea mea este, ce se intimpla daca ramane doar un arc acolo?
Am atasat doua imagini cu pinionul in cauza.
A doua intrebare, este pe pompa acel surub (dop) unde se pune surubul de blocare pentru a pune pompa la semn, acolo e normal sa fie ulei din motor?
Caci cand am desfacut acel surub, a curs ulei de motor deacolo, cam 150 de grame.
Eu ma asteptam sa curga motorina, dar nu.
Masina a functionat asa de 2 ani de cand e la el, pana acuma cu problema la acel pinion.
Pompa de injectie este clasica in linie.
Problema lui este ca s-a uzat pinionul de pe pompa ce antreneaza pompa de vacum de pe motor.
Toate bune si frumoase, cand am desfacut si am scos acel pinion, surpriza nu era decat un singur arc in el, desi defapt ar trebui sa fie doua la numar.
Intrebarea mea este, ce se intimpla daca ramane doar un arc acolo?
Am atasat doua imagini cu pinionul in cauza.
A doua intrebare, este pe pompa acel surub (dop) unde se pune surubul de blocare pentru a pune pompa la semn, acolo e normal sa fie ulei din motor?
Caci cand am desfacut acel surub, a curs ulei de motor deacolo, cam 150 de grame.
Eu ma asteptam sa curga motorina, dar nu.
Masina a functionat asa de 2 ani de cand e la el, pana acuma cu problema la acel pinion.
Comment