Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 313 fierbe apa numai la coaste mari!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 313 fierbe apa numai la coaste mari!

    Am un spinter 313 din 2001 si am plecat in cursa in germania, la ducere gol apa a stat la 90 cu 120km/h dupa ce am incarcat la intoarcere la coasta de la viena a urcat apa pana la 100 grade, dupa ce am scos presiunea de pe instalatie si complecatat cu apa apa nu a mai urcat pana la coasta de la tatabania la fel aceias poveste. Precizez ca nu pierde apa! am scos termostatul si tot urca! Pe furtune nu face presiune decat numai la coasta cand o fortez! Vasco-cuplajul este functional daca il opresc in turatie cu mana chiar daca e apa la 95?
    Last edited by Zeus; 07-16-2013, 06:14 AM. Reason: Majuscula!

  • #2
    Daca il opresti cu mana nu este in regula. Dar cum reusesti sa-l opresti cu mana?

    Comment


    • #3
      Imi bag o manusa si pun mana usor pe palet pana se opreste usor. Nu ar trebui dupa ce se incalzeste apa bine si cu motorul oprit sa se invarta paletele putin mai greu?
      Last edited by cutaresku; 07-16-2013, 10:32 AM.

      Comment


      • #4
        Vasco cuplajul nu este bun, cu o revista impaturita bagi la paleti si daca ii opresti e clar.
        Nu te juca cu asa ceva , ai sanse sa iti calezi motorul.


        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Nu mai plec niciunde pana nu il schimb! De pe ce modele de mercedes se mai potriveste? Sau cat ar costa nou?
          Last edited by cutaresku; 07-16-2013, 10:33 AM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by robert_clk View Post
            nu mai plec niciunde pana nu il schimb! de pe ce modele de mercedes se mai potriveste?sau cat ar costa nou?
            Postul anterior l-am corectat eu. Ma astept sa tii cont pe viitor. Litera mare te rog!

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Revin cu informatii! Dupa ce am blocat vasco-cuplajul de fulia de apa cu un surub sa ruleze tot timpul si sa nu il schimb degeaba, apa tot urca si cu termostatul scos pana la 80-90 grade pe drum drept. Deci nu nicio diferenta! Cu termostat scos si cu vasco-cuplaj pe direct nu ar sa fie apa la 40-50grade? Am verificat si radiatorul si se incalzeste si pe retur.
              Poate sa fie pompa de apa sau garnitura de chiuloasa?

              Comment


              • #8
                Ca sa verifici pompa cred ca poti scoate furtunasul care intra in vasul de expansiune cu motorul pornit sa vezi daca circula apa. Eu aceeasi problema o am si am demontat chiuloasa, facut planeitatea, schimbat semeringuri supape, schimbat vasc, ulei, filtre, manopera = aprox. 2000 de ron. Maine sper sa fie gata si abia astept sa vad daca s-a rezolvat problema. Vascocuplajul m-a costat 500 ron.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by robert_clk View Post
                  Revin cu informatii! Dupa ce am blocat vasco-cuplajul de fulia de apa cu un surub sa ruleze tot timpul si sa nu il schimb degeaba, apa tot urca si cu termostatul scos pana la 80-90 grade pe drum drept. Deci nu nicio diferenta! Cu termostat scos si cu vasco-cuplaj pe direct nu ar sa fie apa la 40-50grade? Am verificat si radiatorul si se incalzeste si pe retur.
                  Poate sa fie pompa de apa sau garnitura de chiuloasa?
                  Porneste motorul si desfa busonul de la vasul de expansiune , daca bolboroseste e garniture de chiulasa ciupita sau ...mai rau chiar chiulasa in sine.
                  Cu radiatorul ar fi 2 cauze, este infundat la interior daca masina a mers cu apa si nu cu antigel si in felul asta se depune calcarul si obtureaza celulele .

                  Mai exista posibilitatea sa ai celulele de la radiator infundata pe exterior, adica musculite ganganii si mai stiu eu ce poate intra pe acolo.
                  Mergi la un compressor si sulfa radiatorul bine apoi cu jet de apa si vezi daca sunt diferente.
                  Indicat ar fi sa pui termostatul inapoi, fara thermostat face presiune mare pe instalatie si nu e bine.


                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    Inainte de a te apuca de chiulasa si alte treburi mai scumpe ia in calcul si urmatoarea operatie,asta dupa ce pui termostatul la loc si deblochezi vascocuplajul:
                    -da jos radiatoarele,daca nu ai ac e mai simplu, si curata bine intre ele si celulele de la radiator in sine.Exista posibilitatea sa fie infundate intre ele motiv pentru care aerul nu mai trece si se incalzeste.Faptul ca nu pierde apa e bine si faptul ca se incalzeste doar la pantele lungi ma trimite la aceasta solutie.Am patit acelas lucru anul trecut cu o Octavie 1,9 si cu un Lt de 2,8.Ambele aveau foarte multa mizerie intre radiatoare si se incalzeau doar la panta.Dupa spalare problema a disparut.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      In vasul de expansiune nu bolboroseste si vine apa pe retur si furtunele nu le umfla. Am dat radiatorul jos nu este deloc murdar pt ca in fata lui este ala de interculer, Am bagat apa in el dat jos sa vad daca curge apa cum trebuie. Ce ma oftica cel mai tare e ca nu fierbe la drum drept sa merg si 1000km si nici nu face presiune pe furtune, cum da de o coasta si o alerg putin urca apa pana la fierbere. Sa incerc cu alt radiator?

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        La fel am patit si eu la un LT din 2000, fierbea apa la panta, am fost pe la n mecanici, nimeni nu ii dadea de cap ce are, asa ca vorba colegilor de mai sus, am desfacut toata fata, am dat jos radiatoarele, si m-am dus cu ele la spalatorie sa dea cu jetul pe ele, a iesit o mizerie din ele de numa, apoi le-am montat inapoi, si nu am mai avut treaba. La fel l-am avut si eu in fata radiatoarelor de apa, pe cel de intercooler, dar mizeria se depune intre ele. Parerea mea e ca nu e vorba cum curge apa prin ele, ci mizeria dintre celule, care nu permite aerului sa intre cum trebuie pentru a raci apa.

                        Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          Am sa incerc si varianta asta poate se rezolva!
                          Last edited by Zeus; 07-17-2013, 11:08 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Da radiatorul de apa jos si uita-te in el prin gaurile in care intra furtunele. Daca vezi calcar depus la inceputul celulelor, poti sa-l arunci si sa cumperi altul nou. Acele pietricele de calcar blocheaza traseul apei care ar trebui sa corcule prin celule si de aici problemele cu dealul. Asta am patit eu, si dupa schimbarea radiatorului s-a rezolvat problema.

                            Comment


                            • #15
                              Panta de la iesire din viena e si una cu bucluc, toti patim treaba asta acolo, si aici in ardeal la piatra craiului, nu cred sa existe autoutilitara incarcata la care sa ii dai talpa si sa nu ii urce apa cat de putin acolo. Mie singurele dati cand nu imi urca, la un 416 cdi e cand sunt gol sau sunt sub 15 grade afara.
                              Am vazut destule masini trase pe dreapta pe acolo in cele 7-8 curse in care am fost pe traseul acela.
                              Principala problema la mine si banuiesc ca si la tine e de la radiatorul de intercooler, care la mine e plin de musculite si trebuie demontat pentru curatare.
                              Acesta acopera cam 60% din cel de apa.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF