Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

316 vs 318 vs 319 dupa 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tu vrei masina din Romanica....treaba ta,sa nu zici ca nu ti-am spus...Ia de peste "gard" ca e alta masina...Stima
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #17
      salut tuturor care citesc
      am citit mai sus citeva pareri bine venite ale unor utilizatori , care se lovesc de realitatea consumurilor la aceste masini.
      este stiut ca in activitatea dvs , este foarte important sa produci cu costuri cit mai mici.
      este bine de aflat si parerea unui reparatory.
      din experienta va spun ca modelele w906 sunt foarte buna . problema este ce utilizare-destinatie are masina .
      modele cu motorizare euro 5 ( motor 651) sunt destul de costisitoare . cele cu motor 646 sunt mai fiabile , dar apare in jurul a 400.000 km , necesitatea inlocuiri suruburilor la paliere . altfel se invart cuzinetii in bloc ,,, si adio motor, altul.
      in nici un caz nu achizitinati motoare euro 5 pentru deplasari scurte , cu oriri multe , cu demeraje si frinari dese ( gen afacere distributie ) baga motorina in baie . schimbati uleiulla 5000 km. e paguba la casa omului. pentru aceasta activitate luati euro 4.
      la motoarele cu filtru de particule , trebuie schimbata viteza mai sus in ture. si drumuri lungi , ptr a putea sa-si faca regenerare la filtru. aici trebuie sa indeplineasca mai multe cinditii simultan ( turatie motor -deci viteza gaze, temperatura filtru / motor.etc)
      foarte important este diferentialul . ori ai demaraj mare si viteza finala mica , sau invers demaraj slabut si viteza finala mare . cele din urma sunt pentru drumuri lungi . vei avea economie la combustibil la drum lung . asta daca nu ai sofer vreun taximetrist.
      trebuie retinut ca consumul nu inseamna numai motorina . trebuie avut in vedere si consumul de ulei, planetare, supape EGR, ambreaje, curele si role , etc.
      acolo sunt banii dvs.
      o problema la aceste modele mai este ruperea sasiului deasupra puntii din spate. asta datorita supraincarcarii, si repartitiei proaste a greutatii.
      exista o rezolvare definitive oferita de nemti la aceasta problema. se gaseste greu materialul , dar se poate . e un otel mai special.
      in nici un caz montarea de perne intre punte si sasiu . efectul este exact ca si cum ai rupe un bat pe genuchi.
      daca am fost de folos cuiva , multumesc pentru timpul acordat.
      oricind la dispozitia dvs pe office@mbexpert.ro
      bafta

      Pentru a doua oara te rog sa scrii conform regulilor casei.
      Last edited by cutaresku; 06-11-2013, 14:30 PM.

      Comment


      • #18
        Daca mai gasiti prin Germania sau prin alta tara luati un 312d sau 310d este tata lor, in ziua de azi pana si dubele au devenit prea consumabile.

        Comment


        • #19
          Aprob, aprob pozitiv. Mai exista motor Sprinter, modelul nou care sa ajunga la 1 mil km ? Eu am incercat si CDi, modelul 2000 - 2006 si ulteriorul 2007 - prezent. Tot la un 312 am ramas. Stima ..

          Comment


          • #20
            Deceneu, spune-mi te rog atunci ce parere ai de motoarele euro 6. Au rezolvat din problemele celor Euro 5 ? Un alt motiv pentru care multi posesori de sprinter dupa 2006 se plang, este grupul/diferentialul/puntea spate si cardanul. Am o banuiala ca aici are o mare influenta incarcarea excesiva a masinii. Multumesc de sfaturi!
            Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

            Comment


            • #21
              Nu cred !!!La firma unde am lucrat,tocmai vorbeam cu cineva de acolo,a picat grupul la un 313 cdi , 2008,la 220000 km, asta dupa diverse probleme enumerate prin diverse topicuri de aici legate de fiabilitatea acestor modele(rulment intermediar cardan de 2 ori,cardan,ambreiaj,volanta etc...).Masina e cumparata din Romanica de noua,asta apropo de sfaturile de a-ti lua de afara, si poate fi acuzata de orice cu exceptia greutatii si a ...talpei.Sunt proaste...Si inca ceva, vorbeam zilele astea cu un mecanic bun, ca daca la modelul vechi mai merge sa stai cu o volanta care incepe sa bata,la modelul dupa 2006 daca bate volanta rupi direct arborele cotit de la masina...Halal masina...Stima...
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF