Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

316 vs 318 vs 319 dupa 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 316 vs 318 vs 319 dupa 2007

    Salutari tuturor cititorilor!
    De ceva vreme am intrat si eu in hora transporturilor si datorita tendintei de dezvoltare am inceput sa achizitionez masini de transport. Pana acum nu am avut nici una din gama Mercedes datorita pretului mare de achizitie la masini noi si problemelor la cele sh.
    Problema este ca doresc ( la toamna, iarna sau primavara cel tarziu ) sa achizitionez o duba de 6 epw si singurele de pe piata ce ofera aceasta capacitate sunt Sprinterele, Crafterele, Transit si Iveco. Momentan detin mai multe Peugeot Boxer ( carosat si bena cu prelata ) 2004 -2010 si sunt relativ multumit de ele, deci nu am experienta cu alte marci.
    De ce 316, 318 sau 319 , pentru ca doresc masini rapide capabil de curse sprint cu viteza medie peste 80 km/h, care sa ofere un confort sporit soferilor ( de aceea generatii noi ) gen aer conditionat, tempomat, mai putin zgomot, eventual scaun pe perna de aer. Alt criteriu pentru care aleg generatii noi de masini este imaginea firmei in fata clientului ( credeti-ma conteaza mai ales pentru persoane fizice ).
    Totodata as dori sa montez un carlig de remorcare dupa masina si sa atasez o remorca de volum cu masa maxima 2000 kg, deci un motor potent nu doar ca ar suplini greutatea in plus dar ar pastra in parametrii timpi de tranzit ( comparativ cu 311/313 ).
    Modelul 315 pica din discutie datorita numeroselor cazuri de defectare prematura ( aprox. 300.000 km ).
    Deci intrebarea este : 316 ( euro 5, 2.1, 163 cai ) , 318 ( Euro 4 , 3.0 , 180 cai ) sau 319 ( euro 5 , 3.0, 190 cai )?
    Multumesc !
    Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

  • #2
    Salutare,te pot ajuta cu cateva sfaturi care poate, te vor ajuta in alegerea ta.Aseara vorbeam exact despre aceeas problema cu un prieten din Buzau ce se ocupa de tractari auto.A dus la service,516 cdi, din 2010(e cea cu punte dubla dar cu acelas motor euro 5 de pe 316) care la 49000(patruzeci si noua mii)km a pocnit motorul si a fost schimbat la reprezentanta in garantie.Respectivul avea mai multe si a spus ca in general nu ating 300000 cu motorul original.Poate fi un caz,dar e bine de luat in seama.
    318,319 sunt de luat in seama dar ,in functie de modul de exploatare pot ajunge ,in oras pe la 16-17% consum si afara 14-15%,lucru demn de luat in calcul in momentul achizitiei.
    Ca si imagine a firmei sunt de 10, ca si putere si deplasare iar la fel,singura mare problema este ca absolut tot modelul nou de Mercedes are mari probleme de fiabilitate fata de modelul anterior 2001-2006,lucru recunoscut de aproape toata lumea!!!!
    De stiut,daca o luati de noua puteti alege versiunea maxi de 4,7m podea,7 ewpl si de preferat cu suspensie pneumatica pe perne de aer,scutind astfel o gramada de probleme legate de suspensie si de repartizarea greutatii la incarcare,lucru ce afecteaza apoi pozitia de rulare a masinii.
    De evitat, Iveco(prietenii stiu de ce) si Crafterele,cat despre Transituri stiu ca erau recunoscute pentru rezistenta in timp,la modelele mai vechi,cele noi...nu prea stiu.
    Un mare lucru pe care il vad si pentru care va stimez,este faptul ca va ganditi la soferi, sa le oferiti un minim de conditii umane pentru a-si putea desfasura activitatea,lucru rar intalnit la patroni in zilele de azi.
    Tot ceea ce v-am scris,sunt lucruri pe care eu le-as lua in seama,asa ca daca te va ajuta cu ceva, ma bucur sa fi fost de folos.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      315 si 316 e acelasi lucru si 318 cu 319 excat acelaeasi motoare ( despre asta sa mai discutat pe aici ) 2,2 (311,313,315,316) e motorul de mercedes care a fost si pe vechea generatie ( cu alta injectie delphi) cade la 300 000 de miii datorita servisari de 2 lei mai exact filtru de particule ( care se schimba la 160 000 km) sau se scoate daca vrei sa-ti iei de o grija dar la modelul asta consumul se situeaza in niste limite zic eu rezonabile 12% in regim normal pentru furgon
      318 si 319 e noul motor ( care a luat locul celui de 2,7 316 ) v6 foarte reusit mai putin partea de consum de combustibil cu care personal am ajuns la 19 % la autostrada un pic cam mult ( cei drept si incarcat la maxim 7,5 tone masina +remorca plus kilma de autocar )
      Si ca concluzie 315/316 e alegerea mea tinand cont si de consumul de combustibil

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos de sfaturi ! Ma bucur ca acest forum are pasionati si membri care nu se ascund sa isi impartaseasca experientele.
        Legat de 316-le nou eram sigur ca este 315 cu putin cai in plus, acelasi cuplu cred, si , din pacate, aceleasi probeleme ( 2.1 -le ).
        Legat de 318/319 nu credeam ca are un consum asa mare.
        Singura varianta care mi-ar surade este cea maxi ( nu XXL ) , 6epw. In opinia mea ar fi , repet pentru afacerea mea, cea mai buna varianta deoarece detin deja masini de 8epw , intra-devar prelate, si 4 epw ( 1 bucata fabricatie 2004 care si acuma merge Romania - Franta - Romania 60 ore doar cu pauza de alimentare/descarcare/incarcare - 2 soferi ), plus acel supliment de greutate 100-150 kg cred , care de multe ori e diferenta intre un somn linistit/sofer nestresat.
        Alta solutie/aspect, care abia acum incep sa il inteleg, este 213-le , o masina de 4epw daca nu ma insel ar fi varianta maxima, cu o greutate utila de 1.000 kg dar care are un mare avantaj spre exemplu in Germania unde nu mai e nevoie de foaie de parcurs ( Tageskontrollblatt daca nu cumva gresesc denumirea ), plus acea licenta viitoare de transport pe Romania, care s-ar putea sa se adreseze utilitarelor cu MMAT intre 2.8 si 3.5 T. Credeti ca aici ar face fata mai bine mai putin ( sper ) problematicul 313 ?
        Sper sa primim vesti bune si de la alti utilizatori de 318/319 legat de consum.
        Multumesc Cristi Nazarov si Ionut1410 !

        P.S. Saptama asta trebuie sa semnez actele pentru un Jumper ( Citroen ) cu motor 3.0 HDi. Sper ca multele ore de citit pe forumuri poloneze alaturi de google translate sa nu fi fost degeaba legat de acest model, apreciez ca aici mi s-a raspuns la cateva ore dupa ce am deschis topicul , spre deosebire de forumul concurentei unde am deschis un topic asemnator ( legat de motoarele lor ) de mai bine de 8 luni fara sa fi primit un raspuns
        Last edited by firepcmaster; 05-21-2013, 22:47 PM.
        Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

        Comment


        • #5
          Din cate citesc in continuare,desi ma repet,constat cu surprindere ca esti pintre putinii pe care ii intereseaza si confortul soferilor.In cazul acesta,exista posibilitatea sa fii pintre exceptiile care intaresc regula si anume sa constati ca orice model ai lua va depasi nr de km facuti fara a avea probleme!!!Soferii stiu de ce!!!!
          E bine de stiut problemele unui motor atunci cand il cumperi,dar,cred ca cel mai mare factor care influenteaza fiabilitatea lui este exact modul de exploatare!!!Multi spun ca , "cutare" model consuma mult dar nu specifica ca pune 3 t in loc de 1 si merge cu 150km/h, apoi ca a cedat motorul si consuma ulei dar el face schimbul cand isi aduce aminte si pune "ulei de la Bunicuta" si atunci cine e de vina masina sau omul???
          Inca o chestie de care, eu cel putin, am tinut seama la cumparare este si acest forum pe care poti afla o gramada de chestii necesare, pe care la alte marci,vorba ta,stai cu lunile sa afli un raspuns,simplu la o mica problema.
          Acum,daca tot vrei sa o cumperi noua,eu te-as sfatui sa o iei din Germania( e alta masina fata de cea comercializata in Romania, 100% sigur!!!! )cu garantie cu tot,poti face leasing international ca pe la voi prin zona sunt destule firme ce se ocupa de asta,plus ca poti gasi,daca ai rabdare sa cauti,masini de showroom care au fost de prezentare,cu maxim 2000-3000 km in bord,de obicei vin fuul dotari pentru a fi prezentate si la care ai si un pret redus pe masura,destul de semnificativ( nu ca la romani care iti dau "optional" volan si pedale si un bidon de lichid de parbriz gratis!! ).
          Cat priveste Citronelul...sa ai noroc la el !!! Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            211 213 215 si 216 nu exsita varinata lunga ci doar medie si oricum nu scapi de licenta ca are 2800kg 211 213 si 3000 kg 215 si 216 iar in lege era specificat de la 2,4 la 3,5 si nam mai inteles un lucru daca vrei cu prelata sincer nam vazut nici un 2xx cu prelata toate sun 3xx

            Comment


            • #7
              Nu doresc sa achizitionez masini cu bena/prelata, momentan ajunge. Problema mea din acest moment sunt acele curse sprint (ex: 2300 km in 30 ore ) care necesita masini performante, agile, care sa nu aiba probleme la viteze mai ridicate. Cel putin la cele care le detin pana in prezent este o mare problema bariera de 100 km/h ( viteza reala pe GPS ) legat de consum si viata motorului. La cele cu prelata daca ai aproximativ 1000 kg incarcatura + 2.300 greutatea lor ( reala cu tot cu sofer si jumate de rezervor ) in momentul in care ai trecut de 90 km/h pe GPS nu mai ai consum de 9,5 % , treci la 10,5, 11, 12 si chiar 14 la 115-120 km/h ( repet , viteza reala ). Nici nu visez sa merg cu 130 km/h pe distante lungi. Datorita volumului mare de aer dislocat motoarele trag foarte greu. Cursele acestea de sprint se fac cu marfa usoara ( cea mai grea a fost de 1000 kg, iar in proportie de 80% nu depasesc 1-4 paleti si 300 kg ). Raspunsul logic la intrebarea mea ar fi o varianta mica , 4 paleti, dar ce te faci cand ajungi cu masina la descarcare in Spania, spre exemplu, si te suna alt client ca are de luat 5-6 paleti ? Degeaba te duci foarte bine ca pret pe tur, daca la retur nu iei nici jumate din bani deoarece sunt foarte rare acele curse in care prinzi sprint tur-retur.
              211 , 213, 215, 216 era o paranteza, o alternativa la 3xx , si am vazut lunile trecute cateva variante cu lada ( scurta, maxim 3,3 m ) pe anunturile din Germania.
              Nu cred ca este o problema asa grava legata de consum. Intrebarea mea era ce consum scoate un 313 , un 315/316 si un 318/319 la o viteza de 120 km/h ( pe GPS ) sau 130 km/h pe bord ? Cred ca pe la aceasta viteza consumurile se egaleaza. Cred ca la o viteza de 90 km/h motoarele de 3.000 poate consuma mai mult, dar dau un exemplu: cand studiam problema cu motaoarele de 2.2 ( 120/130/150 cp = Puma aka Ford ) si 3.0 ( Iveco ) din grupul PSA ( Peugeot , Citroen ) pentru inceput am fost incantat de diferenta de cai putere, diferenta de cai putere care pentru aceste autoutilitare sunt ferm convins ca nu au un aport semnificativ. Abia dupa ce am studiat mai multe pe internet legat de motoare am ajuns sa compar curbele de cuplu de la cele 2 motoare. Pe varianta de 2.2 HDI ( 120/130 cai ) cuplul maxim ( 320 NM ) apare de la turatia de 2.000 rpm si se duce ( daca mai tin eu minte bine ) pana pe la 3.000 rpm, in timp ce 3.0 HDI are un cuplu maxim de 400 NM si apare de la 1.400 RPM si merge, probabil, tot pana la 3000 rpm, asta inseama ca acest motor are un cuplu mare de la turatii mici, deci compenseaza ( cred eu ) diferenta de consum prin pricina acestor turatii mai mici prin care motorul are randament ( ca sa urci o panta nu trebuie sa ii dai inferioara in acelasi punct ca la motorul mai mic - exemplu poate putin stupid ).
              Last edited by firepcmaster; 05-22-2013, 19:28 PM.
              Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

              Comment


              • #8
                Acu nu te supara dar cred ca dai prea multa atentie detaliilor minore 1 mercedesu e masina si aici nu ma refer la motoare ( din experienta ) iti spun motoarele toate duc intretinute macar 400 - 500 de mii diferenta apare ca ce e pe langa si de aici apare diferenta un rulment , un etrier, o turbina, ventilator , instalatie electrica , etc in general daca ai noroc la un mercedes nu faci nimic pana pe la 4-5 sute de mii decat consumabile pa cand la iveco si renault ( de astea am mai avut ) mamam mama am mai cumparat cate o masina in piese de schimb ( ca valoare )
                revenind la problemele tale cele cu partea de cunsum pe vechiul model motorul de 2,2 e un paradox creste consumul doar daca pui pe el ( greutate ) si pe vito de ex cam tot ata consuma ca pe sprinter eu as lua maxi xxl ( aici mai intervine si partea cu greutatea sa nu ai probleme la xxl sarcina utila e undeva la 1200 kg fata de 1500 la maxi )

                cat despre consum modelul nou undeva la 12 la suta pana in 3000 rpm incarcat normal
                si mai intervine si raportul de transmisie cu cat e mai lunga ( de fuga ) cu atat stai in mai putine turatii la aceiasi viteza deci apare o mica diferentza la consum

                Comment


                • #9
                  De acord ca intretinerea si utilizare unui Mercedes bate pe umar toata concurenta, mai ales daca si cel care merge cu ea are grija.
                  Cat priveste mersul 4-500000 de km la variantele noi ,fara sa ai probleme sau fara sa schimbi cel putin un motor...am mari rezerve...
                  Ma uitam ieri pe mobile.de si vedeam Sprintere,model nou cu turbine,motoare noi schimbate la 120000-200000 de km lucru care cam lasa mult de dorit.Altceva,sunt multe de vanzare cu 60-90000 de km lucru care la modelul vechi nu prea-l intalnesti.Asta spune multe despre acest model.In final,fiecare mai este si cu norocul lui...Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    la mine la 630 000 km a cedat motorul ( cu filtru de particule anulat si fara catalizator ) si uleiul schimbat la 15000 nu 30000sau 45000,daca nu incalzesti motorul tot atat tine in mare acelasi motor

                    Comment


                    • #11
                      Am mers pana in Grecia alaturi de un 311 din 2008.Masina mea tot 311 este dar din 2001.Eu am avut vreo 350 kg modelul nou 1000 kg.Eu am avut consum de 8.1% el undeva pe la 9%.Am mers in coloana.Diferentele dintre ele se vad pe autostrada.Modelul nou are sase trepte este mai rapid dar nu cu mult.Ambele masini sunt modelul maxi.Poate te gandesti si la un 311 cdi modelul nou.
                      Cineflorix trans srl

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Pt. modelul nou, daca il cumperi de nou, ai posibilitatea cutiei automate 7G-tronic cu grup lung, care pe 3000 V6 E5 190 CP CRED eu ca este ce iti trebuie tie. Repet CRED, nu STIU. Colegii care au mers sa dea un feedback, pt. ca si eu ma gandesc la unul si cam ce iti trebuie tie imi trebuie si mie. Drumuri bune

                        Comment


                        • #13
                          Daca mi se permite si mie o parere...
                          - am mai avut Transit..iar fata de Sprinter..piesele sunt ff scumpe si de calitate indoielnica... Asa ca sunt de acord cu afirmatia...ca Sprinterul...e mai confortabil,mai fiabil,...mai de calitate,rafinat.. fata de alte dube... Eu unu' consider Iveco tractor....in afara ee carat greutate..nu e bun de nimic...

                          - orice masina/duba o ai asa cum o exploatezi si intretii.
                          - Sprinter 2006+ se stie ca au probleme la capitolul fiabilitate...315 in special... si sunt mai pretentioase...la orice capitol
                          - conduceti un 318/319...si apoi va asigur ca nu va mai dati jos din el ...consumul...e relativ..parerea mea ca merita, pana la urma e o masina care isi produce singura banii.

                          Ii dau dreptate lui Cristi...in legatura cu ce se gaseste pe mobile.de.... Aceiasi situatie..e si la modelul cu punte dubla 411,413...care au preturi mult sulerioare modelului nou...oare de ce? Pt ca nemtii stiu ce e bun si fiabil...si au pret...ca sa nu mai zic de 416....care pot spune ca e Sf Graal al dubelor(cel putin al meu).
                          La fel si recomandarea mea..sa cumperi de afara,chiar daca te duce mai scump cu taxe,transport..etc....

                          Am avut Transit 2004....apoi dupa un an de la vanzare..am cautat din nou Transit dar dupa 2007-total dezamagit. Am incercat Iveco-tractor.... la Peugeot,Fiat...nici nu m-am uitat..avand acelasi motor si tractiune fata... Cand m-am urcat in Sprinter...eu nu m-am mai dat jos decat sa fac actele dee vanzare-cumparare

                          Comment


                          • #14
                            Un lucru bine atins,cred ca pentru fiabilitatea,viteza si consumul unei dube conteaza foarte mult tipul de grup ales !!!Un lucru de care nu multi tin seama pentru ca degeaba motorul produce putere daca nu este folosita si repartizata cu cap!!!! Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc de sfaturi ! Cred ca incep sa ma uit dupa Sprinter. Din pacate, in Romania, bancile sunt o mare bataie de cap, la ora actuala. Trebuia sa achizitionez un Jumper cu motor de 3.0 . Credeti ca am putut sa iau un amarat de credit pe firma de 7.000 euro ( bani de rulaj ) pentru care garantam cu masina. Pretexte care mai de care mai tehnice: ba ca nu aveti conturile la noi si nu faceti rulaj prin noi, ba ca nu aveti un an de activitate, ba ca nu aveti proprietati pe numele dumneavoastra, ba ca una, ba ca alta, reveniti peste 6 luni, dar TOATE aceeasi expresie la sfarsit: " haideti sa incercam peste 6 luni". Asa ca urmatoarea varianta ar fi leasing masina noua. Deja am fost la Peugeot saptamana trecuta, urmeaza Fiat, Citroen, Mercedes si VW. Sa vedem poate gasesc ceva masini la lichidare
                              Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF