Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Multumesc, MERCEDES!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc, MERCEDES!

    Sprinter 316 CDI 2002, cu motor/turbo neschimbat, original. Sa lasam imaginile sa vorbeasca...

    Am masina noua! Yeeeeee!!!
    Attached Files

  • #2
    Felicitari! Inprimul rand soferului pt intretinere,service. Asta da "masina care face toti banii"

    Comment


    • #3
      Arata-ne mai multe poze si cu restul masinii te rog,sa vedem cum se prezinta !
      Felicitari!
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • #4
        Unii incearca sa ascunda ca masina lor are X mii de Km iar altii se mandresc...asa ca felicitari si sa ai bafta la masina si inca multi km fara evenimente!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Felicitari. Masina o ai de noua ? Oricum, Fac pariu ca mai duce inca atat ! Nu o vinzi ?

          Comment


          • #6
            Turbina 1.000.000 km ? A trecut 1 aprilie ...

            Sa nu mai intreb de chiulasa care e consumabila ...
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Mercedesul ramane the best,nu cred ca cu alta duba de aceeasi clasa parcurgeai atatea km fara sa ii faci motorul.

              Comment


              • #8
                @juice_2407 Multumesc!

                @MTZ Masina am cumparat-o personal in Germania in Iulie 2008 la 228k km.

                Inainte de toate, voi face o precizare. La 321k km s-a spart capul unui piston. Mai exact, a sarit o bucata din el de grosimea unui pix (problema des intalnita la ele din cauza injectoarelor neschimbate la timp). Am desfacut motorul, am inlocuit pistonul (SH), la o inspectie amanuntita mecanicul a mai descoperit inca doua pistoane ce aveau cate o mica fisura si le-a inlocuit si pe acelea. A folosit aceeasi segmenti ai masini. Practic a schimbat 3 pistoane SH, restul a fost intact. Camasile/segmentii nu au fost afectati. Pe acelasi mecanic ce mi-a reparat masina si am fost f. multumit l-am sunat cand avea 918k km ca sa-l felicit ca masina merge de atunci. Cand i-am zis cati km are acum, a zis sa-i fac urgent o vizita ca sa-i schimbam cuzinetii. L-am ascultat si bine am facut. Cand a desfacut, un cuzinet arata foarte rau si a zis ca daca mai mergeam putin cu el asa, ma lasa in drum.

                @Ford_V6 Dupa cum spunea si colegul @juice mai sus, lasand putin modestia la o parte, si eu cred ca un merit destul de mare il are soferul. Motorul nu l-am menajat, adica l-am dus si il duc mereu peste 3000 rpm, ceea ce ajuta turbina sa lucreze la capacitate. In poza cu fata desfacuta se efectua operatiunea "spalare radiatoare". In fiecare an fac asta, iar motivul pt care chiuloasa e cea originala e faptul ca sunt mereu cu ochii pe indicatorul de apa. La rampe mai mari/lungi, cum vad ca apa incepe sa creasca, opresc AC-ul si pornesc caldura. Asta ajuta ca motorul sa se raceasca. Cei care cunoasteti putin principiile mecanice intelegeti ce rol important joaca racirea.

                Singurul ulei pus in masina a fost si este Castrol Magnatec Diesel 10W40. Am avut tot felul de tentatii sa cumpar Mobil1 sau alte diferite marci la butoaie de 60L care m-ar fi ajuns la jumatate de pret dar am rezistat cu brio. Intervalul de schimb: 14-15k km.

                Am schimbat: 5 injectoare (mereu noi, nu SH), regulator presiune din rampa, am anulat EGR, am schimbat 2 cutii de viteze (a doua din cauza unui rulment de pe volanta care s-a gripat si a stricat axul cutiei), o bucata de cardan (partea din spate), am reparat Webasto care nu functiona cand am cumparat masina si am schimbat si reparat cateva blocuri de ABS (problema inca nerezolvata si neidentificata). Schimb sau repar ABS-ul, merge 7-10k km si se strica. Iar pe tester nu spune cauza, spune doar defectiunea: "Return Pump". Imi prajeste pompa de ABS. Am obosit sa mai cheltui bani pe asta, merge asa de ceva vreme. In mare cam astea-s stricaciunile majore. In rest, caseta directie/pompa servo-directie originale, compersor AC original (abia acum am schimbat un rulment care zornaia) si cam atat.

                Masina circula saptamanal in Italia (transport persoane), imi place f mult si nu ma despart de ea degraba pt ca e foarte dotata:

                -AC fata/spate (cel din spate e original si e o optiune f. rara la masinile astea)
                -Tempomat
                -Sirocou Webasto cu programare si pornire independenta de motor
                -Sistem suplimentar de incalzire pasageri spate
                -Geamuri/oglinzi electrice
                -Inchidere centr.
                -Airbag sofer si pasager
                -Senzor ploaie (din nou o optiune rara)
                -Parbriz cu incalzire
                -Cotiere scaune

                Tot ce am enumerat mai sus functioneaza inca pe masina.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  O poveste de succes!!!
                  Asta da masina sa traga cu casa, si sa produca bani. Raportat costuri reparatii/intretinere la numar de km,randament, ce a produs...100% Sprinter-ul iese invingator.
                  Cred ca cea mai buna urare e...sa ii mai dai inca o data km peste cap

                  Comment


                  • #10
                    Sa o stapanest sanatos !!

                    Comment


                    • #11
                      De admirat. Cu Castrol nu-s convins, desi tie poate iti prieste. Insa regula este daca ceva merge bine trebuie continuat asa.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Felicitari si la multi kilometri in continuare, trebuie sa imi dai si mie ceva informatii cu privire la mecanicul tau, mai ales ca ieri am spart un piston din cauza unui injector, ca sa nu iti mai spun de palier, cuzineti si arbore..., astea le-am bagat intr-un subiect nou tot astazi.
                        transport marfa

                        Comment


                        • #13
                          Daca te pot ajuta cu ceva, cu placere!

                          Multumesc pt. urari!

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari pentru intretinere si grija fata de acesta masina.

                            Mai cunosc pe cineva (un fin de-al parintilor mei ) care are un Sprinter si a facut milionul de acum jumate de an.Acum cred ca are din nou vreo cateva mii.

                            Face cu el curse Galati-Tecuci

                            De abia astept sa fac si eu macar pe jumatate din cat ai facut tu ,fara probleme grave
                            ____________________________________________

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc! Sprinter-ul care a facut milionul are motorul original?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF