Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita pus chip tuning pe Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mai bine cu nitrometan............ Zboara
    Vis a vis de ulei 2t :sa stii ca functioneaza si cu ulei de la bucatarie ars si filtrat.
    in schimb cu ajutorul chip-ului eviti treaba asta de chimist ( 2 masuri de ulei la 8 de motorina) mai ales cind multi din furnizorii de produse petroliere deja o fac.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
      Incearca cu ulei 2T in motorina. Ai sa vezi o diferenta majora si la consum si la performanta.
      E un topic aici pe forum despre asta.
      Am intrebat si pe acolo dar nu a raspuns nimeni,inca..La un Sprinter 2,7 cdi an 2001 crezi ca ar pute face rau???Ce proportie de ulei ar trebui la 80 litri de motorina,100-150-200 g ??Despre ce ulei sa folosesc pot spune ca sunt lamurit,dar ideie si cat costa si pe unde gasesti mai ieftin,daca nu cer prea multe???E unul sincer,am fost convins de ce am citit si sincer sunt hotarat sa experimentez asta.Mai raman detaliile de pus la punct.Mai ales ca ma gandesc sa trec Prutul la vecinii moldoveni,sa alimentez si tocmai faptul ca motorina lor e mai "uscata" era o problema.Totusi cred ca e mult mai bun uleiul in motorina decat chipul pe motor.Pararea mea,care este.. . Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #33
        Daca tot doresti o solutie ieftina pune petrol lampant maxim 15%. O sa mearga foarte bine plus ca nu congeleaza iarna. Pentruulei nu stiu proportiile ( ma refer la ulei de motor).

        Comment


        • #34
          Salut ! Nu sunt un expert in treaba asta cu uleiul. M-am sfatuit si eu cu cateva persoane care baga ulei 2T de ceva ani buni si nu au avut absolut nici o problema.
          Eu am pus prima oara 250 de grame de ulei 2T de la Agip ( e important pentru ca nu are coloranti in el ! ) la un plin de 60 de litri- pentru a curata motorul si instalatiile . Am constatat ce e totusi prea mult si acum pun doar 100 de grame la un plin.
          Cred ca la 80 de litri de motorina poti sa pui fara probleme 150 - 200 de grame de ulei constant, dupa ce il amesteci separat intr-un recipient ( o sticla ) cu motorina.
          Altii spun ca poti sa pui mult mai mult ulei , pana in 500 de grame, dar nu cred ca e recomandat.

          Cel mai bine e sa incepi cu mai putin ulei si sa vezi tu care e efectul pe masina, dupa aceea sa decizi la ce cantitate sa te opresti.

          Dar neaparat trebuie ulei 2T Jaso-FC , nu alt tip de ulei care nu arde complet.

          Comment


          • #35
            Faza cu gazul lampant o stiu de mult,problema e ca in Galati gasesti mai repede heroina probabil decat gaz lampant,ca eu nu am mai gasit de ani buni.
            Apoi cred ca te referi sa iau ulei de la o benzinarie Agip,dar si aici e o problema ca nu avem asa ceva(bun ,o sa iau din tara cand plec asta nu ar fi asa problema).Eu am un prieten cu un magazin de piese auto si ma gandeam sa vorbesc cu el sa aduca,nu stiam ca trebuie neaparat o marca anume,cat priveste tipul 2T Jaso-FC asta am notat de pe topicul dedicat.Ai idee si ce pret este si ce cantitate are bidonul??Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #36
              Interesanta treaba asta cu uleiul in 2 timpi, deocamdata m-a pus pe ganduri...si pe cautat/documentat pe net.
              De cand am duba, aprox. 50mii km, alimentez numai Petrom, sortimentul euro5, sau cum ii spune....(cel mai scump), care ar avea aditivi inclusi, iar de vreo 5mii km, notez km, litrii motorina de la plin, la plin....asa ca as putea face usor o comparatie, consum,performante...

              Comment


              • #37
                Poti sa iei orice tip de ulei 2T. Ideea este sa nu aiba coloranti in el pentru ca nu se ard asa cum trebuie. Cred ca la orice benzinarie gasesti ulei 2T Jaso FC ( Jaso FC inseamna ca uleiul arde complet si nu raman reziduuri in motor ).
                Eu am luat de la Agip pentru ca mi s-a parut cel mai curat. dar poti sa incerci si alte marci fara probleme.
                Ca si pret m-a costat 26 de RON 1 litru.

                Am incercat si eu cu motorina mai scumpa dar nu am observat nici o diferenta, dar crede-ma ca vei observa din prima zi o diferenta dupa ce ai pus ulei.
                Last edited by Guest; 03-23-2013, 20:56 PM.

                Comment


                • #38
                  Sa inteleg ca bagand ulei de 2T in motorina scade consumul sau prelungeste viata injectoarelor ???

                  Comment


                  • #39
                    O metoda recomandata de Mercedes este folosirea de zeama de varza.Sa vezi atunci putere consum mic si este ecologica.Serios acum nu cred ca putem fi mai destepti decit nemti.
                    Cineflorix trans srl

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by free ride View Post
                      O metoda recomandata de Mercedes este folosirea de zeama de varza.Sa vezi atunci putere consum mic si este ecologica.Serios acum nu cred ca putem fi mai destepti decit nemti.
                      Asa ma gandeam si eu,referitor la uleiul de 2T.....
                      Am avut motociclete cu motoare in 2T racite pe aer(temp de functionare mult peste 85-90 grade+turatii ridicate)si oricat de bun ar fi uleiul tot lasa calamina....

                      Eu bag benzina in motorina,cam 10%,cand este sub -10 grade afara si alcool izopropilic ca sa nu faca vreun dop de gheata pe undeva.....in rest...bidon,palnie cu sita fina.....de unde se gaseste

                      Comment


                      • #41
                        Petrol lampant il gasesti la metalo-chimice. Daca te uiti pe o sticla de aditiv de motorina o sa vezi ca este compus din petrol lampant. Daca mergi cred ca pe linga o zona cu rafinarii nu-ti va fi greu sa gasesti....

                        Comment


                        • #42
                          Motorinele si benzinele actuale de iarna contin toti aditivii de care e nevoie. Mie mi-a pornit mereu fara probleme orice masina pe injectie, benzina sau motorina, oricat de frig a fost.
                          Dar suntem off-topic.

                          Comment


                          • #43
                            Nu cred sa fim off-topic pentru ca acest topic a pornit tocmai din ideea de a pune acest chip pe ea pentru a scade consumul,mai putin a creste puterea de care omul spunea ce e multumit.Ca am largit putin barierele acestui subiect eu zic ca e benefic pentru cititori.
                            Ca unii cred sau vor sa incerce acest experiment pe masina personala eu zic ca e de bine pentru ca avem mai multe pareri cat de cat verificate.Ca vrei sa iei piramidon sau "zeama de varza" e alegerea fiecaruia,in fond si nu cred ca trebuie criticata.
                            Eu unul raman la parerea ca e mai ieftin si e mai sigur de incercat o varianta cu ulei 2T(daca stai si citesti putin iti dai seama ca rau nu poate fi si aici ma refer cel putin la motoarele pana in 2005-2006 fara filtru de particule si alte mii de senzori) decat varianta cu chip tunning-ul la motor.Iar pe de alta parte imi este greu sa cred ca toti cei care au scris de bine despre aceasta solutie,au rafinarie de ulei acasa sau sunt urmasii lu JR Ewing,incat sa faca lobby pentru aceasta solutie.Ceva adevar tre' sa existe.Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #44
                              Eu unul m-am hotarat sa incerc aceasta metoda cu uleiul 2T. Am citit, documentat pe diverse site-uri, forumuri...si efecte negative nu ar rezulta. Acum...cat de actualitate sa fie problema cu calitatea motorinei sau ce afla la baza acestei "legende" ramane sa se convinga fiecare....eu vreau sa incerc.

                              Am cumparat astazi ulei 2T Mobil, semi sintetic...la 30 lei....iar vanzatorul(persoana cunoscuta) mi-a zis ca de mult se practica chestia asta...si el pune, dar mai ieftin, ca nu e nici o diferenta.
                              Problem a....am citit pe eticheta si acolo zice clar, sa nu fie amestecat cu motorina. Cum dracu' vine asta?

                              Comment


                              • #45
                                Sa nu fie amestecat cu motorina?????Hai ca asta e buna...Poate ne lamuresc cei care deja folosesc.Sau se scrie asta tocmai din politica de a nu folosi multa lume???Stima.
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF