Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita pus chip tuning pe Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Zeus View Post
    Ai omis regulamentul printre altele. Ai WARN.
    Acum am citit regulamentul. Scuze!

    Comment


    • #17
      In principu daca o sa mergi in normal consumul o sa scada cu 5- maximum 10 % deoarece nu o sa mai ai asa de multe schimbari de treapta de viteza ( regimuri tranzitorii)

      Comment


      • #18
        Originally posted by alpine_clarion View Post
        da, se pare ca am omis ceva, eu nu doresc putere mai mare din chip tuning, doresc doar sa am un consum mai scazut, consumul meu fiind undeva la 10% mixt, si am auzit ca daca cipezi masina scade si consumul considerabil.
        cat despre putere...129cp sunt suficienti pentru mine.
        Mie mi se pare cam mare consumul de 10% la un 313(asta daca e versiunea de duba inchisa in 3 panouri,daca e alta varianta atunci imi retrag afirmatia )si nu cred ca varianta chip-ului e cea buna in a scade consumul,cred ca problema e la capitolul injectie sau vreo problema cu acea piesa dintre scaun si volan !!Spun asta ca am lucrat 3 ani pe un asa model,am facut ceva sute de mii de km dar aveam consum mixt frecvent de 8,mai rar spre 9 in conditiile in care faceam si distributie in oras door to door.Poate in alte conditii de exploatare,greutate sau relief,tip de caroserie,sa consume mai mult dar avand in vedere ca avem pe aici un coleg cu 311 cdi si care e "amic cu 2,5-3 tone" si nu consuma atat tind sa cred ca problema la tine se poate rezolva altfel.Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #19
          Cam asta e consumul 10 % la 313 chiar 11 in cazlul 311 cand scade sub 10 pentru varinata maxi furgon deja incep sa aiba probleme injectoarele dau prea mult pe retur singura varinata sa mai faci ceva economie e sa mergi subturat cu ea in rest obisnuestete cu consumul !

          Comment


          • #20
            Lumea se vaita de 10l/100km ).....scuze, dar cat ar trebuii sa consume o duba, avand in considerare ca 2.1l e mititel motorul....ca sa fie bine?? Plus incarcata...dupa cat de lasa sufletu' (la mine 2,5-3t....e ocazional...atunci sa vezi acul de la rezervor cum scade, asa cum te uiti la el....sau cand sari de 110-120km/h)...hai sa nu uitam si pt ce e facuta duba...eu la 9-10l/100km sunt cel mai fericit om, avand in vedere pret/calitate/perfomante/confort/fiabilitate....etc..ale Sprinterului

            P.S. Putem sa discutam despre consum si la Iveco motorul de 2.8l sau de 3.0l...unde 13,14l/100km e ceva normal , sau de consum...la prelata...etc...

            Comment


            • #21
              Sprinterul meu e varianta cu doua panouri (mijlocie), greutate maxim 2-300kg (ceramica-globulete), iar curesele mele sunt Curtea de Arges-Bucuresti , autostrada o trec cu 130-140km/h, consumul nu l-am avut niciodata sub 10%, dar din cate am observat in orasul (Bucuresti) consuma cel mai mult. Oricum, Cristi Nazarov cred ca are dreptate in legatura cu piesa dintre volan si scaun, deoarece sunt o fire grabita si nu merg cu motorul subturat , dar nici nu sar de 3500-3600 rot/min.
              Last edited by alpine_clarion; 03-21-2013, 15:18 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ionut1410 View Post
                Cam asta e consumul 10 % la 313 chiar 11 in cazlul 311 cand scade sub 10 pentru varinata maxi furgon deja incep sa aiba probleme injectoarele dau prea mult pe retur singura varinata sa mai faci ceva economie e sa mergi subturat cu ea in rest obisnuestete cu consumul !
                In spiritul constructiv al acestei discutii,vin sa te contrazic la capitolul consum 313 cdi maxi si sper sa nu fie cu suparare.Am condus cel 313 de care spuneam de la 98765 de km pana pe la 270000 pana in 2006.Ieri am stat de vorba cu cineva care lucreaza pe ea acum,are 498000 si la injectoare nu s-a umblat !!!!!!.Pana anul trecut in mai cat am lucrat la ei am mai mers si eu cu ea ocazional asa ca stiu bine masina.Cat am mers cu ea pana la 270000 aveam consum mixt 8 maxim,dar rar cei drept 9 %.Spun asta in conditiile in care eu faceam normarea motorinei pe punctul de lucru,cei drept la 11% si stiu ce motorina imi ramanea luna de luna ca se faceau 10-11000 km lunar,asa ca pot spune ca sunt bazat cand afirm acest consum.
                Cat priveste colegul care a deschis acest topic,tocmai a recunoscut care ar fi prima problema in privinta consumuluiiesa dintre scaun si volan!!!!Intreb si eu:totusi nu e cam mult 3500 de ture ca eu si in demaraje nu trec de 3000??Si nu merg nici subturat ca nu am bani nici de turbina,nici de cardan nici de rulment intermediar.O fi bine,o fi rau ??!!?? Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  Cred ca e mult 3500rpm.... De la mersul subturatdam in cealalta extrema...
                  Doar o simpla parere :
                  - motorul ar trebui tinut, acolo unde trage cel mai bine...iar la 3500rpm...cam scoate limba
                  - s-ar putea, ca un mers de genul asta, "in forta"....sa pape si ceva ulei, mai mult decat normal
                  - ar putea duce la uzura prematura
                  Si eu schimb pana in 3000rpm...la un mers linistit, schimb undeva la 2500rpm.

                  La 3500rpm ar trebui sa am +130km/h....daca ar ava grup de fuga, ar fi alta smecherie...si nu s-ar mai forta motorul...am auzit la cineva, nu stiu daca sa cred, grup de tractiune la 3000rpm=120km/h ; grup de fuga la 3000rpm=140km/h

                  Intotdeauna, cea mai importanta piesa este soferul ....cum a patit si saraca limuzina a lui Obama

                  Comment


                  • #24
                    Ce intelegi cu "acolo unde trage cel mai bine"? Ce simti tu, adica vorbim de cuplu? Sau plaja in care puterea motorului e spre maxim?
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Ce intelegi cu "acolo unde trage cel mai bine"? Ce simti tu, adica vorbim de cuplu? Sau plaja in care puterea motorului e spre maxim?
                      M-am referit la cuplu...dupa mine as zice 1800-2700(3000)rpm

                      Comment


                      • #26
                        Iar daca mergi cu '' economie'' de la colegu treaba e mai buna

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Ce intelegi cu "acolo unde trage cel mai bine"? Ce simti tu, adica vorbim de cuplu? Sau plaja in care puterea motorului e spre maxim?
                          Prea academic si tehnic pt ce se discuta aici, Cutaresku.
                          Aici vorbim de "Trage grav" "baga" "rupe" la o masina de carat marfa
                          Mai avem de vorbit de 0-100 si top speed si treaba e legata cu funda maro.

                          Comment


                          • #28
                            La 3000 rot/min am 120km/h, o duc in 3600 cand ma bag in depasire, cu treapata inferioara, autostrada o duc in 3200 maxim.
                            Oricum mi-am luat gandul de la chip, totusi consumul de 10% este destul de rezonabil.
                            Am inteles ca se pot monta instaltii GPL pe motoarele diesel, creste puterea considerabil, mult peste ce poate sa faca un chip tuning, dar nu se omologheaza la noi in tara.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by alpine_clarion View Post
                              La 3000 rot/min am 120km/h, o duc in 3600 cand ma bag in depasire, cu treapata inferioara, autostrada o duc in 3200 maxim.
                              Oricum mi-am luat gandul de la chip, totusi consumul de 10% este destul de rezonabil.
                              Am inteles ca se pot monta instaltii GPL pe motoarele diesel, creste puterea considerabil, mult peste ce poate sa faca un chip tuning, dar nu se omologheaza la noi in tara.
                              Nu creste puterea cu foarte mult si nici nuy poti baga prea mult lpg. Ideea e ca amestecul e cam 10% asa ca pe linga uzura pronuntata si risc de detonatii nu vad mare economie..........

                              Comment


                              • #30
                                Incearca cu ulei 2T in motorina. Ai sa vezi o diferenta majora si la consum si la performanta.
                                E un topic aici pe forum despre asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF