Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Atestat pt transport rutier de marfuri pana in 3.5 tone

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Mi ai un pic abia la sfarsitu luni trebuie sa intre in vigoare plus ca inca nu am vazut normativele de aplicare inca cine cum si in ce conditii face controlul si pe ce criterii se considera transport sau uz personal

    Comment


    • #47
      Sa speram ca ramane in aer...

      Comment


      • #48
        Au fost ceva proteste.Am auzit la radio.Este clar mari transportatori se simt amenintati de noi.Acesta lege este scoasa pt ei.Isi bat joc de noi guvernati.
        Cineflorix trans srl

        Comment


        • #49
          Originally posted by free ride View Post
          Au fost ceva proteste.Am auzit la radio.Este clar mari transportatori se simt amenintati de noi.Acesta lege este scoasa pt ei.Isi bat joc de noi guvernati.
          Posibil ca marii transportatori sa se fi plans la ISCTR de concurenta neloiala pe care o fac cei cu pana in 3,5 To sau 8+1 locuri si de aici a pornit ideea.....

          Comment


          • #50
            A sunat un prieten la RAR si a intrebat exact de treaba asta. Raspunsul....inca nu se stie nimic, mai dureaza..cateva luni(cica) pana vin si normele, metodologia de aplicare a legii/ordonantei....

            Mai mare rasu'....cum a mai zis cineva in alt post, si prietenul meu, si eu....mai avem cate o Dacie papuc....cred ca o sa ajungem sa renuntam la dube, si bagam iar papucii la treaba

            Comment


            • #51
              ARR adica ... nu vad ce treaba are RAR cu asta

              Comment


              • #52
                Treaba asta numai de la Augustin ala,sefu` sindicatului transportatorilor pe RO,a plecat.Au fost anul trecut doua accidente prin Ungaria cu deastea de 8+1 locuri si gata,trebuie reglementare si pe segmentul asta,un mare bullshit.Nu mai departe de acum vreo luna-o luna jumate cred ca au fost intr-o singura zi trei sau patru accidente datorate in exclusivitate TIRURILOR de paraiau burtierele pe la televiziuni si atunci ce mai zice dnul Augustin?Interesul se pare ca este sa ne prinda si pe noi la cantar,deja cica au inceput astia de la ISCTR sa se pregateasca cu zeci de masini noi,cica spre Craiova plecau sapt.trecuta vreo 20.Stima.

                Comment


                • #53
                  @Snafu zeci de masini noi?
                  Ce zici tu de sute? Au Opel Astra neinscriptionate, cu camere video si cantar mobil. In + in toata tara pregatesc parcari noi doar pt isctr cu cantare incluse

                  Comment


                  • #54
                    Fratilor,la capitolul cantar eu ma declar fan numarul 1!!!!De ce? Simplu,in acest fel si casele de expeditie o sa trebuiasca sa plateasca nu sa te faca sa rupi masina cu 2-3 tone pe ea ca sa poti castiga un ban!!!Are util 1360,atata incarc si imi platesti,nu ca acum cand trebuie sa rupi masina ca sa poti castiga ceva ca ei dau bani doar de motorina si rovignete,de multe ori nici pe astia..Si vin romanii cu gandirea:lasa ca mai pun 2 paleti peste greutate si castig si eu de o gogoasa...Ca masina se rupe ulterior si bagi bani in ea...nimeni nu se gandeste...Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #55
                      @aiengi:am zis si eu din ce am vazut pe la noi prin sud pe aici,nu stiam ce e in tara dar puteam presupune,intradevar
                      pina la urma s-a mai auzit ceva concret ca de zvonuri m-am cam plictisit?ne punem tahograf,onoram masa la ARR pt. cursuri(din nou),dau masina la Mercedes inapoi...?questions,questions,questions,trebuia parasita tara la momentul potrivit,acum e tarziu,gata.

                      Comment


                      • #56
                        Se mai aude ceva cu licenta?
                        Cineflorix trans srl

                        Comment


                        • #57
                          Legea Europeana zice asa: Orice autovehicul sau ansamblu de autovehicule( de ex. 3.5t + remorca in cazul nostru) ce nu depãșește 7.5t si NU ESTE folosit in scopuri comerciale nu se supun acestei legi, adicã fara timpi de odihna sau a fi nevoie de licenta.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by cornelyu View Post
                            Legea Europeana zice asa: Orice autovehicul sau ansamblu de autovehicule( de ex. 3.5t + remorca in cazul nostru) ce nu depãșește 7.5t si NU ESTE folosit in scopuri comerciale nu se supun acestei legi, adicã fara timpi de odihna sau a fi nevoie de licenta.
                            Legile sunt varza si nimeni nu te lamureste clar ce si cum ai voie sa conduci.......... microbuz 8+1 locuri + platforma a luat amenda 4500 euro in franta, pentru ca nu a avut tahograf. Mercedes Ml are masa tractabila 3.5t cu dispozitiv de franare, deci daca legi platforma de 3.5t pe el, banuiesc ca iti trebuie si atestat si tahograf, ce tampenie................pui tahograf pe masina cu care mergi duminica la pescuit

                            Comment


                            • #59
                              Legile sunt relativ clare , cum se spunea si mai sus : pana in 3,5 faci ce te taie capu peste 3,5 pana la 7,5 daca e in scop personal nai treaba , acuma la noi peste 3,5 in scop personal nu prea se poate ca este si licenta in cont propriu , dar afara se poate problema e sa poti face dovada ca e in scop personal daca tu ai pe platforma masina lu tanti mita sau nu ce paletii etichetatii cu firma nume etc e cam greu sai explici lu nenea militianu ca e scop personal ...

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by ionut1410 View Post
                                Legile sunt relativ clare , cum se spunea si mai sus : pana in 3,5 faci ce te taie capu peste 3,5 pana la 7,5 daca e in scop personal nai treaba , acuma la noi peste 3,5 in scop personal nu prea se poate ca este si licenta in cont propriu , dar afara se poate problema e sa poti face dovada ca e in scop personal daca tu ai pe platforma masina lu tanti mita sau nu ce paletii etichetatii cu firma nume etc e cam greu sai explici lu nenea militianu ca e scop personal ...
                                Sa inteleg ca afara din RO daca transport o masina pe platforma pe care am cumparat-o eu (dovada contract de vanzare cumparare), nu am nevoie sa prezint atestat politiei. Dar cu tahograful cum e? Daca conduc un 4x4 cu platforma+masina pe ea, ansamblu care depaseste 3.5t, am nevoie de tahograf indiferent ca e in interes propriu sau nu?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF