Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mit sau adevar?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mit sau adevar?

    Sprinter 311, 2005
    Astazi, am mers 40-50km pe A1...foarte tare 120-130km/h. Zic "foarte tare" pt ca de obicei stau in 90-100km/h...si de consum, si na, consider ca e masina de treaba, nu de alergat...

    Ajuns la destinatie....am observat, ca urca mai vivace in turatie, si parca turbina se aude mai tare. (am avut E39 530d...si ala facea un sunet ca de avion)....in genul asta...parca mai fortos

    Stiu ca la masinile de generatie mai noua/ filtru de particule.chiar se recomanda la un anumit interval...sa-i dai in gura.... sa cureti turbina,filtru de particule...

    Sa fie o chestie valabila si la CDI-ul de pe Sprinter?
    Alimentez Petrom...euro5, sau cum ii spune sortimentul de motorina, cu aditivi, mai scumpa.

  • #2
    Chiar daca mergeai corect tot se curata!

    Masinile cu filtru de particule opresc regenerarea daca se depasesc 4000ture.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      E posibil sa se blocheze gemometria variabila la turbina si de acolo aceste diferente

      Comment


      • #4
        Salut
        ai curatat catalizatorul si filtru de particule ,iar cu o evacuare mai buna masina e vioaie.......

        Comment


        • #5
          Filtru de particule la Sprinter din 2005? Si eu am un 313, dar sigur nu are DPF.

          Comment


          • #6
            Ciudat...ca nu are nici macar catalizator. Pe cartea masinii, exista mentiunea "fara catalizator"....am mai avut alt 311, si nu am vazut,auzit de treaba asta...

            Comment


            • #7
              Talpa nu-i face decat bine.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Filtru de particule nu are sigur.
                La 311 din 2003 viteza care ii place ii 90 -100 km /h .
                La viteza aia al meu consuma 9 -10 l

                Comment


                • #9
                  311 din 2005 e posibil sa aiba filtru de particule sau catalizator ( deci se curata).
                  O alta cauza este ca geometria variabila s-a curatat si functioneaza mai bine

                  Comment


                  • #10
                    Eu am 313 din 2005 si iti spun sigur ca nu are filtru de particule. Cele de generatie noua au. Am facut si eu consumul la mers aproape gol cu 90 - 100 si mi-a iesit 8,5 ceea ce e super bine. In rest cred ca am undeva la 9,5 daca o alerg un pic mai tare si incarcata.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by juice_2407 View Post
                      Sprinter 311, 2005
                      Astazi, am mers 40-50km pe A1...foarte tare 120-130km/h. Zic "foarte tare" pt ca de obicei stau in 90-100km/h...si de consum, si na, consider ca e masina de treaba, nu de alergat...

                      Ajuns la destinatie....am observat, ca urca mai vivace in turatie, si parca turbina se aude mai tare. (am avut E39 530d...si ala facea un sunet ca de avion)....in genul asta...parca mai fortos

                      Stiu ca la masinile de generatie mai noua/ filtru de particule.chiar se recomanda la un anumit interval...sa-i dai in gura.... sa cureti turbina,filtru de particule...

                      Sa fie o chestie valabila si la CDI-ul de pe Sprinter?
                      Alimentez Petrom...euro5, sau cum ii spune sortimentul de motorina, cu aditivi, mai scumpa.
                      sunetul acela de avion era de la vasco-cupla, dupa ce ai mers mai tare s a incins motorul si vasco-cuplajul s a blocat. iar faptul ca trage mai tare-e doar senzatia ta.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk 2

                      Comment


                      • #12
                        @bedwap
                        Eu inteleg ca scrii de pe aifon, dar respecta regulamentul de postare, litera mare.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF