Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ULEI servo-directie Mercedes Vito w638!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare si multumesc de sfat.Acelasi sfat mi l-a dat si mecanicul meu.
    Doar ca eu am spalat instalatia cu ulei aprox 2L , dar nediluat cu motorina.

    Saptamana viitoare schimb din nou uleiul...asa ca o chestie de siguranta .

    Acum se simte diferenta.Motorul suna mult mai bine.Pompa aia vajaia in ultimul hal...daca turam motorul la 2000 ,ziceai ca-i avion)
    ____________________________________________

    Comment


    • #17
      Motorina este cea care curata de fapt. Zi-ne si noua cum este dupa ce ai facut operatiunea.

      Comment


      • #18
        Eu pentru curata instalatia de span am adoptat o metoda proprie ( mau chinuit multa vreme pompele de servo ) 5 litri de ulei cel mai ieftin ... returul din vas jos la canal .. pornesti motorul torni ulei sil lasi sa curga in acelasi timp viraj maxim stanga dreapta garantat nu mai aveti probleme cu pommpele dupa aia din cauza spanului de pe intalatie !

        Comment


        • #19
          pentru vito 639 am inteles se foloseste ulei galben. la reprezentanta costa 80lei 500ml , oare asta e singura solotie? stiti vreun echivalent la uleiul acesta?

          Comment


          • #20
            Originally posted by aicidincolo View Post
            pentru vito 639 am inteles se foloseste ulei galben. la reprezentanta costa 80lei 500ml , oare asta e singura solotie? stiti vreun echivalent la uleiul acesta?
            Litera mare, respecta regulamentul!

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #21
              E acelasi din postul initial ( febi 27 de ron ) sau atf .. da in cazu asta necesita o spalare instalatia ca nu e chiar compatibil galben cu rosu in schimb cu verde ( vw ) merge fara probleme probat de mine

              Comment


              • #22
                Salut
                Am si eu problema cu servo, de cateva zile imi merge servo sacadat, daca vreau sa iau viraj stanga sa zicem opune oarecum o mica rezistenta apoi merge bine
                Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Lichidul din vas este la nivel si nu pierde,am vorbit azi cu un mecanic si mi-a zis ca este pompa de servo dusa...
                Vito 112 cdi w638 an 2000
                Multumesc anticipat

                Comment


                • #23
                  Originally posted by rover 200 View Post
                  Salut
                  Am si eu problema cu servo, de cateva zile imi merge servo sacadat, daca vreau sa iau viraj stanga sa zicem opune oarecum o mica rezistenta apoi merge bine
                  Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Lichidul din vas este la nivel si nu pierde,am vorbit azi cu un mecanic si mi-a zis ca este pompa de servo dusa...
                  Vito 112 cdi w638 an 2000
                  Multumesc anticipat

                  salut. e foarte posibil sa fie caseta si nu pompa. daca era pompa nu ai fi avut servo. trimite-mi pm cu tel tau si vedem cum o rezolvam.

                  Comment


                  • #24
                    Salut
                    Nu cred ca este caseta de directie de vina pentru ca am verificat-o, nu are joc nu pierde ulei, iar de dimineata cand plecai cu masina incepu sa nu mai mearga aproape deloc servo, tind sa cred ca mecanicul a avut dreptate si pompa de servo nu mai debiteaza cum ar trebuii ulei...Luni ii fac o vizita si sper sa o rezolv
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by rover 200 View Post
                      Salut
                      Nu cred ca este caseta de directie de vina pentru ca am verificat-o, nu are joc nu pierde ulei, iar de dimineata cand plecai cu masina incepu sa nu mai mearga aproape deloc servo, tind sa cred ca mecanicul a avut dreptate si pompa de servo nu mai debiteaza cum ar trebuii ulei...Luni ii fac o vizita si sper sa o rezolv
                      Multumesc
                      Salut.

                      Este posibil sa fie si cum zici tu, insa in cazul in care te duci la mecanic, incearca si cu o alta pompa si vezi daca tot asa se comporta. Daca nu, atunci e ok, e pompa, daca tot asa se comporta atunci poate fi distribuitorul de pe caseta infundat, sau pot fi segmentii de pe distribuitorul casetei de vina, sau a treia varianta ar putea fi conducta de presiune infundata, turul care pleaca de la pompa si vine la caseta.

                      In cazul in care este pompa, atunci nu uita sa speli circuitul de servodirectie inainte sa montezi noua pompa.

                      Da-ne si noua de stire functie de ce rezolvi.

                      Comment


                      • #26
                        Salut
                        Am rezolvat problema cu mersul greoi al volanului
                        Am urcat masina pe elevator si mecanicul mi-a zis sa invart de volan si tot greu mergea(masina era suspendata), el a mai intampinat astfel de cazuri, asa ca nu am mai schimbat pompa de servodirectie.
                        A desfacut cele 3 suruburi de la caseta de directie ca sa o slabeasca apoi a scos acea cruce de vine prinsa din coloana de directie pe caseta, si acolo era problema....acea cruce era gripata(nu imi dau seama cum s-a putut gripa ca eu circul zilnic cu masina) a dat cu degripant bine si a inceput sa o miste in toate directiile pana si-a dat drumul...a prins-o inapoi pe axul casetei de directie si acum merge foarte bine
                        Am schimbat si uleiul de servo(dexron 2) am spalat instalatia cu motorina asa preventiv

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ionut1410 View Post
                          Eu pentru curata instalatia de span am adoptat o metoda proprie ( mau chinuit multa vreme pompele de servo ) 5 litri de ulei cel mai ieftin ... returul din vas jos la canal .. pornesti motorul torni ulei sil lasi sa curga in acelasi timp viraj maxim stanga dreapta garantat nu mai aveti probleme cu pommpele dupa aia din cauza spanului de pe intalatie !
                          Vreau sa-mi schimb si eu uleiul in caseta,te rog sa-mi spui care este returul la vas? cel care merge in pompa s-au cel care merge la caseta?

                          Comment


                          • #28
                            La caseta!
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #29
                              Vezi ca pe vas ai marcate cele doua sageti..sus si jos. Ala care vine din caseta e returul ..adica sageata in sus pe vas..
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF