Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor: Schimb bucse..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor: Schimb bucse..

    Salutare . Am un vito W638 an 2002 . Mi-am dat comanda de inclusiv toate consumabilele de la masina...si am intampinat o problema.
    Am schimbat burdufirile la planetare cu brio,pivotii la fel...bucsele mari la fel barele de torsiune ..bucse de la bara stabilizatoare etc insa problema mare este la bucsa mica ..

    M-a mancat in c*r sa o dau afara ...de bagat nu o mai pot baga .Nici pe cea veche , dar nici pe cea noua...

    Bucsele sunt de la Lemforder ...pentru inceput am crezut ca poate bucsa e de vina .Pe ea scrie W639...m-am cam speriat.
    Acum spre seara am cautat pe net detaliile bucsei pt W638 si are exact dimensiunile bucsei care le-am luat eu..deci nu cred ca ar fi probleme de incompatibilitate..

    Va rog...dati-mi un sfat despre cum sa bag acele bucse inapoi...


    De aceasta bucsa este vorba :
    Last edited by Johnny_; 08-07-2012, 21:15 PM.
    ____________________________________________

  • #2
    Sal.Teoretic se foloseste o presa.Daca nu gasesti pe cineva cu presa ia un surubcat mai gros (dar sa nu fie fix pe interiorul bucsilor) si destul de lung cat sa sa incapa pe el cele doua bucse plus bratul plus 4 saibe de min 2mm grosime fiecare plus piulita.Incepi prin a introduce 2 saibe (ca sfat intre ele sa pui un pic de vaselina ca la sandvich sa nu frece cu bucsa prea tare) api bucsa ,apoi treci surubul prin brat,apoi cealalta bucsa,apoi celelalte doua saibe (la fel cu vaselina) apoi piulita.Prinzi bratul intr-o menghina sa lucrezi usor si cu doua chei criket strangi piulita pana intra de tot bucsele.Bafta.

    Comment


    • #3
      chestia este ca bucasa este de-antregul....si am incercat varianta cu surubul si salbele mari ..si mi se umfla bucsa cand incep sa o trag spre interior..

      La celalalt brat nici nu ma gandesc sa mai dau bucsa afara..

      Din 3 buucse care le am : 2 noi si una veche poate reusesc sa fac bratul asta~X(.....

      Asa-i cand nu ai sculele necesare..
      Multumesc de sfat
      Oricum o sa mai insist pe varianta cu surubul.ALta metoda nici ca nu vad
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Pai ar fi doua variante, ori bucsa e o idee mai groasa(de nu toti fabricantii respecta intocmai marimile exacte), ori ai cilindru un pic ovalizat.Nu stiu ce sa zic eu asa mi-am schimbat bucsele pana mi-am cumparat presa care acuma zace prin tara si o sa am nevoie de ea.Si ce am uitat sa iti spun e ca dupa ce scoti bucsele vechi trebuie sa cureti cilindru pe interior.Cu o bormasina si o piatra de polizat pt bormasina cureti canalul, e posibil sa iti fi ramas ceva cauciuc de la vechea bucsa pe canal fapt pt care se micsoreaza diametru interior si nu lasa bucsa noua sa intre.Cei drept e ca trebuie sa intre forta bucsa ca sa nu capete joc in timp scurt.Bafta
        Last edited by gmihai24; 08-08-2012, 11:03 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mustang View Post
          chestia este ca bucasa este de-antregul....si am incercat varianta cu surubul si salbele mari ..si mi se umfla bucsa cand incep sa o trag spre interior..

          La celalalt brat nici nu ma gandesc sa mai dau bucsa afara..

          Din 3 buucse care le am : 2 noi si una veche poate reusesc sa fac bratul asta~X(.....

          Asa-i cand nu ai sculele necesare..
          Multumesc de sfat
          Oricum o sa mai insist pe varianta cu surubul.ALta metoda nici ca nu vad
          Salutare ! .
          Imi place ca esti tanar si entuziast . De aceea imi permit un sfat . Nu te apuca de revizii sau reparatii fara scule adecvate .
          1 - Daca nici bucsa veche nu intra , inseamna ca nu este pozitionata corect fata de locasul unde trebuie introdusa .
          2 - Curata locasul cu un shmirghel fin si unge cu ulei .
          3 - Incearca sa introduci bucsa , prinzand tot ansamblul in "falcile" unei menghine de talie mare .

          Comment


          • #6
            am rezolvat-o

            Alta viata cu totul nou pe masina acum:X...

            Pana la urma bucsele alea le-am taiat in jumate (exact) si apoi le-am bagat fiecare pe partea ei ,prin presare cu ajutorul unui surub.

            Totul a decurs perfect..
            Am rezolvat si planetarele ,le-am reconditionat desfacute bucati ,curatate bilele si toate piesele..burdufuri noi, sigurante noi vaselina noua,cea care a venit la burdufuri.

            Una din planetare troncanea la viraje...troncanea ca nu avea vaselina suficienta si daca bilele nu au ungere ,se mai blocheaza...Oricum ceva uzura este in acel cap pt ca se mai aude putina caraiala la viraje ,dar accelerate si foarte stranse de aceasta data.

            Multumesc frumos pentru sfaturi domnilor

            Sper sa nu fie probleme cu bucsele bagate in felul acesta.Chestia e ca au intrat fortat iar cand am montat bratul ,bucsa am comprimat-o si am bagat-o la locul ei acolo.Totul e perfect acum.
            Last edited by Johnny_; 08-08-2012, 22:36 PM.
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              Mai bine le polizai pana ajungeau la marimea dorita.

              Comment


              • #8
                Nono..polizat nu..
                Chiar asta am incercat sa evit ..sa le polizez..
                Mia bine le lasam pe alea vechi decat sa le polizez..
                AM uitat sa va spun...pana la urma am schimbat si la trapezul celalalt bucsa
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  si la transportere e problema asta eu unu taiam marginea ( buza ) de pe o parte ungeam cu ulei si bagam prin presare ...

                  Comment


                  • #10
                    Este bine si cu polizatul , dar nu pe bucse in totalitatea ei ; se polizeaza la un capat , in asa fel incat sa i se dea un unghi de atac . Se va centra mai bine pe locasul unde trebuie introdusa , si cu putina lubrifiere , treaba-i gata .

                    Comment


                    • #11
                      Ma scuzati eram grabit si mesajul cu polizatul a lasat de inteles ca trebuie polizata toata.Am vrut sa spun ca mai bine poliza pana la marimea dorita la un cap ca sa ii faca acel unghi de atac cum a spus si colgul nstoe.Era tarziu si ma grabeam sa plec undeva.Va cer scuze pt informatia data incompleta.O zi buna va doresc.

                      Comment


                      • #12
                        am deja 2 zile si totul e in regula...Verific dupa fiecare stationare cum se prezinta componentele de sub ea..( ca o masura de siguranta) : coliere de la planetare , pivotii , burdurufile , bucsele si e in regula.
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #13
                          Anul asta o sa le schimb la presa E deja in proiectare .
                          Astept cricul de 12T )
                          ____________________________________________

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa stric eu "chefu"....dar nu era mai bine sa fi cumparat bascula cu totul?

                            Comment


                            • #15
                              Salutare...Man daca ma crezi nici nu m-am interesat sa vad cat e bascula completa).
                              Am bagat odata masina pe groapa ,am facut lista cu ce-mi trebuie , seara am intrat pe un site am dat comanda ,a 3-a zi aveam coletul la usa.

                              Stiu ca era mult mai simplu sa iau bascula scoteam/bagam 3 suruburi si gata treaba ,dar eu sunt genul ala de om care-mi place sa ma murdaresc
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF