Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor: Schimb bucse..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor: Schimb bucse..

    Salutare . Am un vito W638 an 2002 . Mi-am dat comanda de inclusiv toate consumabilele de la masina...si am intampinat o problema.
    Am schimbat burdufirile la planetare cu brio,pivotii la fel...bucsele mari la fel barele de torsiune ..bucse de la bara stabilizatoare etc insa problema mare este la bucsa mica ..

    M-a mancat in c*r sa o dau afara ...de bagat nu o mai pot baga .Nici pe cea veche , dar nici pe cea noua...

    Bucsele sunt de la Lemforder ...pentru inceput am crezut ca poate bucsa e de vina .Pe ea scrie W639...m-am cam speriat.
    Acum spre seara am cautat pe net detaliile bucsei pt W638 si are exact dimensiunile bucsei care le-am luat eu..deci nu cred ca ar fi probleme de incompatibilitate..

    Va rog...dati-mi un sfat despre cum sa bag acele bucse inapoi...


    De aceasta bucsa este vorba :
    Last edited by Johnny_; 08-07-2012, 21:15 PM.
    ____________________________________________

  • #2
    Sal.Teoretic se foloseste o presa.Daca nu gasesti pe cineva cu presa ia un surubcat mai gros (dar sa nu fie fix pe interiorul bucsilor) si destul de lung cat sa sa incapa pe el cele doua bucse plus bratul plus 4 saibe de min 2mm grosime fiecare plus piulita.Incepi prin a introduce 2 saibe (ca sfat intre ele sa pui un pic de vaselina ca la sandvich sa nu frece cu bucsa prea tare) api bucsa ,apoi treci surubul prin brat,apoi cealalta bucsa,apoi celelalte doua saibe (la fel cu vaselina) apoi piulita.Prinzi bratul intr-o menghina sa lucrezi usor si cu doua chei criket strangi piulita pana intra de tot bucsele.Bafta.

    Comment


    • #3
      chestia este ca bucasa este de-antregul....si am incercat varianta cu surubul si salbele mari ..si mi se umfla bucsa cand incep sa o trag spre interior..

      La celalalt brat nici nu ma gandesc sa mai dau bucsa afara..

      Din 3 buucse care le am : 2 noi si una veche poate reusesc sa fac bratul asta~X(.....

      Asa-i cand nu ai sculele necesare..
      Multumesc de sfat
      Oricum o sa mai insist pe varianta cu surubul.ALta metoda nici ca nu vad
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Pai ar fi doua variante, ori bucsa e o idee mai groasa(de nu toti fabricantii respecta intocmai marimile exacte), ori ai cilindru un pic ovalizat.Nu stiu ce sa zic eu asa mi-am schimbat bucsele pana mi-am cumparat presa care acuma zace prin tara si o sa am nevoie de ea.Si ce am uitat sa iti spun e ca dupa ce scoti bucsele vechi trebuie sa cureti cilindru pe interior.Cu o bormasina si o piatra de polizat pt bormasina cureti canalul, e posibil sa iti fi ramas ceva cauciuc de la vechea bucsa pe canal fapt pt care se micsoreaza diametru interior si nu lasa bucsa noua sa intre.Cei drept e ca trebuie sa intre forta bucsa ca sa nu capete joc in timp scurt.Bafta
        Last edited by gmihai24; 08-08-2012, 11:03 AM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mustang View Post
          chestia este ca bucasa este de-antregul....si am incercat varianta cu surubul si salbele mari ..si mi se umfla bucsa cand incep sa o trag spre interior..

          La celalalt brat nici nu ma gandesc sa mai dau bucsa afara..

          Din 3 buucse care le am : 2 noi si una veche poate reusesc sa fac bratul asta~X(.....

          Asa-i cand nu ai sculele necesare..
          Multumesc de sfat
          Oricum o sa mai insist pe varianta cu surubul.ALta metoda nici ca nu vad
          Salutare ! .
          Imi place ca esti tanar si entuziast . De aceea imi permit un sfat . Nu te apuca de revizii sau reparatii fara scule adecvate .
          1 - Daca nici bucsa veche nu intra , inseamna ca nu este pozitionata corect fata de locasul unde trebuie introdusa .
          2 - Curata locasul cu un shmirghel fin si unge cu ulei .
          3 - Incearca sa introduci bucsa , prinzand tot ansamblul in "falcile" unei menghine de talie mare .

          Comment


          • #6
            am rezolvat-o

            Alta viata cu totul nou pe masina acum:X...

            Pana la urma bucsele alea le-am taiat in jumate (exact) si apoi le-am bagat fiecare pe partea ei ,prin presare cu ajutorul unui surub.

            Totul a decurs perfect..
            Am rezolvat si planetarele ,le-am reconditionat desfacute bucati ,curatate bilele si toate piesele..burdufuri noi, sigurante noi vaselina noua,cea care a venit la burdufuri.

            Una din planetare troncanea la viraje...troncanea ca nu avea vaselina suficienta si daca bilele nu au ungere ,se mai blocheaza...Oricum ceva uzura este in acel cap pt ca se mai aude putina caraiala la viraje ,dar accelerate si foarte stranse de aceasta data.

            Multumesc frumos pentru sfaturi domnilor

            Sper sa nu fie probleme cu bucsele bagate in felul acesta.Chestia e ca au intrat fortat iar cand am montat bratul ,bucsa am comprimat-o si am bagat-o la locul ei acolo.Totul e perfect acum.
            Last edited by Johnny_; 08-08-2012, 22:36 PM.
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              Mai bine le polizai pana ajungeau la marimea dorita.

              Comment


              • #8
                Nono..polizat nu..
                Chiar asta am incercat sa evit ..sa le polizez..
                Mia bine le lasam pe alea vechi decat sa le polizez..
                AM uitat sa va spun...pana la urma am schimbat si la trapezul celalalt bucsa
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  si la transportere e problema asta eu unu taiam marginea ( buza ) de pe o parte ungeam cu ulei si bagam prin presare ...

                  Comment


                  • #10
                    Este bine si cu polizatul , dar nu pe bucse in totalitatea ei ; se polizeaza la un capat , in asa fel incat sa i se dea un unghi de atac . Se va centra mai bine pe locasul unde trebuie introdusa , si cu putina lubrifiere , treaba-i gata .

                    Comment


                    • #11
                      Ma scuzati eram grabit si mesajul cu polizatul a lasat de inteles ca trebuie polizata toata.Am vrut sa spun ca mai bine poliza pana la marimea dorita la un cap ca sa ii faca acel unghi de atac cum a spus si colgul nstoe.Era tarziu si ma grabeam sa plec undeva.Va cer scuze pt informatia data incompleta.O zi buna va doresc.

                      Comment


                      • #12
                        am deja 2 zile si totul e in regula...Verific dupa fiecare stationare cum se prezinta componentele de sub ea..( ca o masura de siguranta) : coliere de la planetare , pivotii , burdurufile , bucsele si e in regula.
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #13
                          Anul asta o sa le schimb la presa E deja in proiectare .
                          Astept cricul de 12T )
                          ____________________________________________

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa stric eu "chefu"....dar nu era mai bine sa fi cumparat bascula cu totul?

                            Comment


                            • #15
                              Salutare...Man daca ma crezi nici nu m-am interesat sa vad cat e bascula completa).
                              Am bagat odata masina pe groapa ,am facut lista cu ce-mi trebuie , seara am intrat pe un site am dat comanda ,a 3-a zi aveam coletul la usa.

                              Stiu ca era mult mai simplu sa iau bascula scoteam/bagam 3 suruburi si gata treaba ,dar eu sunt genul ala de om care-mi place sa ma murdaresc
                              ____________________________________________

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF