Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes 208d probleme (nu trece de 100kmh)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes 208d probleme (nu trece de 100kmh)

    Am mai intrebat despre asta in dreapta si in stanga si am zis sa scriu totusi...
    am achizitionat un mercedes 208 cu motor de 2300 56kw , si chestiunea care m-a intrigat este ca trage in vitezele 1-2-3-4 bi ne si in viteza 5 deloc ... nu se intinde in 5 nici pana la 100km h.daca stiti careva ce poate fi va rog puneti-ma in tema... eu personal nu am expertiza mecanica dar nu cred ca motorul nu poate duce masina mai repede sau mai incet peste 100kmh goala.....inseamna ca incarcata nu reusesti sa schimbi viteza 3 .

  • #2
    Salutare ! .
    Este un Sprinter , sau modelul "bot de rata" ? .
    Cati km reali are motorul ? .
    Last edited by nstoe; 04-22-2012, 12:45 PM.

    Comment


    • #3
      E sprinter din 1996.....modelulnou(observ ca voi numiti bot de rata modelul pana in 96...cu caroserie patratoasa)

      Comment


      • #4
        Cati kilometri reali , are masina ? .

        Probabilitati :

        1 - Daca motorul se tureaza , intr-a 5-a si masina nu prinde viteza , atunci ai discul de ambreiaj uzat .
        2 - Daca ai o viteza constanta , indiferent de treapta de viteza , trebuie verificat / schimbat : filtrele in totalitatea lor , compresia la motor , pompa de injectie + injectoarele .
        3 - Ai observat cumva , consuma ulei ? . Daca scoate fum la evacuare , ce culoare are ? .

        Este turbo ? .
        Last edited by nstoe; 04-22-2012, 14:41 PM.

        Comment


        • #5
          trage si urca in ture in vitezele 1 2 3 4 dar odata ce schimbi viteza 5 parca incremeneste acul de la kilometraj....nu are turometru dar e evident dupa sunet ca motorul nu se tureaza indiferent de cum apesi pe acceleratie....masina porneste excelent chiar si pe vreme f rece....nu scoate pic de fum nici la pornire , nici turata la podea , raspunde bine (acuma bine inseamna ca asculta de tine... dar la puterea motorului e ok) in oricare din primele 4 trepte de viteza ... pana schimbi 1 2 3 4 simti ca masina e goala... cand schimbi a 5 parca agheti un vagon de ea si nu mai urca nici in ture si nici nu se ambaleaza......ambreiajul nu cred sa fie problema....s-ar simtii si la demaraje si ar mirosii ...respectiv motorul s-ar tura dar nu s-ar regasii in viteza ... maine vreau sa o pun la diagnoza ....om trai si om vedea.............apropo....masina are 340.000 ... e mult ...putin sigur nu e dar sper ca masina mai are viata in ea ....o sa postez cand o sa mai am alte date.

          Comment


          • #6
            nu e turbo....

            Comment


            • #7
              340 000 km este destul pentru o autoutilitara . Fara carte service , nu se stie ce si cum a fost intretinuta .

              Daca spui ca la partea mecanica totul este ok , este posibil sa fie ceva "bolnav" cu electronica ; un senzor sau sonda lambda , cine stie .
              Asteptam diagnoza .

              Ps : Alte dube , similare cu a ta , cu ce viteza au mers intr-a 5-a ? .

              Comment


              • #8
                Ai debimetrul de pe filtru de aer defect. Fa o proba cu unul de la altcineva care ii merge bine si daca se schimba mersul, ai gasit hiba (asta ca sa nu cumperi degeaba unul nou).

                Comment


                • #9
                  La postul #4 , punctul 2 , am indicat "verificat/schimbat filtrele in totaltatea lor" , aici intrand si DEBITMETRUL DE AER . .

                  MAF = Mass Air Flowmeter , se afla montat pe tubulatura de aspiratie , dupa filtrul de aer . Masoara cantitatea de aer absorbita de motor , transmite informatia catre ECU ( calculatorul masinii ) ; pe baza acestei informatii se face amestecul aer + carburant .
                  Daca DEBITMETRUL DE AER nu functioneaza , ECU i-a valoarea presetata din fabrica si face amestecul pe baza acestei valori . Ar trebui sa cresca consumul de carburant , informatie pe care colegul nu o precizeaza .
                  In mod normal ar trebui sa existe un martor luminos in bordul masinii .

                  STAR DIAGNOSIS , ofera toate informatiile necesare .

                  Comment


                  • #10
                    am schimbat uleiul si toate filtrele inclusic cureaua(mai putin debitmetru) o schimbare este ...nu pot sa spun ca mare...dar e o schimbare in bine...urca mai usor si in viteza 5 , e putin mai modest ca putere....m-am lamurit.....eu il comparam cu un w T4 cu motor de 2,4. insa cred ca si din punct de vedere am dimensiunii Mercedesul e autobuz pe langa T .
                    Acuma apare alta gaselnita am facut RAR si mi-au spus ca trebuie sa astept raspuns de la RAR Bucuresti fiindca s-ar putea sa iasa EURO I , desi mi se pare deja prea mult....e din 96 .....nu vreau sa cred ca o sa ma incalte RAR-ul cu chestia asta........

                    Comment


                    • #11
                      buna ziua!am si eu un sprinter 208 din 1998 si am o problema cu distributia.in timp ce mergeam am auzit o bataie la motor si sa oprit.am constatat dupa aceea ca sa dus pinionul de la pompa de injectie(sau tocit dinti),am schimbat pinionul si nu mai stiu sa-l pun la punct.cine ma poate ajuta si pe mine ?

                      Comment


                      • #12
                        Respectă regulile de postare!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF