Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 208d probleme (nu trece de 100kmh)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes 208d probleme (nu trece de 100kmh)

    Am mai intrebat despre asta in dreapta si in stanga si am zis sa scriu totusi...
    am achizitionat un mercedes 208 cu motor de 2300 56kw , si chestiunea care m-a intrigat este ca trage in vitezele 1-2-3-4 bi ne si in viteza 5 deloc ... nu se intinde in 5 nici pana la 100km h.daca stiti careva ce poate fi va rog puneti-ma in tema... eu personal nu am expertiza mecanica dar nu cred ca motorul nu poate duce masina mai repede sau mai incet peste 100kmh goala.....inseamna ca incarcata nu reusesti sa schimbi viteza 3 .

  • #2
    Salutare ! .
    Este un Sprinter , sau modelul "bot de rata" ? .
    Cati km reali are motorul ? .
    Last edited by nstoe; 04-22-2012, 12:45 PM.

    Comment


    • #3
      E sprinter din 1996.....modelulnou(observ ca voi numiti bot de rata modelul pana in 96...cu caroserie patratoasa)

      Comment


      • #4
        Cati kilometri reali , are masina ? .

        Probabilitati :

        1 - Daca motorul se tureaza , intr-a 5-a si masina nu prinde viteza , atunci ai discul de ambreiaj uzat .
        2 - Daca ai o viteza constanta , indiferent de treapta de viteza , trebuie verificat / schimbat : filtrele in totalitatea lor , compresia la motor , pompa de injectie + injectoarele .
        3 - Ai observat cumva , consuma ulei ? . Daca scoate fum la evacuare , ce culoare are ? .

        Este turbo ? .
        Last edited by nstoe; 04-22-2012, 14:41 PM.

        Comment


        • #5
          trage si urca in ture in vitezele 1 2 3 4 dar odata ce schimbi viteza 5 parca incremeneste acul de la kilometraj....nu are turometru dar e evident dupa sunet ca motorul nu se tureaza indiferent de cum apesi pe acceleratie....masina porneste excelent chiar si pe vreme f rece....nu scoate pic de fum nici la pornire , nici turata la podea , raspunde bine (acuma bine inseamna ca asculta de tine... dar la puterea motorului e ok) in oricare din primele 4 trepte de viteza ... pana schimbi 1 2 3 4 simti ca masina e goala... cand schimbi a 5 parca agheti un vagon de ea si nu mai urca nici in ture si nici nu se ambaleaza......ambreiajul nu cred sa fie problema....s-ar simtii si la demaraje si ar mirosii ...respectiv motorul s-ar tura dar nu s-ar regasii in viteza ... maine vreau sa o pun la diagnoza ....om trai si om vedea.............apropo....masina are 340.000 ... e mult ...putin sigur nu e dar sper ca masina mai are viata in ea ....o sa postez cand o sa mai am alte date.

          Comment


          • #6
            nu e turbo....

            Comment


            • #7
              340 000 km este destul pentru o autoutilitara . Fara carte service , nu se stie ce si cum a fost intretinuta .

              Daca spui ca la partea mecanica totul este ok , este posibil sa fie ceva "bolnav" cu electronica ; un senzor sau sonda lambda , cine stie .
              Asteptam diagnoza .

              Ps : Alte dube , similare cu a ta , cu ce viteza au mers intr-a 5-a ? .

              Comment


              • #8
                Ai debimetrul de pe filtru de aer defect. Fa o proba cu unul de la altcineva care ii merge bine si daca se schimba mersul, ai gasit hiba (asta ca sa nu cumperi degeaba unul nou).

                Comment


                • #9
                  La postul #4 , punctul 2 , am indicat "verificat/schimbat filtrele in totaltatea lor" , aici intrand si DEBITMETRUL DE AER . .

                  MAF = Mass Air Flowmeter , se afla montat pe tubulatura de aspiratie , dupa filtrul de aer . Masoara cantitatea de aer absorbita de motor , transmite informatia catre ECU ( calculatorul masinii ) ; pe baza acestei informatii se face amestecul aer + carburant .
                  Daca DEBITMETRUL DE AER nu functioneaza , ECU i-a valoarea presetata din fabrica si face amestecul pe baza acestei valori . Ar trebui sa cresca consumul de carburant , informatie pe care colegul nu o precizeaza .
                  In mod normal ar trebui sa existe un martor luminos in bordul masinii .

                  STAR DIAGNOSIS , ofera toate informatiile necesare .

                  Comment


                  • #10
                    am schimbat uleiul si toate filtrele inclusic cureaua(mai putin debitmetru) o schimbare este ...nu pot sa spun ca mare...dar e o schimbare in bine...urca mai usor si in viteza 5 , e putin mai modest ca putere....m-am lamurit.....eu il comparam cu un w T4 cu motor de 2,4. insa cred ca si din punct de vedere am dimensiunii Mercedesul e autobuz pe langa T .
                    Acuma apare alta gaselnita am facut RAR si mi-au spus ca trebuie sa astept raspuns de la RAR Bucuresti fiindca s-ar putea sa iasa EURO I , desi mi se pare deja prea mult....e din 96 .....nu vreau sa cred ca o sa ma incalte RAR-ul cu chestia asta........

                    Comment


                    • #11
                      buna ziua!am si eu un sprinter 208 din 1998 si am o problema cu distributia.in timp ce mergeam am auzit o bataie la motor si sa oprit.am constatat dupa aceea ca sa dus pinionul de la pompa de injectie(sau tocit dinti),am schimbat pinionul si nu mai stiu sa-l pun la punct.cine ma poate ajuta si pe mine ?

                      Comment


                      • #12
                        Respectă regulile de postare!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF