Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Foaie de arc rupta pe fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foaie de arc rupta pe fata

    Am constatat ca una din cele doua foi de arc este rupta.Este foia de jos.Mai pot merge asa cu masina? Fara sa pun greutate mare pe ea.daca se rupe si a doua foaie mai este masina manevrabila? Din cate am vazut are niste tampoane.Nu am timp sa schimb foia de arc deaceea mai intreb daca mai pot merge cu ea asa.
    Cineflorix trans srl

  • #2
    Intrebarea ta ( Mai pot merge asa cu masina ? ) este cel putin retorica .


    Cauzele care duc la ruperea foii pricipale de arc sunt : oboseala materialului , incarcatura neuniform repartizata , socuri produse de denivelarile caii de rulare ( gropi ) demarari sau franari bruste . Defectiunea se poate produce la arcurile fata / spate , in apropierea ochiului de arc sau in dreptul orificiului bulonului central de strangere .

    La ruperea foii principale de arc , autoutilitara are tendinta sa se incline in partea in care s-a produs defectiunea . Conducerea ( directia ) devine mai greoaie intrucat caroseria poate freca pe suprafata anvelopei . Posibil , modificari ale consumului .

    Daca zici ca nu ai timp pentru remediere , asta este .
    Banii tai , masina ta .

    Comment


    • #3
      Preferabil sa pui o foaie de arc din fibra de sticla (nu se rupe ci se exfoliaza in timp), sau o foaie de arc de la un Sprinter de 4,6 tone (2 foi de arc mai groase).

      Comment


      • #4
        Nu am apucat sa va povestesc tot.Anul trecut am springheluit toate arcurile dupa masina.Ar fi trebuit sa tina cred ca nu au fost trate corect.Nu am stat langa mesteri a trebuit sa alerg dupa amortizoare.Spun ca este vina lor pt ca eu nu am incarcat masina de regula car mobila care este foarte usoara.Masina nu a vazut nici macar o tona.Cred ca reconditionarea arcurilor vechi este doar temporara nu rezolva problema.eu car greutate mare cu ea vroiam doar sa fie mai inalta pt ca merg in offroad cu ea des.
        Cineflorix trans srl

        Comment


        • #5
          La masina mea nu s-au springuit arcurile si nici nu o incarc aiurea.Si totusi s-a rupt la bulon foaia secundara dreapta spate.Free ride,cazurile noastre nu sunt niste exceptii,asta e calitatea pieselor...

          Comment


          • #6
            Eu cred ca springuirea nu este o solutie.Probabil arcurile fiind obosite trebuia sa le inlocuiesc de mult.Asa cum spuneam nu am pus greutate pe ea.am sa le inlociuesc si am sa scriu aici despre costuri.
            Cineflorix trans srl

            Comment


            • #7
              Arcurile noi nu vor ridica semnificativ caroseria.Springuirea e corecta tehnic si se practica de mult.Numai ca trebuie observat ca arcurile springuite au cursa mai mare pana la tampoane ceea ce le forteaza la efectuarea acestei curse.Trebuie inaltate cumva si tampoanele pentru a pasta cursa normala a arcurilor.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tudor Badescu View Post
                Arcurile noi nu vor ridica semnificativ caroseria.Springuirea e corecta tehnic si se practica de mult.Numai ca trebuie observat ca arcurile springuite au cursa mai mare pana la tampoane ceea ce le forteaza la efectuarea acestei curse.Trebuie inaltate cumva si tampoanele pentru a pasta cursa normala a arcurilor.
                Ma gandesc totusi ca atunci cand sunt tratate arcurile acest lucru trebuie facut foarte atent cu ceva cunostinte de Rezistenta materialelor.Pt ca in momentul incalziri si decaliri au loc modificari interne a materialului.Ai dreptate in privinta cursei si a tampoanelor.Astazi ma duc sa inlocuiesc arcurile am va tin la curent.
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #9
                  Am inlocuit arcurile pe fata.Costuri 520 ron arcul pe fata nou si 300 ron manopera.La 311 cdi sunt doua arcuri pe fata de inlocuit.Atentie la suruburi pt ca se rup la strans.Dupa acesta exerienta am invatat ca nu este bine sa spriguiesti arcurile pt ca se vor rupe in mod inexplicabil.
                  Cineflorix trans srl

                  Comment


                  • #10
                    "brain"@ cred ca fibra de sticla este incorect spus, carbon poate, si venind vorba de foi de arc. Sprinterul meu este aplecat pe partea stanga de la un timp, in special pe partea din fata stanga, oare sa fie foaia de arc? Greutate nu am pus pe ea, mai mult de 1500 de kilograme nu pun. Am schimbat amortizoare bucsi, bara stabilizatoare, antiruliu, tot ce se numeste bucsi, pivoti, capete de bara.
                    transport marfa

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sprinter View Post
                      "brain"@ cred ca fibra de sticla este incorect spus, carbon poate, si venind vorba de foi de arc. Sprinterul meu este aplecat pe partea stanga de la un timp, in special pe partea din fata stanga, oare sa fie foaia de arc? Greutate nu am pus pe ea, mai mult de 1500 de kilograme nu pun. Am schimbat amortizoare bucsi, bara stabilizatoare, antiruliu, tot ce se numeste bucsi, pivoti, capete de bara.
                      Da este foia de arc sau foiile de arc pt ca sunt doua costa 520 ron merita sa le schimbi ai sa fi surprins ce se inalta fata.eu le-am cumparat de la sprinter auto(sper ca nu este considerata reclama).Eu le-am schimbat la un service pe bucuresti noi vis a vis de zarea 250 ron plus 50 ron o bere la baieti .
                      Last edited by free ride; 03-13-2012, 09:36 AM.
                      Cineflorix trans srl

                      Comment


                      • #12
                        Corect, eu la al meu anul trecut in vara cand l-am adus statea aplecat in fata. Am luat foaie de arc noua din fibra si dupa montate, fata s-a ridicat cu undeva la vreo 3-4 cm. Mentionez ca din fabrica avea foaie de arc din otel. Cand am schimbat foaia de arc, au trebuit schimbate si ceva tampoane care erau cam uzate. Noroc.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF