Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Foaie de arc rupta pe fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foaie de arc rupta pe fata

    Am constatat ca una din cele doua foi de arc este rupta.Este foia de jos.Mai pot merge asa cu masina? Fara sa pun greutate mare pe ea.daca se rupe si a doua foaie mai este masina manevrabila? Din cate am vazut are niste tampoane.Nu am timp sa schimb foia de arc deaceea mai intreb daca mai pot merge cu ea asa.
    Cineflorix trans srl

  • #2
    Intrebarea ta ( Mai pot merge asa cu masina ? ) este cel putin retorica .


    Cauzele care duc la ruperea foii pricipale de arc sunt : oboseala materialului , incarcatura neuniform repartizata , socuri produse de denivelarile caii de rulare ( gropi ) demarari sau franari bruste . Defectiunea se poate produce la arcurile fata / spate , in apropierea ochiului de arc sau in dreptul orificiului bulonului central de strangere .

    La ruperea foii principale de arc , autoutilitara are tendinta sa se incline in partea in care s-a produs defectiunea . Conducerea ( directia ) devine mai greoaie intrucat caroseria poate freca pe suprafata anvelopei . Posibil , modificari ale consumului .

    Daca zici ca nu ai timp pentru remediere , asta este .
    Banii tai , masina ta .

    Comment


    • #3
      Preferabil sa pui o foaie de arc din fibra de sticla (nu se rupe ci se exfoliaza in timp), sau o foaie de arc de la un Sprinter de 4,6 tone (2 foi de arc mai groase).

      Comment


      • #4
        Nu am apucat sa va povestesc tot.Anul trecut am springheluit toate arcurile dupa masina.Ar fi trebuit sa tina cred ca nu au fost trate corect.Nu am stat langa mesteri a trebuit sa alerg dupa amortizoare.Spun ca este vina lor pt ca eu nu am incarcat masina de regula car mobila care este foarte usoara.Masina nu a vazut nici macar o tona.Cred ca reconditionarea arcurilor vechi este doar temporara nu rezolva problema.eu car greutate mare cu ea vroiam doar sa fie mai inalta pt ca merg in offroad cu ea des.
        Cineflorix trans srl

        Comment


        • #5
          La masina mea nu s-au springuit arcurile si nici nu o incarc aiurea.Si totusi s-a rupt la bulon foaia secundara dreapta spate.Free ride,cazurile noastre nu sunt niste exceptii,asta e calitatea pieselor...

          Comment


          • #6
            Eu cred ca springuirea nu este o solutie.Probabil arcurile fiind obosite trebuia sa le inlocuiesc de mult.Asa cum spuneam nu am pus greutate pe ea.am sa le inlociuesc si am sa scriu aici despre costuri.
            Cineflorix trans srl

            Comment


            • #7
              Arcurile noi nu vor ridica semnificativ caroseria.Springuirea e corecta tehnic si se practica de mult.Numai ca trebuie observat ca arcurile springuite au cursa mai mare pana la tampoane ceea ce le forteaza la efectuarea acestei curse.Trebuie inaltate cumva si tampoanele pentru a pasta cursa normala a arcurilor.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tudor Badescu View Post
                Arcurile noi nu vor ridica semnificativ caroseria.Springuirea e corecta tehnic si se practica de mult.Numai ca trebuie observat ca arcurile springuite au cursa mai mare pana la tampoane ceea ce le forteaza la efectuarea acestei curse.Trebuie inaltate cumva si tampoanele pentru a pasta cursa normala a arcurilor.
                Ma gandesc totusi ca atunci cand sunt tratate arcurile acest lucru trebuie facut foarte atent cu ceva cunostinte de Rezistenta materialelor.Pt ca in momentul incalziri si decaliri au loc modificari interne a materialului.Ai dreptate in privinta cursei si a tampoanelor.Astazi ma duc sa inlocuiesc arcurile am va tin la curent.
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #9
                  Am inlocuit arcurile pe fata.Costuri 520 ron arcul pe fata nou si 300 ron manopera.La 311 cdi sunt doua arcuri pe fata de inlocuit.Atentie la suruburi pt ca se rup la strans.Dupa acesta exerienta am invatat ca nu este bine sa spriguiesti arcurile pt ca se vor rupe in mod inexplicabil.
                  Cineflorix trans srl

                  Comment


                  • #10
                    "brain"@ cred ca fibra de sticla este incorect spus, carbon poate, si venind vorba de foi de arc. Sprinterul meu este aplecat pe partea stanga de la un timp, in special pe partea din fata stanga, oare sa fie foaia de arc? Greutate nu am pus pe ea, mai mult de 1500 de kilograme nu pun. Am schimbat amortizoare bucsi, bara stabilizatoare, antiruliu, tot ce se numeste bucsi, pivoti, capete de bara.
                    transport marfa

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sprinter View Post
                      "brain"@ cred ca fibra de sticla este incorect spus, carbon poate, si venind vorba de foi de arc. Sprinterul meu este aplecat pe partea stanga de la un timp, in special pe partea din fata stanga, oare sa fie foaia de arc? Greutate nu am pus pe ea, mai mult de 1500 de kilograme nu pun. Am schimbat amortizoare bucsi, bara stabilizatoare, antiruliu, tot ce se numeste bucsi, pivoti, capete de bara.
                      Da este foia de arc sau foiile de arc pt ca sunt doua costa 520 ron merita sa le schimbi ai sa fi surprins ce se inalta fata.eu le-am cumparat de la sprinter auto(sper ca nu este considerata reclama).Eu le-am schimbat la un service pe bucuresti noi vis a vis de zarea 250 ron plus 50 ron o bere la baieti .
                      Last edited by free ride; 03-13-2012, 09:36 AM.
                      Cineflorix trans srl

                      Comment


                      • #12
                        Corect, eu la al meu anul trecut in vara cand l-am adus statea aplecat in fata. Am luat foaie de arc noua din fibra si dupa montate, fata s-a ridicat cu undeva la vreo 3-4 cm. Mentionez ca din fabrica avea foaie de arc din otel. Cand am schimbat foaia de arc, au trebuit schimbate si ceva tampoane care erau cam uzate. Noroc.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF