Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme aeroterma perii colectoare sau carbuni

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Probabil tot rezistenta este de vina.Costa 50 ron
    Cineflorix trans srl

    Comment


    • #17
      cu caldura o rezolvi relativ usor, adica tai furtunul de tur care vine la calorifer(cel mai usor este de taiat in spatele aerotermei si intercalezi un robinet) in cazul meu robinetul comandat din cabina nu inchidea total circuitul.daca mai vrei detalii sunt disponibil

      Comment


      • #18
        free ride in pretul de 50 ron se gaseste doar dioda sau tot ansamblul ala negru care intra in tubulatura(cu locasurile pentru mufele de curent)?

        Comment


        • #19
          Litera mare maestre!

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #20
            Folositi ptr aeroterma carbuni de bronz grafitat ( cum sint cei de la alternator). Inversarea sensului se face numai cu inversarea tensiunii de alimentare, asa ca e posibil sa ai o problema cu rezistenta de treapta, fire c,sau cu motorasul ( nu calca bine o perie)

            Comment


            • #21
              Rezistenta se afla in partea dreapta a aerotermei.O vei recunoaste usor intra mai multe fire in ea.Nu o poti scoate fara sa demontezi toata carcasa de plastic inclusiv carcasa de la filtrul de polen.Grija mare sa rupi urechile de plastic care tine tubulatura de masina.Sa nu tragi tare de tubulatura iese usor.Foarte important sunt doua tipuri de rezistenta.Cu rezistenta in mana cumperi alta identica.Ma gandesc ca pe traseul aerului din aeroterma in bord sa nu fie blocat de ceva poate s-a desprins un plastic ceva.Sau poate a ramas din bord pe inchis.Carbunii se pot inlocui foarte usor iti trebuie doar un pistol de lipit.Dca sunt carbunii aeroterma nu porneste decit daca o miscam un pic.
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #22
                Imi cer scuze in loc de carbuni de alternator ( care sint din grafit) citeste carbuni de electromotor ( bronz grafitat)

                Comment


                • #23
                  Bazil_mb imi poti da niste sfaturi? adica sa dau jos motorosul ( care se scoate cand am capota deschisa ) ? si sa verific periile colectoare si carbunii? si siguranta ? sau cum? mersi !

                  Comment


                  • #24
                    Maestre multumesc de atentionare. Multumesc si pentru raspunsuri si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent cu rezolvarea problemei.

                    Comment


                    • #25
                      si eu am problema asta cu aaeroterma la a mea...
                      foarte utile raspunsuri .
                      Mercedes Sprinter 308d

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF