Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aeroterma perii colectoare sau carbuni

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aeroterma perii colectoare sau carbuni

    Salut!Am si eu o problema aeroterma nu mai baga aer.Am desfacut aeroterma si am constatat ca periile colectore sau 'carbuni' sunt terminati.am inlocuit carbuni cu altii noi de la o pompa.problema este ca nu au aceiasi dimensiune si dupa 5 minute se opreste aeroterma.Ba mai mult se si incalzesc si dau un miros de ars in masina.Am intrebat pe la diverse magazine si nu aduc carbuni.dic cate m-am documentat carbuni pt aeroterme sunt un pic diferiti ei suportand tensiuni mai mari.Ce carbuni pot folosi chiar daca trebuiesc ajustati.Ajutati un biet nevoiasPt ca este tare frig afara
    Cineflorix trans srl

  • #2
    nici o idee nimeni nu a intalnit problema asta?
    Cineflorix trans srl

    Comment


    • #3
      Am avut si am multi clienti care se confrunta cu problema asta, mai ales la camioane. Nu esti primul care incearca sa scape cat mai ieftin.
      Schimba motorasul cu unul sh bun daca nu ai bani de unul nou. Nu faci nimic cu carbunii. Risti sa dai foc la masina. Au fost destule cazuri. Ai mare grija.

      Poate specifici si despre ce masina e vorba ( serie sasiu - WDB...). Unii dintre noi ne ocupam cu piese si am fi foarte bucurosi sa te ajutam.
      Last edited by Leo; 02-04-2012, 14:00 PM.
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #4
        Originally posted by free ride View Post
        Salut!Am si eu o problema aeroterma nu mai baga aer.Am desfacut aeroterma si am constatat ca periile colectore sau 'carbuni' sunt terminati.am inlocuit carbuni cu altii noi de la o pompa.problema este ca nu au aceiasi dimensiune si dupa 5 minute se opreste aeroterma.Ba mai mult se si incalzesc si dau un miros de ars in masina.Am intrebat pe la diverse magazine si nu aduc carbuni.dic cate m-am documentat carbuni pt aeroterme sunt un pic diferiti ei suportand tensiuni mai mari.Ce carbuni pot folosi chiar daca trebuiesc ajustati.Ajutati un biet nevoiasPt ca este tare frig afara
        Daca carbunii erau de la o pompa de 220V nu sunt buni .
        Carbunii auto 12Vcc au granule de cupru in compozitie ; au o culoare rosiatica .

        In comert se gasesc seturi de carbuni auto . Mergi pe la magazinele de profil ( vad ca esti si aproape de Buc . ) cu carbunii originali , ca sa cauti ceva aproximativ , daca nu gasesti la dimensiunea care iti trebuie .

        Un prieten si-a reparat aeroterma cu asa ceva :

        Comment


        • #5
          masina este un mercedes sprinter 311 cdi din 2001 seria este wdb9036631r303005.ideea cu carbuni de la o pompa de 220 apartine unui prieten care a pus aceasi carbuni pe o aeroterma de mecedes vito si merge dar ii schimba la un an.buna ideea cu carbuni de dacie am sa incerc.mirosea a ars si se bloca pr ca un carbune bloca colectorul.am rezolvat problema nu mai miroase a ars nici nu se mai blocheaza dar nu are o turatie foarte mare.am sa incerc carbuni auto incep cu cei de dacie daca au dimensiunile potrivite.intrdevar ce-a mai buna solutie este sa imi iau o aeroterma noua dar nu am bani acum si sper sa pot improviza ceva pana trece iarna.mai ales ca eu folosesc aeroterma si vara avand aer conditionat pe masina
          Cineflorix trans srl

          Comment


          • #6
            Gata am rezolvat!Am pus carbuni de la dacie si merge.Multumesc pt sfaturi baieti...
            Cineflorix trans srl

            Comment


            • #7
              Am avut si eu aceeasi problema si am schimbat motorul cu totul cu un motor de audi 80, se potriveste perfect, aviz celor care veti avea probleme

              Comment


              • #8
                Originally posted by adumitrachy View Post
                Am avut si eu aceeasi problema si am schimbat motorul cu totul cu un motor de audi 80, se potriveste perfect, aviz celor care veti avea probleme
                Pe aeroterma mea scria Valeo presupun ca Valeo a pus pe mai multe masini aeroterma asta.ai luat aeroterma nou sau de la dezmembrari?
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #9
                  Carbunii de curent alternativ is diferiti de carbunii de curent continu !daca nu sti colegule mai intai documenteaza-te
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alexcristian200 View Post
                    Carbunii de curent alternativ is diferiti de carbunii de curent continu !daca nu sti colegule mai intai documenteaza-te
                    Nu inteleg de ce esti asa intepat 'colegule' intr-un forum ce dateaza de asta iarna.Aici este un forum pt oameni care sunt mai putin invatati dar si pt meseriasi.probabil caldura este de vina
                    Cineflorix trans srl

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am pus de electromotor de dacie vin perfect ! merge super ok de 2-3 luni
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua dragilor.Am si eu un sprinter 212 si am o problema fara rezolvare, in sensul ca aeroterma merge numai pe treptele 3 si 4.(functioneaza asa de cand am cumparat masina). Problema mea este ca de cateva zile aeroterma mea functioneaza la fel ,dar nu mai intra aerul in masina(as zice ca il scoate, in loc sa-l bage).Am demontat tot ce se putea demonta si acum stau drept si ma scarpin stramb))), nu stiu ce sa mai fac...Am venit duminica de la Pitesti la Nehoiu si am inghetat tun.Caloriferul din bord este cald ,dar asa cum spuneam ,nu simt nici un curent de aer care sa vina de la aeroterma. Ce este de facut? Ajutooooooor, la noi este cod portocaliu si sunt bat de frig

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionutatv View Post
                          Buna ziua dragilor.Am si eu un sprinter 212 si am o problema fara rezolvare, in sensul ca aeroterma merge numai pe treptele 3 si 4.(functioneaza asa de cand am cumparat masina). Problema mea este ca de cateva zile aeroterma mea functioneaza la fel ,dar nu mai intra aerul in masina(as zice ca il scoate, in loc sa-l bage).Am demontat tot ce se putea demonta si acum stau drept si ma scarpin stramb))), nu stiu ce sa mai fac...Am venit duminica de la Pitesti la Nehoiu si am inghetat tun.Caloriferul din bord este cald ,dar asa cum spuneam ,nu simt nici un curent de aer care sa vina de la aeroterma. Ce este de facut? Ajutooooooor, la noi este cod portocaliu si sunt bat de frig
                          Se rezvolva usor cu treptele.Vezi ca undeva in dreptul stegatorului din stanga se afla o rezistenta, trebuie schimbata.Sa ai grija ca trebuie demontat platicul in care este prinsa.Daca ai umblat la aerotrma exista riscul sa fi montat mufa de la alimentare invers si nu mai baga aer.Sau ai probabil filtrul de polen murdar si nu trece aerul prin el
                          Cineflorix trans srl

                          Comment


                          • #14
                            multumesc de raspuns free ride.am demontat bordul pentru a fi sigur de calorifer si intradevar este cald. Am scos aeroterma din locasul ei si am conectat-o la curent si se invarte in sensul specificat de sagetile marcate pe plasticul motorului.Am incercat pentru ceva timp si cu o bucatica de cupru pusa in locul termorezistentei, dar aceleasi simtome.Am dat sarma jos si am montat totul la loc asa cum era.Am dat jos si filtrul de polen.Am montat la loc toata treaba si am facut proba , dar din ce am putut simti cred ca aeroterma scoate aerul din masina pentru ca la gura de admisie a ei este aer cald.Inversarea comenzii aerotermei nu cred ca este posibila deoarece mufa are o catare si chiar daca ai vrea nu o poti introduce invers.crezi ca ar putea fi de vina siguranta?Sau carbunii sa fie dusi si sa nu mai mearga la turatia care ar trebui pentru a baga aer in masina?Urmatoarele mele miscari vor fi:cumpararea unei sigurante si demontata tubulatura aerotermei pana in spatele caloriferului(exizta posibilitatea sa fie obturata tubulatura care ajunge la calorifer?aici ma refer la traseul cuprins intre spatele caloriferului pana sub stergator) .Am uitat sa mentionez faptul ca aceste simtome le are dupa ce la un pod am trecut printr-un rost de dilatatie(destul de adanc)cu viteza destul de mare(cine merge la Ploiesti prin Nisipuri o sa-l gaseasca cu siguranta,sa ne traiasca vinieta (mama lor).Daca mai ai ceva sfaturi pentru mine, raman dator.o seara buna

                            Comment


                            • #15
                              Salut. Daca tot e un topic despre radiatoare de caldura si chestiile astea.. Mie si cand e inchis tot imi baga caldura sau rece ( depinde cum e setat ) adica tot simt o adiere asa inceata. si problema cealalta e ca la treapta 4 mi se pare ca sufla dar foarte incet.. adica eu zic ca la treapta 4 ar trebui sa suflet puternic . aveti ceva pareri ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF