Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie viteza SPRINT-SHIFT sprinter 308 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Mihai Iulian View Post
    Se mai poate remedia ceva din a mea? cat de grav sa fie? de ce nu am probleme si cu treptele 1-2-3-4 si doar cu 5-6, uneori cand imi ia 5 apoi 6 caraie in a 6 si iese.
    Nu am idee ce ar fi concret: pompa de presiune, uleiul hidraulic sau ce o mai fi...
    Cãuta pe cineva cu tester care sa aibã si softul pt.cutia SprintShift,testerul spune tot...presiunea pompei..o re-invata sa schimbe vitezele...etc
    Altceva nu ai ce face.....

    PS:de câteva zile la mine de la un senzor ABS defect sau care are vreo eroare mi se aprinde in bord becul cu roatã anti-patinare si câteodatã îmi intra cutia de pe automat pe manual dar nu schimba decât pana la a-3-a..
    Trebuie sã opresc si sa repornesc motorul si becul se stinge.

    Maine ma duc cu ea la tester in Suceava ....vedem ce o fi...?

    Comment


    • #32
      Ok mersi cruiser!

      Comment


      • #33
        Daca se aud zgomote la cuplare(din mers) posibil sincron uzat sau defectiune mecanica in cv!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #34
          Zgomot nu se aude, doar zmuceste, iar uneori cand o pornesc si vreau sa plec imi pare mare scris transmission visit workshop!

          Comment


          • #35
            Salutare tuturor!Am si eu un mercedes sprinter,care are cutie sprinshift poate sa-mi spuna cineva unde se afla releul care actioneaza pompa hidraulica sprintshift?Va multumesc!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Marian Chiroiu View Post
              Salutare tuturor!Am si eu un mercedes sprinter,care are cutie sprinshift poate sa-mi spuna cineva unde se afla releul care actioneaza pompa hidraulica sprintshift?Va multumesc!
              La mine calculatorul cutiei SprintShift este sub scaunul șoferului.
              Bãnuiesc ca tot pe acolo ar trebui sa fie si ceva releu,siguranțe....etc

              Nu se alimenteazã pompa cu curent .....sau care este problema ???

              Comment


              • #37
                Originally posted by cruiser View Post

                PS:de câteva zile la mine de la un senzor ABS defect sau care are vreo eroare mi se aprinde in bord becul cu roatã anti-patinare si câteodatã îmi intra cutia de pe automat pe manual dar nu schimba decât pana la a-3-a..
                Trebuie sã opresc si sa repornesc motorul si becul se stinge.
                Am uitat sa postez atunci aici.....toatã problema era de la contactul pedalei de frana.
                Schimbat contactul...totul Ok.

                Comment


                • #38
                  Pana la urma sunt fiabile cutiile sprintshift sau raman la o cutie manuala clasica cu 5 rapoarte, eu cochetez cu un 316 maxi doar ca are cv sprintshift si nu prea ma incanta idea deoarece am si remorca cu prelata de 2 tone sau trailer aproape tot timpul ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Talibanu View Post
                    Pana la urma sunt fiabile cutiile sprintshift sau raman la o cutie manuala clasica cu 5 rapoarte, eu cochetez cu un 316 maxi doar ca are cv sprintshift si nu prea ma incanta idea deoarece am si remorca cu prelata de 2 tone sau trailer aproape tot timpul ?
                    Fiabile sunt,in afara de pompa nu am avut alte probleme,pompa i-am schimbat cãrbunii,am aproape 200.000 km cu ea si merge ok.
                    E nasol cu SprintShift daca ramai împotmolit,nu ieși decât tractat.

                    In rest este ok.....dar daca poți lua mașinã cu cutie normala e mai bine mai ales ca vei avea greutate.

                    Comment


                    • #40
                      Asa ma gandeam si eu sa raman la varianta cv manuala in 5 trepte ca nu sunt probleme doar ca nu am gasit inca una (la posibilitatile financiare actuale) cu Ac ,sirocou, carlig 2,8 tone si tempomat .

                      Comment


                      • #41
                        Eu am manuala in 5 trepte si in treapta a 4-a am un carait cand vreau sa bag in viteza, trebuie sa-i las o pauza si dupa intra fara zgomot. Desigur ca nu toate fac asa, poate sunt un caz izolat, dar ca idee.

                        Comment


                        • #42
                          Acolo ai un sincron uzat ,e mai bine sa schimbi sincroanele ca la un moment dat va incepe sa sara din viteza 4 ,sau iti pui alta cutie e mai rapid si nu e chiar asa de piperata una manuala.

                          Comment


                          • #43
                            Detin 316 cu sprint-shift!
                            Foarte multumit, functioneaza f bine, si cu golul sunt foarte necesare cele 6 trepte...!

                            Comment


                            • #44
                              Bunã ziua.ma poate ajuta cineva co o problema?
                              Am un sprinter 2001 313.cutie ssg.si nu mai baga pompa de presiune.am pus tester mercedes și arata -0.4 la presiune?ce pot face se repara?pot schimba cãrbuni. Am vãzut la un topic ca se pot schimba.multumesc

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by ARASTAR View Post
                                Bunã ziua.ma poate ajuta cineva co o problema?
                                Am un sprinter 2001 313.cutie ssg.si nu mai baga pompa de presiune.am pus tester mercedes și arata -0.4 la presiune?ce pot face se repara?pot schimba cãrbuni. Am vãzut la un topic ca se pot schimba.multumesc
                                Cand pui contactul, trebuie sa porneasca pompa....
                                Pentru inceput verifica nivelul uleiului....
                                Daca pui contactul si nu se aude pompa, verifica siguranta de sub scaun, daca siguranta e buna, scoate mufa de pe pompa si verifica cu un multimetru daca ai tensiune cand pui contactul si daca ai tensiune si pompa nu se invarte, abia atunci o desfaci si o schimbi..!
                                Spor la treaba!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF