Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutie viteza SPRINT-SHIFT sprinter 308 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe tester a dat ceva de genul motoras ambreiaj nu mai cupleaza/decumpleaza cum trebuie, in principiu o sa fac schimbul de ulei. Uleiul hidraulic cum il pot verifica?

    Comment


    • #17
      Pe fundul baii de ulei a cv sunt busoane de umplere si nivel(inbus de 5 daca retin bine) refa i nivelul!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #18
        Revin...intradevar pe cutie in josul sau sunt ceva suruburi cu cap de imbus(5), dar nu-mi explic si nu am habar cum pot verifica nevelul sau sa-l completez, ele finnd cu capul in jos catre sol..sunt total confuz

        Comment


        • #19
          Langa fiecare din suruburi este scris IN,Out sau Check.(curata bine cu o perie de sarma ca sa vezi)
          Bagi ulei pe "IN" pana iese pe "Check".
          Eu am bagat cu o sticla de pet cu o teava imbracata cu un furtun infipta in dop .....altfel trebuie sa faci un stut care sa se infileteze in locul busonului.

          Comment


          • #20
            Scuzati calitatea pozelor asa arata cutia,acum nu stiu pe unde pot completa acel ulei...acolo se vede un surub cu cap de imbus 5 umed,dar nu am idee pe unde pot adauga
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mihai Iulian View Post
              Scuzati calitatea pozelor asa arata cutia,acum nu stiu pe unde pot completa acel ulei...acolo se vede un surub cu cap de imbus 5 umed,dar nu am idee pe unde pot adauga
              Cel umed este de verificare(trebuie sa scrie CONTROL langa el),in cea de a doua poza se vad alte doua suruburi tot cu imbus de 5,langa unul din el trebuie sa scrie FILL (intrare-umplere)iar langa celalant trebuie sa scrie DRAIN.(iesire-adica golire).

              Desfaci de tot surubul CONTROL si bagi ulei cu o spritiera pe surubul FILL,cu o seringa mai mare..te descurci acolo ...pana iese ulei pe surubul CONTROL...strangi inapoi ambele suruburi si cam asta e toata treaba,ar trebui sa schimbe fara probleme...dar si pompa trebuie sa fie in stare buna sa faca presiune.

              Vezi ca in momentul in care desfaci surubul FILL o sa curga ulei pe acolo..!!!!

              Am pus eu o poza in care se vede mai bine.
              Attached Files
              Last edited by cruiser; 10-26-2014, 09:16 AM.

              Comment


              • #22
                Gasesc acest ulei hidraulic la vre-un magazin de piese auto,sau pot pune de servo(verde) cum sa scris mai sus?
                Multumesc de raspuns si ajutor "cruiser"!
                Last edited by Mihai Iulian; 10-26-2014, 12:27 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Mihai Iulian View Post
                  Gasesc acest ulei hidraulic la vre-un magazin de piese auto,sau pot pune de servo(verde) cum sa scris mai sus?
                  Multumesc de raspuns si ajutor "cruiser"!
                  Eu am luat de la Mercedes,dar e scump.
                  Eventual cauta aici in topic specificatiile uleiului si du-te la un magazin mai rasarit de piese auto si intreaba acolo daca au ulei care sa se inscrie in specificatiile alea.

                  Comment


                  • #24
                    Am bagat si ulei hidraulic au intrat cca 200ml, schimba mai frumos in trepete acum dar 5 si 6 tot nu vrea sa le ia

                    Comment


                    • #25
                      Asa se manifesta si in mers, se vede cum nu vrea sa treaca la 5-6 https://www.youtube.com/watch?v=-U9H...24u52A&index=2

                      Comment


                      • #26
                        Va salut!de vreo saptamana am achizitionat si du un sprinter 308 cdi cu sprint shift si am observat ca smunceste cateodata cand reduc brusc viteza si si accelerez din nou,atunci se tureaza parca usor in gol si smunceste deodata.
                        In rest merge ok,mi se par chiar reusite cutiile astea.
                        Si ca schimb de ulei de cutie se schimba ca si la o cutie manuala,se da drumul si se pune pana curge pe la buson?
                        Iar uleiul hidraulic cum se schimba,trebuie pus tester sau ceva dupa schimb?
                        Multumesc pentru ajutor

                        Comment


                        • #27
                          Credeti ca se potrivesc cutiile sprinshift de pe sprinter pe modelul meu C230 sport coupe? In principiul e acelasi N,R,A +/- ,iar cutiile seama perfect.
                          Acum nu am idee daca sunt aceleasi dimensiuni si compatibile cu modelul meu

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Carlaniasi View Post
                            Va salut!de vreo saptamana am achizitionat si du un sprinter 308 cdi cu sprint shift si am observat ca smunceste cateodata cand reduc brusc viteza si si accelerez din nou,atunci se tureaza parca usor in gol si smunceste deodata.
                            In rest merge ok,mi se par chiar reusite cutiile astea.
                            Si ca schimb de ulei de cutie se schimba ca si la o cutie manuala,se da drumul si se pune pana curge pe la buson?
                            Iar uleiul hidraulic cum se schimba,trebuie pus tester sau ceva dupa schimb?
                            Multumesc pentru ajutor
                            Du te si pune o pe tester...dar sa aibã respectivul si soft-ul pt.SprintShift si sa o re-invete sa schimbe....posibil ca pompa sa nu bage suficient sau ambreiaj puțin uzat.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Mihai Iulian View Post
                              Credeti ca se potrivesc cutiile sprinshift de pe sprinter pe modelul meu C230 sport coupe? In principiul e acelasi N,R,A +/- ,iar cutiile seama perfect.
                              Acum nu am idee daca sunt aceleasi dimensiuni si compatibile cu modelul meu
                              Seamãnã...dar posibil sa aibã alte rapoarte.....

                              Comment


                              • #30
                                Se mai poate remedia ceva din a mea? cat de grav sa fie? de ce nu am probleme si cu treptele 1-2-3-4 si doar cu 5-6, uneori cand imi ia 5 apoi 6 caraie in a 6 si iese.
                                Nu am idee ce ar fi concret: pompa de presiune, uleiul hidraulic sau ce o mai fi...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF