Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pornire lenesa.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nsstoe:
    Prima data , am luat curent de la el si am incercat sa ii dau cheie ,el avand motorul la relanti...si nu a vrut deloc.Io am baterie de 60Ah ..asa scrie pe baterie, aceasta nefiind originala.
    Dupa 10 minute parca parca dar a luat-o greu ...

    Oricum deci sa inteleg ca totul provine de la baterie?

    ce baterie imi recomandati sa cumpar?Si de cati Ah?
    Din ce am inteles "varta silver "ar fi bune .
    Nu am autodata ca sa vad de cat este bateria exact..
    ____________________________________________

    Comment


    • #17
      Off topic

      Pe vremea cand aveam 409 D , motor 3000cmc , baterie 100A / 900A/h am cumparat cabluri de la Cora ( deci nu cine stie ce magazin specializat , dar adevarat , trebuie sa stii ce cumperi ) . Am dat curent o iarna intreaga la tot cartierul indiferent de masina .

      Cand o masina primeste curent de la alta , pentru pornire , masina donatoare trebuie sa fie cu motorul pornit si accelerat . Curentul se ia direct din alternator nu numai din baterie .

      Comment


      • #18
        aha.Am inteles...oricum..o sa schimb bateria.
        Auziti...dar daca pun una de 160A,(bateria de la tractor) se poate intampla ceva?:-?....ma refer...tine instalatia..?imi ia foc electronmotorul)..?
        ____________________________________________

        Comment


        • #19
          Bateria la tine trebuie sa fie de 82A , pui maxim un 88A.Daca e mai mare , nu va avea incarcarea calumea si va ceda rapid.Pana la urma ai incercat cu alta baterie?Cu aceea de 60A nu ai de ce sa te miri ca face astfel.

          Comment


          • #20
            Nu am incercat...
            Oricum , cum am zis pe baterie scrie 66Ah ( la mine)..sa vad la cine gasesc o baterie mai mare..:-?.
            ____________________________________________

            Comment


            • #21
              Originally posted by nstoe View Post

              2 - Sistemul de incarcare al bateriei , alternator , regulator de tensiune , carbuni si ce o mai fi avand el acolo , este bun atunci cand , cu motorul cald , conectezi un voltmetru la bornele bateriei , accelerezi usor si progesiv turatia motorului , iar voltmetru trebuie sa urce valoarea tensiunii de la minimum 12,5 la maxim 14,5 si invers , sa scada cand decelerezi usor .
              .

              Asta am verificat..ajunge pana la 14,4 c ,dar nici multimetrul nu e mare scula..)..

              ceea ce e ok
              ____________________________________________

              Comment


              • #22
                Originally posted by Mustang View Post
                Asta am verificat..ajunge pana la 14,4 c ,dar nici multimetrul nu e mare scula..)..

                ceea ce e ok
                Important este sa varieze tensiunea , de la min. la max. si invers , semn ca sistemul de incarcare functioneaza .

                Daca te-ai hotarat sa cumperi baterie , si colegul grigorean spune ca trebuie de 88A/h asa sa fie , dar alege una cu curent mare la pornire , circa 850 A si sa aiba guri de intretinere , sa o poti controla cu densimetrul acasa .

                Baterii auto pentru toate motoarele - brand-uri, tipuri, caracteristici.


                Bateria este un element delicat al instalatiei electrice auto si poate produce mari neplaceri, mai ales in sezonul rece. Este gresit sa cred...

                Comment


                • #23
                  tensiunea cel mai des intalnita de mine la alternatoare a fost intre 13,8 si 14,04.....dar un bun electrician mi-a zis ca de obicei alternatorul scoate 13,98-14,02
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by moskyno93 View Post
                    tensiunea cel mai des intalnita de mine la alternatoare a fost intre 13,8 si 14,04.....dar un bun electrician mi-a zis ca de obicei alternatorul scoate 13,98-14,02
                    Important este sa nu depaseasca 14,5 Vcc .

                    Comment


                    • #25
                      maxim la mine a fost de 14,4 v.

                      o sa vedem cum facem sa luam o baterie...insa daca trece iarna ,bateria actuala o sa o duca bine pana la iarna viitoare.

                      Multumesc de sfaturi si linkuri baieti
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Mustang View Post
                        .dar daca pun una de 160A,(bateria de la tractor) se poate intampla ceva?:-?....ma refer...tine instalatia..?imi ia foc electronmotorul)..?
                        Grigorean.era vorba de 160Ah nu de 60 Ah)...
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #27
                          N-am fost atent.Iti recomand sa pui baterie de care trebuie si sa nu o mai lungesti asa.Daca apare Start Error ai distrus toata economia...

                          Comment


                          • #28
                            Pentru pornire,esentiala nu e capacitatea ci curentul de pornire.Bateria originala era de 80Ah si 680A EN.Acum am una de 60Ah si 600A EN(EN e normativul european de masurare a curentului de pornire)si are dopuri de vizitare.Lucreaza perfect.Nu a murit nici la actionare de circa 30s cand am avut probleme cu regulatorul de presiune.Dupa carte,electromotorul permite cicluri de actionare de 1min cu pauze.
                            Pe baterie am circa 14,2V indiferent de turatie si consumatori.
                            O baterie de capacitate mai mare(oricum nu intra in locas de 200Ah!) n-ar crea niciun fel de problememe.

                            Comment


                            • #29
                              Daca sunt suficient de groase cablurile de ajutor pentru pornire nici nu e neaparat nevoie sa fie pornita masina de la care se ia curent.Dar pe la noi prin magazine sunt cabluri cu miezul metalic prea subtire prin care doar se poate incarca bateria de la alta masina.S-au dovedit insa bune pe post de cabluri fara rezistenta pentru bujii!

                              Comment


                              • #30
                                Eu am pe un 316 o Varta cu gel de 95 Ah si 850 A (norma EN) de doi ani. Anul trecut la un -20 grade C ci sirocou pornit toata noaptea si sa zicem undeva la 2-3 ore un film pe DVD pana sa ma culc, a doua zi pornea la sfert. Anul asta inca nu am prins asa friguri dar deocamdata nu sunt probleme la pornire. Foarte multumit de aceasta baterie. Daca imi aduc aminte prin iarna 2009 - 2010 am cumparat-o din Germania, undeva la vreo 180 euro. Recomand.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF