Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pornire lenesa.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire lenesa.

    Salutare.Astazi ...am zis sa fac o tura cu masina sa incerc xenoanele,cum se vede cu ele,,in fine

    nu am mai mers cu masina de...2 saptamani ,dar astazi mi s-a parut ca a pornit ceva mai greu ,iar in timp ce invarte electromotorul ,mi se aprinde in bord si becul ABS...Deci sta aprins doar cat invarte electromotorul.
    In tot acest timp ( 2 saptamani) a fost tata cu masina la serviciu si am auzit intr-o dimineaza cum a pornit masina...si chiar mi s-a parut ca a luat-o greu.A invartit de minim 5 ori ,care...inainte la a 2-a invartitura o lua.


    Asa:...
    acum: chestia este ca masina am puso putin pe tester si mi0a dat vreo cateva erori...printre care si o problema legata de ABS: tensiune de alimentare mica sau slaba...cv de genul...

    si cand m-am uitat si la injectoare sa vad care e treaba,injectorul 4 avea : -2,7 ceea ce nu prea e bine...\injerctorul 3 indica -1,5 iar restul stiu ca erau ceva mai bune.Unu stiu ca avea 0,xx..nu mai stiu exact.

    Acum care ar putea fi cauza de porneste asa greu masina?
    Sa fie bateria? sa fie filtrul de motorina?sau ceva probleme cu injectoarele?

    Masina normal merge turata pana in 3000.Se schimba la 2800rpm..
    Ii trebe cumva vreo curatare la un 4-4800 ture?)...ca se rezolva.Nu vreau sa o turez ca disperatul...
    Astept niste raspunsuri daca se poate ...sau orice parere..
    e bine venit oricine cu orice propunere.


    Multumesc....
    Parerile astea ar fi un cadou f frumos ..asa ca de ziua mea).
    ____________________________________________

  • #2
    Sunt 2 probleme independente.
    Odata bateria este cam descarcata, incarca bateria si problema cu pornirea trebuie sa se remedieze. Daca reapare atunci undeva ai probleme electrice (in masina sau in acumulator).
    Injectoarele intr-adevar pot fi putin obosite dar asta inca nu influenteaza la pornire.
    Dezmembrari Mercedes

    Comment


    • #3
      oricum...Injectorul cu -2,7 e nasol.tre sa ma asteot ca intr-o dimineata sa nu mai porneasca deloc..


      Bun..cat despre baterie ...cel mai bine cred ca ar fi sa o schimb...
      Dar o alta chestie e ca...s-a facut naveta in fiecare zi ,timp de 2 saptamani ,cate 80km/zi.CHiar nu a avut timp sa se incarce bateria bine?
      Am verificat alternatorul si da o tensiune de aproape 13v.nu mai retin exact.Poate chiar si 13,8...

      O sa vad ce pot face.

      Alte pareri?Multumesc.
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Sigur ca e buna o proba si cu alta baterie,dar nu spui daca electromotorul invarte cu turatie normala.Poti proba chiar si cu o baterie de Dacie clasica.Tensiunea de 13 V nu e in regula,dar n-ai verificat-o precis inclusiv cu farurile aprinse.Ar trebui sa fie cam 14,2V,dar o valoare de 13,8V e admisibila,e limita inferioara admisibila(o incarcare ceva mai lenta).
        Pornirea e la fel si la rece si la cald?

        Comment


        • #5
          Cam asa ceva.Si la rece si la cald...
          ...

          Pai cred ca invarte.Chiar nu am masurat tensiunea cu motorul pornit si farurile aprinse...
          Maine fac treba asta si va spun exact..

          Ce altceva sa mai verific?Spuneti-mi si maine ma ocup doar de masina.Multumesc.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            SAlut.AM revenit...

            Insa...m-am gandit mai bine si am constat ca numai la rece o ia mai greu...


            Am verificat azi bateria ..si este okok..

            Bateria singura avre 12.60v cam asa..
            Cu motorul pornit aveam 14.3v ,faza scurta aprinsa 14.2v iar cu faza lunga 14.15v.cv de genul..
            Deci alternatorul e ok...
            Azi masina a fost pornita dimineata ..pe la vreo 7 insa nu stiu cum a pornit.
            Cand am facut eu masuratorile pe la ora 13 ,masina apornit f usor..din 2 invartituri si am pornito de vreo 3 ori..si de fiecare data o lua usor...
            Cine stie acum ce are..
            mai cad si avioane.O sa fac la primavara schimbul de tot...consumabile si speram sa fie ok...


            Multumesc.
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              Poate e o mica pierdere de presiune in timp pe la un injector,poate regulatorul de presiune...Filtrul nu e in niciun caz pentru ca la apasarea mai serioasa pe acceleratie ar aprinde EDC impreuna cu martorul de colmatare filtru(acela care are figurata o pompa de benzinarie).Masina mea,de exemplu pornea perfect chiar cu filtru care nu permitea la cald nici 10 km/h.Oricum,sa schimbi toate consumabilele e o cheltuiala foarte mare.Trebuie localizata problema.Mai ales ca piese noi nu reprezinta o garantie,Eu,de exemplu,a trebuit sa schimb regulatorul de presiune care se blocase pe deschis de nu mai pornea masina decat trasa,iar la cald se oprea suu 1500 de ture.Am pus un Bosch care a patit cam la fel dupa nici 1600 km.Acum am unul italian de 410 lei.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru ca-mi raspunzi pe topic man

                O sa vedem.Cine stie.Cand pica , atunci se face)...Stii vorba aia: nu incercari sa repari ceva ce deja merge.

                Cat despre consumabile ...Neaprat trebuie schimbate si nu mi se par scumpe...
                Filtrul de aer schimbat in vara (MANN)
                filtru habitaclu 60 lei (mann)
                60 lei filtru moto (de asemenea)
                30 lei ulei (idem)
                240 lei ulei Castrol magnatec diesel B4 5w40 - 8 L
                bucsele..sunt iarasi..parerea mea ieftine.
                celel de la bascule ,alea in pareche) e 30 lei bucata ,busca mare este 130 lei Lemforder si 70 lei Moog.Si cred ca o sa iau Mogg pt ca nu renteaza ...La calitate sunt apropiate.
                povotii vreo 70 lei bucata
                iar capetele de bara 50 lei..
                Ce vreau sa mai schimb : burdufurile de la caseta si planetare(Alea trebuie cu toate ca nu sunt cine stie ce ,dar timpul isi spune cuvantul - sunt putin crapate.Iar praful e cel mai mare dusman.)

                Daca ma credeti ...masina e din 2003. Nici pana in ziua de azi nu s-au schimbat pivotii )..si nu bate deloc.Dar sunt 9 ani si trebuie neaparat sa schimb tot.
                Asta e..costa costa ,dar noi ne-am cam invatat..ieftin si bun dar nu exista.

                Salutare si mai veniti cu fel de fel de pareri..sa mai discutam.
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  Dar mai sunt si costurile de manopera daca nu-ti faci singur lucrarile,timpul consumat...Iar intervalele standard de schimb pentru cele ce ai mentionat sunt destul de lungi.Filtrul de aer,60 000km daca nu mergi pe drumuri de tara; uleiul si filtrul respectiv,30 000km sau mai mult daca asa indica Assyst-ul(unde exista) si la fel si filtrul; filtrul de motorina,60 000 km,ce-i drept cu motorina germana(la noi mi s-a infundat dupa 45 000km),s.a.m.d.

                  Comment


                  • #10
                    sa incepem dintro parte..Deci consumabilele le pot schimba ori acasa.In garaj am groapa ...cricuri ,capre, scule pneu.E destul de mare garajul.Si mai bine pot duce masina la un prieten de-al tatalui meu ,are service acasa (service mai ceva ca unele din oras) ) ...

                    Masina merge foarte mult pe drumuri de tara...este duba ,merge pe camp ,se cara marfuri cu ea.
                    Filtrul de aer cum am zis ..a fos schimbat in vara -toamna...nu mai stiu exact .Era varza.Dar din octombrie masina nu a mai mers pe camp ,iar filtrul l-am suflat acum catava saptamani.

                    In mare nu e problema.se schimba toate..

                    Azi dimineata am fost cu masina pana la cineva si la pornire a luat-o greu.La rece.
                    Dupa 1 minut am oprit-o si cand am pornit-o ,a luat-o din 2 invartituri...A pornit usor.dar prima data a luat-o greu...aprinzandu-se din nou iconita ABS.
                    Ma gandesc ca ii scade voltajul la pornire si asta influienteaza pompa abs...:-??...Sa fie asa?
                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #11
                      Daca atunci cand o ia greu se aprinde ABS-ul e din cauza scaderii de tensiune , ai o baterie cam slaba.Am vazut situatii de genu , rezolvate prin inlocuirea acumulatorului.Daca lasi masina nepornita o saptamana de exemplu , mai ai curent in baterie?La simptomele pe care le ai tu , in general , am vazut acumulator care conectat la sistem(la masina) , pierdea usor din tensiune , iar cu bornele scoase tinea tensiunea.Dupa ce schimbam acumulatorul , nu se mai observa acea pierdere de tensiune(care inainte era sesizabila la masuratori din 5 in 5 ore de exemplu.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt ca interveniti in topic baieti..

                        @Grigorean: Masina nu a stat niciodata o saptamana trasa pe dreapta..deci nu stiu care e treaba..
                        Si totusi ,daca spui ca am pierderi ,e de la instalatia masinii ,dau mai sunt 1-2 mici consumatopri care influienteaza?
                        Intr-adevar ledul de pe casetofon (am preferat sa pastrez casetofonul original ,i-am gasit codul , eu ascult radio mult ) palpaie din secunda in secunda si ..cred ca ori mai fi nise chestii care tre sa stea "wake up.."

                        Am facut asta vara o prostie care cred ca a influientat putin bateria..
                        Umblase tata la becul din plafoniera si statea aprins cat era usa deschisa.Io am spalat masina pe la vreo 9 dimineata apoi am traso la umbra si am lasat-o cu usa sofer deschisa sa se mai aeriseasca...(de parca nu puteam sa dau geamurile jos..) Fiind lumina puternica afara ,nu am mai vazut becul din plafoniera si a stat usa deschisa de pe la vreo 9 jumate pana pe la 4-5.Si e bec de 10W.Ei in toate aceste ore mi-o halit toata bateria.NU mai zicea nimic masina la pornire decat un "hac")..L-am chemat pe unu de mi-a dat niste curent sa pornesc..cu toate ca nu puteam sa pornesc nici de la bateria lui.A trebuit sa ma incarce vreo 10 minute...Dupa vreo 20 de minute de lasat motorul pornit am oprit si am repornit motorul si a luat-o deci incarcase bateria ok..
                        Acum eu nu stiu de cat timp e bateria pe masina dar cred ca nu mai poate sa inmagazineze curentul bine .Este "Rombat" .si cred ca ar trebui facut un upgrade si la baterie.Dar mai intai sa testez cu alta baterie sa vedem daca e ok.
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #13
                          Salut Mustang ! .

                          Este ciudat ca motorul a pornit foarte greu ajutat de curentul de la o alta masina .
                          Cand tu actionai electromotorul tau , celalat tura motorul masinii sale , ori il lasa la ralanti ? . La a doua pornire , dupa 10 minute "de incarcat bateria" , a luat-o pentru ca era motorul cald si ai compresie buna . In acele 10 minute , daca aveai un densimetru si masurai electrolitul din baterie ai fi observat ca nu a incarcat nimic .

                          Despre baterie trebuie sa stii urmatoarele :

                          1 - Daca este descarcata complet se poate reancarca si pe masina , dar ar trebui sa faci un drum intins de circa 10-15 h , in viteza 5-a , cu cel putin 80km/h . Asa s-ar fi putut incarca aprox. trei sferturi .
                          Dar cel mai indicat lucru trebuia conectata la un redresor si urmarit electrolitul din baterie cu densimetrul . Cand da semne ca sa terminat incarcarea , acesta trebuie sa afiseze valoarea de 1,26 - 1,28g/cm3 , pentru ca bateria sa fie eficienta iarna , pe ger mare .

                          2 - Sistemul de incarcare al bateriei , alternator , regulator de tensiune , carbuni si ce o mai fi avand el acolo , este bun atunci cand , cu motorul cald , conectezi un voltmetru la bornele bateriei , accelerezi usor si progesiv turatia motorului , iar voltmetru trebuie sa urce valoarea tensiunii de la minimum 12,5 la maxim 14,5 si invers , sa scada cand decelerezi usor .

                          3 - Atat bornele bateriei cat si papucii de legatura trebuie curatati bine cu shmirghel fin si unsi cu un strat subtire de vaselina .
                          Last edited by nstoe; 01-12-2012, 01:10 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Salut Mustang ! .

                            Este ciudat ca motorul a pornit foarte greu ajutat de curentul de la o alta masina .
                            Cand tu actionai electromotorul tau , celalat tura motorul masinii sale , ori il lasa la ralanti ? . La adoua pornire , dupa 10 minute "de incarcat bateria" , a luat-o pentru ca era motorul cald si ai compresie buna . In acele 10 minute , daca aveai un densimetru si masurai electrolitul din baterie ai fi observat ca nu a incarcat nimic .

                            Despre baterie trebuie sa stii urmatoarele :

                            1 - Daca este descarcata complet se poate reancarca si pe masina , dar ar trebui sa faci un drum intins de circa 10-15 h , in viteza 5-a , cu cel putin 80km/h . Asa s-ar fi putut incarca aprox. trei sferturi .
                            Dar cel mai indicat lucru trebuia conectata la un redresor si urmarit electrolitul din baterie cu densimetrul . Cand da semne ca sa terminat incarcarea , acesta trebuie sa afiseze valoarea de 1,26 - 1,28g/cm3 , pentru ca bateria sa fie eficienta iarna , pe ger mare .

                            2 - Sistemul de incarcare al baterie , alternator , regulator de tensiune , carbuni si ce o mai fi avand el acolo , este bun atunci cand , cu motorul cald , conectezi un voltmetru la bornele bateriei , accelerezi usor si progesiv turatia motorului , iar voltmetru trebuie sa urce valoarea tensiunii de la minimum 12,5 la maxim 14,5 si invers sa scada cand decelerezi usor .

                            3 - Atat bornele bateriei cat si papucii de legatura trebuie curatati bine cu shmirghel fin si unsi cu un strat subtire de vaselina .
                            Last edited by nstoe; 01-12-2012, 01:20 AM.

                            Comment


                            • #15
                              E zic ca este bateria fiind frig afara nu mai tine curentul in ea.Asa am patit si eu doar ca nu mi se aprindea becul abs.Nu este ciudat daca porneste greu cu cabluri.Pot fi doua cauze cablurile de curent nu suporta curentul transmis de cealata masina.Iar la noi nu prea se gasesc cabluri bune eu am luat din germania.iar cealata problema este legata de masina care da curent.trebuie sa aiba o baterie cel putin egala daca nu mai mare decit bateria dupa sprinter.bateria mea are 99 de amperi.A mers cu bateria descarcata o iarna cand ii dadeam curent de la opel cu baterie de 77 de amperi o lua foarte greu.daca ii dadeam de la alt sprinter cu cabluri cumparate de aici o lua la fel de greu.O lua usor doar cand ii dadeam de la sprinter cu cabluri cumparate din germania...Am avut 4 cabluri cumparate de aici toate sau dovedit proaste
                              Cineflorix trans srl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF