Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

defectiune edc la sprinter 213cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • defectiune edc la sprinter 213cdi

    salutare,am un mercedes sprinter 213 cdi din 2002 ,problema a inceput acum cateva luni cand din senin sa oprit in mers si eram si incarcat .am chemat la asigurari si am dus-o la mecanic.aici e problema ,nu stiam ce inseamna "edc" neavand cartea masinii.am sunat un amic si mi-a explicat el ce si cum .mecanicul baiat destept incepuse deja sa imi zica ca sunt injectoarele etc.tot ce era mai scump.intr-un cuvant i-am dat cheie si a pornit si am mers cu el destul...nu mi-a mai dat acea problema .acum 4 luni i-am schimbat pompa de injectie si cea de alimentare si am zis ...gat nu o sa mai am probleme ,dar aiurea iar sa oprit dupa ceva timp.se aprinde edc si motorul mort .de pornit pornea dar mai greu...dar dupa ultima cursa in germania a inceput sa nu mai porneasca decat cu spray....ziceti-mi si mie ce credeti ca ar putea fi ptr ca dupa proba de diagnostic mi-au zis ca e problema din rezervor etc etc si dandu-l jos am constatat ca nu e nimic in neregula cu ce ziceau ei .mi-au mai zis ca e o valvula dar nu stiu care e ei dandu-mi un pret de pret :s.multumesc mult tuturor si astept sfaturi .

  • #2
    Faci o diagnoza ca sa vezi pe unde iti pierde presiunea din rampa.Ori injectoare , ori valva regulatoare.In principiu fara diagnoza nu prea ai ce sa faci.Decat test de injectoare.

    Comment


    • #3
      defectiune edc sprinter

      salutare all members!am facut un test de diagnoza si au zis ca printre altele e si o valvula dar nu mi-au zis care .ei sperau sa mi-o repare ei dar nu sunt seriosi asa ca mai bine mi-o repar eu cand pot .daca demontezi rampa ,sunt ceva probleme la demontare se poate intampla ceva ...nu m-am bagat pana acum decat la chestii mai simple ,dar nu cred ca e vre-o `problema .dati-mi va rog niste sfaturi ca maine as vrea sa o dau jos.cate valvule sunt pe rampa :S.ms anticipat.

      Comment


      • #4
        Nu vad de ce dai jos rampa intai.Verifica injectoare si valva regulatoare din capatul rampei.E prinsa cu 2 suruburi.Cu noroc , s-ar putea sa fie ciupite garniturile de etansare de la regulatorul de presiune din capatul rampei si scapi numai cu inlocuirea lor.Du-te undeva unde iti poate face un test de injectoare(test de retur).Si ti-ai luat de o grija.Daca nu , cumperi furtun , 4 seringi , scoti pistoanele de la seringa , apoi , un capat de la furtun il conectezi la o seringa , celalalt la un cot/teu de imbinare a liniei de retur intre injectoare.Faci asa la fiecare injector , apoi cineva sa dea la automat si tu te uiti la seringi.Care se umple rapid , sau prima , e injector prost.Asta e o metoda de verificare asa , mai pe genunchi.Ca sa ajungi la cot/teu demufezi furtunele liniei de retur.Apoi , la cot bagi doar furtun cu seringa , la te-uri o sa trebuiasca sa clampezi cealalta iesire ca sa masori precis.Cauta pe net cum se verifica cantitatea de retur scoasa de injectoare ca daca vezi un video intelegi mai bine ce am scris eu.

        Comment


        • #5
          edc sprinter 213cdi

          Originally posted by grigorean View Post
          Nu vad de ce dai jos rampa intai.Verifica injectoare si valva regulatoare din capatul rampei.E prinsa cu 2 suruburi.Cu noroc , s-ar putea sa fie ciupite garniturile de etansare de la regulatorul de presiune din capatul rampei si scapi numai cu inlocuirea lor.Du-te undeva unde iti poate face un test de injectoare(test de retur).Si ti-ai luat de o grija.Daca nu , cumperi furtun , 4 seringi , scoti pistoanele de la seringa , apoi , un capat de la furtun il conectezi la o seringa , celalalt la un cot/teu de imbinare a liniei de retur intre injectoare.Faci asa la fiecare injector , apoi cineva sa dea la automat si tu te uiti la seringi.Care se umple rapid , sau prima , e injector prost.Asta e o metoda de verificare asa , mai pe genunchi.Ca sa ajungi la cot/teu demufezi furtunele liniei de retur.Apoi , la cot bagi doar furtun cu seringa , la te-uri o sa trebuiasca sa clampezi cealalta iesire ca sa masori precis.Cauta pe net cum se verifica cantitatea de retur scoasa de injectoare ca daca vezi un video intelegi mai bine ce am scris eu.
          salut grigorean,am inlocuit valva din capatul rampei si am aceleasi probleme ,cineva de la un atelier mi-a zis ca pot fi si bujiile incandescente ?! ai idee daca atunci cand e motorul cald ar trebui ca pornirea sa mai depinda atat de mult de bujii?!sincer sunt un pic strans cu menghina deoarece am cam scos o caruta de bani din buzunar si nu imi `permit sa mai bag altii de moment .dupa tester am schimbat tot ce era de schimbat ,bineinteles din ce au zis ei.explica-mi te rog ce valvula sau ce circuit blocheaza alimentarea cu motorina in afara celui din rampa ?ms mult .

          Comment


          • #6
            213 cdi defectiune edc

            Originally posted by marco_ct View Post
            salut grigorean,am inlocuit valva din capatul rampei si am aceleasi probleme ,cineva de la un atelier mi-a zis ca pot fi si bujiile incandescente ?! ai idee daca atunci cand e motorul cald ar trebui ca pornirea sa mai depinda atat de mult de bujii?!sincer sunt un pic strans cu menghina deoarece am cam scos o caruta de bani din buzunar si nu imi `permit sa mai bag altii de moment .dupa tester am schimbat tot ce era de schimbat ,bineinteles din ce au zis ei.explica-mi te rog ce valvula sau ce circuit blocheaza alimentarea cu motorina in afara celui din rampa ?ms mult .
            sal all ,ieri am schimbat si bujiile incandescente si acelasi rezultat ,dau la cheie si nu porneste.am eliminat toate posibiliatile .a ramas sa le fac proba injectoarelor ..as fi vrut sa am ceva lamuriri in privinta rampei si a valvulelor care deschid si inchid circuitul de alimentare cu motorina daca oate cineva sa imi descrie circuitul sau sa imi lase un plan (schema a alimentarii)eu nu am gasit ?!ms si bafta all members !p.s.:S sa imi explice cineva ce se intampla daca pornesc cu spray ...ca mecanicul a zis ca nu e nimic ptr perioada scurta ?!
            Last edited by marco_ct; 09-08-2011, 08:40 AM.

            Comment


            • #7
              Bujiile n-au nici o treaba.Cu toate bujiile moarte si tot trebuie sa porneasca , eventual ceva mai greu.Injectoarele le vei verifica vreodata oare?Daca pornesti cu spray ai riscul imens de a deteriora segmenti si atunci sa vezi cheltuiala.De ce nu verifici injectoarele ca e ieftin si totodata sunt o problema la motoarele CDI.EDC daca e eletronic diesel control , ce treaba ai cu bujiile de exemplu?

              Comment


              • #8
                213 cdi defectiune edc

                Originally posted by grigorean View Post
                Bujiile n-au nici o treaba.Cu toate bujiile moarte si tot trebuie sa porneasca , eventual ceva mai greu.Injectoarele le vei verifica vreodata oare?Daca pornesti cu spray ai riscul imens de a deteriora segmenti si atunci sa vezi cheltuiala.De ce nu verifici injectoarele ca e ieftin si totodata sunt o problema la motoarele CDI.EDC daca e eletronic diesel control , ce treaba ai cu bujiile de exemplu?
                salut grigorean, am eliminat toate posibilitatile existente si acum a ramas sa fac proba de injectoare .luni o sa merg sa fac inca odata diagnosticarea (tester)si dupa o bag la proba de injectoare .o sa comentam after.

                Comment


                • #9
                  sprinter 213 cdi

                  salutare all ...azi i-am facut proba de injectoare si am gasit unul distrus adica la 1350 de bari "pisa" si altul care la presiune joasa nu era f ok.le-am lasat la reparat.maine le pun sa vad cum se comporta.asa ca ai avut dreptate era de la injectoare.cu toate ca masina mergea rotund unul era dus rau .ms mult .

                  Comment


                  • #10
                    problema rezolvata,am reparat 2 injectoare care erau "varza"mai ales unul dintre ele care nu mai avea viata.pentru cei care mai au proleme cu edc mergeti la o diagnoza si daca nu costa mult faceti si o proba de injectoare .uitasem cum e sa porneasca la sfert de cheie merci pentru ajutor celor care au mai intrat cu sfaturi .pentru cei care au probleme cu edc la sprinter daca pot ajuta lasati mesaje pe forum,in special pentru grigorean ...bafta all members !

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Ce fel de test ai facut la injectoare? sunt doua teste din cate stiu eu unul dintre ele este testul cu eprubetele se numeste si testul mic de injectoare.cum se face celalat test ?
                      Cineflorix trans srl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by free ride View Post
                        Salut! Ce fel de test ai facut la injectoare? sunt doua teste din cate stiu eu unul dintre ele este testul cu eprubetele se numeste si testul mic de injectoare.cum se face celalat test ?
                        scuze pentru intarziere ,am facut testul cu eprubetele unul la presiune inalta de 1350 de bari si celalalt test la presiune joasa pentru retur .nu stiu sa iti explic prea bine ca am fost la un centru de pompe bosh si sincer nu iti prea dau detalii respectivii .dar am asistat la primul( testul cu eprubete) si la cel de joasa presiune nu am fost atent ca ma chemase unul din mecanici sa imi arate ceva la masina.dar mi-au aratat ca unul era dus rau si celalalt injector era pe duca .asa ca le-am reparat pe amandoua .intelesesem de la cineva ca era bine sa le repar pe toate dar aici e f scump si sincer nu aveam banii necesari asa ca am facut ce era mai urgent .dar sincer sunt multumit .

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF